8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
kemot
Wodzirej
Posty: 737

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: kemot »

Taki zestaw pytań:

1. Czy hero na pegazie ma look outa od kawaleri??
2. Czy uciekajacy mag moze dispelowac czary (dodawac swoj poziom i uzywac przedmiotow dodajacych bonusy do dispela)?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

1. nie
2. zgodnie z nowym FAQ, chyba tak.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

kemot pisze:Taki zestaw pytań:
2. Czy uciekajacy mag moze dispelowac czary (dodawac swoj poziom i uzywac przedmiotow dodajacych bonusy do dispela)?
Zgodnie z FAQ nie dość że może dispellować to może używać magicznych przedmiotów :)...ciekawe czy twórca tego FAQ pomyślał o bound spellach :P
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

mnp21 pisze:No właśnie! Też doszedłem do takiej pętli. Niby jest zasada, że jak dwa efekty wchodzą w tym samym czasie to pierwszy wchodzi gracza, którego jest tura. To by wskazywało, że najpierw powinien być rzut.
Jest raczej tak, że gracz, którego jest tura decyduje co jest pierwsze. A że tura jest przeciwnika, to zapewne zawsze karze Ci najpierw rzucić serce.

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

Czy rydwan dodaje herosowi na nim +1 do sv? Jest zapis o tym że stosuję się do niego wszystkie zasady mountów czyli wychodziło by ze dodaje???

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Daje. Właśnie dlatego.

Maciek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Czy cokolwiek zabrania dołączyć się postaci chaosu na dysku tzeentcha do oddziału?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

nie

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

przy opisie Magic weapons- "magic weapon cannot be used alongside a schield to gain a parry save" czy tarcza daje w takim przypadku zwykłe +1 do Save'a?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

tak po prostu nie daje parry [warda 6+ w CC]

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

Ale wtedy oddział porusza się z M dysku, czyli 1.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

pytanie:
czy vamp zamieniony w smoka po przegranej walce sypie się, czy ucieka?
i czy moge go leczyc nehekiem?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

gerald_tarrant pisze:pytanie:
czy vamp zamieniony w smoka po przegranej walce sypie się, czy ucieka?
i czy moge go leczyc nehekiem?
Sypie się. Tylko bronie przestają działać. Zachowujesz wszystkie zasady specjalne. Jak teraz tak pomyśle to fajny byłby Daemon Great Fire Dragon z Ward Save. :)

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

tak sobie teraz pomyślałem, że przemiana kasuje tylko magic itemy i niemagiczny ekwipunek.
Ale w zasadzie nie mówi nic np. o Giftach czy Virtues. Gdyby w momencie przemiany mag miałby wykupione jakieś specjalne zasady z tych bonusów, to też powinny działać. :)

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

a ja mam takie pytanie jeszcze w kontekscie rydwanów - w poprzedniej edycji rydwan zaatakowany z boku nie mógł atakowac potworkiem który go ciągnał (lwy, rhinox) jak to wyglada teraz?

No i ponawiam pytanie oo bound spell - czy mag po dekoncentracji moze jeszcze rzucac bound spelle? Bo po nieudanym BS czarowac moze

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Witam

Jak działa w 8 edycji popychaczka Vampirów. Ostatnio podczas rozgrywki pojawiła się pewna niejasność. Zatem pytanie czy oddział Ghuli (4 ruchu) automatycznie szarżuje na max 8 cali czy rzuca normalnie dystans szarży - więc przy rzucie 2-3 pali szarżę ?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a jaki masz opis?
może się ruszyć max 8 cali. nie ma nic o rzucaniu kostkami
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Opis czasu daje dodatkowe fazę ruchu z ograniczeniem do max 8 cali, zatem w myśl zasad 8 edycji na szarże jeśli nie ma sie 6 cali ruchu bazowego winno się rzucać.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

nie, masz ruch max 8 cali, bez względu jaki masz movement
Fell Baty maja 10 a i tak z Vanhellsa ruszą się max 8. Ruch max 8 cali, szarża max 8 cali. Co niejasnego jest w tak prostym opisie czaru.
To że jest napisane as normal move oznacza, że są normalne ograniczenia ruchu, wheele, dangerous terrainy itd.
jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś jakoś inaczej to postrzegał :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Raamielowi chodzi chyba o sytuację taką:
wchodzi czar na ghule
robią szarżę
rzucają 2d6
wypada 1 i 1
szarża na 6 cali?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Zablokowany