8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
jak np Grey Seer nie zda testu I to wsysany jest również Bell/Furnace?
no i dobrze rozumiemz FAQ że w przypadku dużych mountów testuje jeździec tylko (na najwyższej characterystyce w modelu) typu Vamp na Zombie Dragonie
jak obniżam jakąś statystykę dla odziału szczurów z dzwonem to wszyscy mają obniżone jako, że jest to cały oddział?
no i dobrze rozumiemz FAQ że w przypadku dużych mountów testuje jeździec tylko (na najwyższej characterystyce w modelu) typu Vamp na Zombie Dragonie
jak obniżam jakąś statystykę dla odziału szczurów z dzwonem to wszyscy mają obniżone jako, że jest to cały oddział?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
grey seer zdaje na swojej, bell na rat ogra. Nie, test zdaje sie osobno(boli wiem, sam gram na SD z I2). Tak, jak obnizasz to wszystkiemu co sie znajduje w oddziale, lacznie z bohaterami itd.misha pisze:jak np Grey Seer nie zda testu I to wsysany jest również Bell/Furnace?
no i dobrze rozumiemz FAQ że w przypadku dużych mountów testuje jeździec tylko (na najwyższej characterystyce w modelu) typu Vamp na Zombie Dragonie
jak obniżam jakąś statystykę dla odziału szczurów z dzwonem to wszyscy mają obniżone jako, że jest to cały oddział?
Bo nie ma zasady, że szarżujący w przypadku niepewności wybiera skąd szarżuje. Jest natomaist zasada na początku podręcznika "when in doubt roll off" czy coś w tym stylu (nie mam RB pod ręką).zembol pisze:Why?Karli pisze:4+
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Mówisz o tym akapicie w którym dalej jest napisane, że jeśli tą przeszkodą jest oddział, co do którego można domniemywać, że zostanie przesunięty to szarża jest "możliwa"? To rzeczywiście nie potrzeba LS do tego.katerek pisze:@Ziemko, @X.Maciek szarża jest niemożliwa zgodnie z tym co stoi w RB (drugi akapit z Can I Charge? str.16), czyli jest na drodze przeszkoda, która uniemożliwia przesunięcie szarżującego w kontakt z celem. Czyli takiej szarży nie można deklarować.
Do tego nie potrzeba LS

(no chyba, że erraty coś zmieniły...)
Zadam pytanie tutaj to może dostanę szybciej odpowiedź na nurtujące mnie pytanie:
w scenariuszu Watchtower - wstawiam do wieży jednostkę Dryad (Skirmish). Jakie mamy modyfikatory dla tej jednostki wewnątrz wieży ? Na pewno -2 do strzelana za hard cover, ale czy jeszcze dodatkowo -1 za skirmish ???
w scenariuszu Watchtower - wstawiam do wieży jednostkę Dryad (Skirmish). Jakie mamy modyfikatory dla tej jednostki wewnątrz wieży ? Na pewno -2 do strzelana za hard cover, ale czy jeszcze dodatkowo -1 za skirmish ???


Heptun pisze:Zadam pytanie tutaj to może dostanę szybciej odpowiedź na nurtujące mnie pytanie:
w scenariuszu Watchtower - wstawiam do wieży jednostkę Dryad (Skirmish). Jakie mamy modyfikatory dla tej jednostki wewnątrz wieży ? Na pewno -2 do strzelana za hard cover, ale czy jeszcze dodatkowo -1 za skirmish ???
Q: What will the To Hit modifier be for shooting at a unit in a
building with the Skirmishers special rule? (p40)
A: It will be -3 in total. -2 for being in hard cover and -1 for
having the Skirmishers special rule.
Jeśli 5 łuczników stoi przy samej krawędzi lasu to:
1) jeśli są celem strzelania bs przeciwnik mam karę -1 ?
2) jeśli oni ostrzeliwują przeciwnika to czy otrzymują kare za strzelanie przez las (jak by nie było stoją przy krawędzi) ?
Proszę o pilna odpowiedz jeśli to możliwe
1) jeśli są celem strzelania bs przeciwnik mam karę -1 ?
2) jeśli oni ostrzeliwują przeciwnika to czy otrzymują kare za strzelanie przez las (jak by nie było stoją przy krawędzi) ?
Proszę o pilna odpowiedz jeśli to możliwe
Tylko hold lub flee.Waldi pisze:Oddział jest szarżowany i robi stand and shoot, kolejna deklaracja szarży na ten oddział i co on może zrobić? kolejny stand and shoot?

Jeśli przy samej krawędzi lasu ale w lesie to 1. Za strzelanie z lasu nie ma kar.Raamiel pisze:Jeśli 5 łuczników stoi przy samej krawędzi lasu to:
1) jeśli są celem strzelania bs przeciwnik mam karę -1 ?
2) jeśli oni ostrzeliwują przeciwnika to czy otrzymują kare za strzelanie przez las (jak by nie było stoją przy krawędzi) ?
Proszę o pilna odpowiedz jeśli to możliwe
Witam
Mam przedmiot, którego użycie muszę zadeklarować na początku fazy magii przeciwnika (daclare at he start of an enemy magic phase). Czy muszę to zrobić przed czy po rzucie przeciwnika na kości mocy?
Mam przedmiot, którego użycie muszę zadeklarować na początku fazy magii przeciwnika (daclare at he start of an enemy magic phase). Czy muszę to zrobić przed czy po rzucie przeciwnika na kości mocy?
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Gdzie jest taki zapisek, że przed rzutem na wiatry magii? Przy wiatrach magii jest taki sam zapisek.: ...at the start of...
No właśnie! Też doszedłem do takiej pętli. Niby jest zasada, że jak dwa efekty wchodzą w tym samym czasie to pierwszy wchodzi gracza, którego jest tura. To by wskazywało, że najpierw powinien być rzut... ale już 2uch graczy powiedziało że jak na początku to na początku czyli przed rzutem...
Jest to dla mnie dość ważne bo dotyczy ogrowego przedmiotu Hellheart, który po użyciu powoduje że przeciwnik na każdym dublecie ma ogrowego miscasta. Więc jeśli użyję tego, a przeciwnik wyrzuci 3 w rzucie na kości magii to wiele nie zdziałam. Ale jeśli np. 10 to mogę ładnie zepsuć mu turę magii.
Jest to dla mnie dość ważne bo dotyczy ogrowego przedmiotu Hellheart, który po użyciu powoduje że przeciwnik na każdym dublecie ma ogrowego miscasta. Więc jeśli użyję tego, a przeciwnik wyrzuci 3 w rzucie na kości magii to wiele nie zdziałam. Ale jeśli np. 10 to mogę ładnie zepsuć mu turę magii.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...