ARENA 2011 - Master w Krakowie, , WYNIKI NA STR. 39

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Re: ARENA 2011 - Master w Krakowie.

Post autor: Skaven »

Ja w tym tygodniu zamykam sesje i w weekend siądę na spokojnie i napisze regulamin oceny malowania a prawdopodobnie i konkursu malarskiego, bo wiem z doświadczenia że warto dużo wcześniej takie rzeczy wiedzieć .

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nic bym nie chcial narzucac Krzysiu, ale:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=537602#p537602

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=487438#p487438

Fajny jest scenariusz nr 2. Ostre hardkory moga sie na arenie dziac. Kiedy podacie miejscowke?

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Masz rację Barbaro - warto się tego IMHO trzymać. Miejscówka w zasadzie już jest - podam ją w piątek po południu, po ostatnim spotkaniu. Zrobię też może przy okazji zdjęcia.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Denis
Falubaz
Posty: 1351
Lokalizacja: ZKF Zabrze

Post autor: Denis »

a opinia odemnie jest taka że scenariusze za bardzo wpływają na przebieg bitwy, a szczególnie walka na Arenie ( grając skavenami będe baty niesamowite dostawał )
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”

Death Note

Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Widzisz, tu masz opcję nieco inną. Wyobraź sobie, że rywal desygnuje mocnego bohatera do walki z Twoim, a Ty nie wystawiasz nikogo. W porządku on ma +3 do wyniku, a Ty minus 2, ale on swojego w bitwie nie wykorzysta. A Ty tak. Co może mieć spore znaczenie.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Vermin Lorda wystaw :)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

ksch pisze:Widzisz, tu masz opcję nieco inną. Wyobraź sobie, że rywal desygnuje mocnego bohatera do walki z Twoim, a Ty nie wystawiasz nikogo. W porządku on ma +3 do wyniku, a Ty minus 2, ale on swojego w bitwie nie wykorzysta. A Ty tak. Co może mieć spore znaczenie.
Jednak automatyczne -1LD to mocno karcąca rzecz... I potrafi zmienić wynik bitwy dość znacząco...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

to fakt, dobrze byłoby wymyśleć coś karcącego również VC w których LD liczy się niezmiernie rzadko...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

@Kacper

Wiesz, taki był plan że przekleje sobie ten regulamin , ale jak piszę że "opracuję" to wygląda na to że coś robię i się staram :D
Ta ocena jest dobra i wystarczy w zupełności moim zdaniem, jedyne co warto przystopować to śmiecio-armie i konwulsje tupu patyk z głową szczura jako abomka. Ale mniejsza, zrobię tak żeby było dobrze.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Laik pisze:to fakt, dobrze byłoby wymyśleć coś karcącego również VC w których LD liczy się niezmiernie rzadko...
Dokładnie.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

A lore of death to w jakim systemie byl? Znow mi sie z konfa pojebalo?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Zależy co i w jakiej ilości piłeś :mrgreen: 8)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Laik pisze:to fakt, dobrze byłoby wymyśleć coś karcącego również VC w których LD liczy się niezmiernie rzadko...
Sypanie o jednego więcej, zawsze.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Lidder pisze:
Laik pisze:to fakt, dobrze byłoby wymyśleć coś karcącego również VC w których LD liczy się niezmiernie rzadko...
Sypanie o jednego więcej, zawsze.
Czyli tylko w combacie ma to znaczenie a praktycznie reszta armii ma jakieś paniki, terrory i inne pierdy mało znaczące... pomyśl nad czymś jeszcze bo to jest słabe...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

...no i po śmierci generała sypią się o 1 więcej.

Wiesz, przez cała grę undead ma wyjebane na terrory, paniki itd :lol2: dziwne, żeby go za to karać. -1Ld karci, kiedy musisz zdawać tego typu testy (nie wiem jak to jest, ale wyobrażam sobie :P ), ale nie potrafię wymyślić nic ambitniejszego niż sypanie o 1 więcej. :cry:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Swift reform, reform po combacie, redirect, banshee/kaszkiet no trochę to -1LD może chyba zmienić w undedach

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

wszystkie armie to mają, dodatkowo mają strachy(które przy mniejszym LD nagle okazują się bardzo istotne) paniki, terrory, zbieranie jednostek...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Bardzo słaby jest scenariusz Arena. Kilka głupich rzutów przesądza o tym, kto dostaje 5 DP, czyli pechowy rzut na warda czy farciarski na ataki daje różnicę 10 DP. Przegięcie, zwłaszcza, że bohaterowie z różnych armii mają różny potencjał i niektórzy spokojnie mogą sobie powalczyć, a inni będą mieć mega farta, jak nie zginą w pierwszej turze.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Ano. IMO rozegranie Areny przed bitwą, powrót bohaterów do armii i jakiś mały bonus dla zwycięzcy (1Duży punkt? D3 przerzuty na grę? Bonus +1 do dwóch statystyk?) byłby bardziej adekwatny.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

niby tak ale wówczas premiujemy armie które mają smoka/GD...

a tak to jest taki mały poker.

najlepiej nieco zmniejszyć wpływ scenariusza na bitwę.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ