Wampiry EURO
Re: Wampiry EURO
noo wiem, chodzi mi, że ten oddział będzie za resztą armii.;]
Z tymi szkieletami to wiesz... tafnes mniejszy, gorzej w cc. A i tu moge sobie je powiększyć tak do 30 przy dobrych wiatrach ;]
Z tymi szkieletami to wiesz... tafnes mniejszy, gorzej w cc. A i tu moge sobie je powiększyć tak do 30 przy dobrych wiatrach ;]
Czy w moim AB jest błąd, czy naprawde vargulf ma thunder stompa?!
Jak tak to :
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 445.0 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Wristbands of Black Gold [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Helm of Commandment [30.0]
Biting Blade [5.0]
1 Wight King @ 175.0 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy armour; Shield
The Flag of Blood Keep [75.0]
1 Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Book of Arkhan [35.0]
29 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
29 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
24 Crypt Ghouls @ 208.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
4 Fell Bats @ 80.0 Pts
27 Grave Guard @ 439.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
4 Cairn Wraiths @ 275.0 Pts
Great Weapon
1 Banshee @ [25.0] Pts
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2398.0
Jak tak to :
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 445.0 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Wristbands of Black Gold [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Helm of Commandment [30.0]
Biting Blade [5.0]
1 Wight King @ 175.0 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy armour; Shield
The Flag of Blood Keep [75.0]
1 Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Book of Arkhan [35.0]
29 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
29 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
24 Crypt Ghouls @ 208.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
4 Fell Bats @ 80.0 Pts
27 Grave Guard @ 439.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
4 Cairn Wraiths @ 275.0 Pts
Great Weapon
1 Banshee @ [25.0] Pts
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2398.0
Ostatnio zmieniony 6 mar 2011, o 15:58 przez Janiszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Straszne.JarekK pisze:no tak niepotrzebny ten necro ale on ma popychaczke jak sie nie myle na 3+ anuż rzucisz 6 i przeciwnik musi dispellowac z 2
105 punktów za jeden chanel i popychaczkę do której nie dolicza się level czarującego, moim zdaniem słaby deal.
A i jeszcze na IFCE i 1 się przepala.
eliah rozpy twojej nie widziałem więc nie wiem czy podobna czy nie.
Co do nekrosa to zostaje.
Ciekawi mnie ten vargulf, za 175 punktów mam neizłęgo bydlaka. Chyba nawet lepszego niż poprzedniego małego wampira.
Wracając do nekrosa to on ma tą popychaczkę. Przeciwnik będzie zostawiał te dwie kości na ksiażkę i o to chodzi. A czy ona się wypali czy nie to sprawa nieistotna. Liczy się efekt psychologiczny i mój komfort gry
Oczyiscie rozpiska robiona na podstawie jednej gry. Bardzo podoba mi się gwardia, szkoda, ze nie moge dać jej więcej.
Myślałem nad tymi bloood najtami, ale to by wywróciło moją rozpę do góry nogami i jednak im podziękuje.
Wcześniej też miałem wampira z wardem na strzelanie. Ale jednak śmiem twierdzić, ze to mało. Czasem zdaża się, ze taki skorpion ci wyskoczy i może ci jedną głupią 6 zabić generała. A głupoty się nie boję... chociaz to pewne ryzyko.
Wy co bardziej preferujecie? Ward 3 + na strzelanie czy ten ward 4 + z głupotą?
Pozdrawiam
Co do nekrosa to zostaje.
Ciekawi mnie ten vargulf, za 175 punktów mam neizłęgo bydlaka. Chyba nawet lepszego niż poprzedniego małego wampira.
Wracając do nekrosa to on ma tą popychaczkę. Przeciwnik będzie zostawiał te dwie kości na ksiażkę i o to chodzi. A czy ona się wypali czy nie to sprawa nieistotna. Liczy się efekt psychologiczny i mój komfort gry
Oczyiscie rozpiska robiona na podstawie jednej gry. Bardzo podoba mi się gwardia, szkoda, ze nie moge dać jej więcej.
Myślałem nad tymi bloood najtami, ale to by wywróciło moją rozpę do góry nogami i jednak im podziękuje.
Wcześniej też miałem wampira z wardem na strzelanie. Ale jednak śmiem twierdzić, ze to mało. Czasem zdaża się, ze taki skorpion ci wyskoczy i może ci jedną głupią 6 zabić generała. A głupoty się nie boję... chociaz to pewne ryzyko.
Wy co bardziej preferujecie? Ward 3 + na strzelanie czy ten ward 4 + z głupotą?
Pozdrawiam
Varghulf jest fajny ale tylko jako wsparcie. Pamiętaj, że regeneracje łatwo zdjąć a ataki i tak praktycznie wypłaca ostatni - inicjatywa 2 trochę boli a thunderstomp ma zasadę "always strike last"Janiszek pisze:eliah rozpy twojej nie widziałem więc nie wiem czy podobna czy nie.
Ciekawi mnie ten vargulf, za 175 punktów mam neizłęgo bydlaka. Chyba nawet lepszego niż poprzedniego małego wampira.
Pozdrawiam
Co do warda to ostatnio lubię kombinację - flyed hauberk + crown of the damned. Raczej mała jest szansa nie zdać głupoty na Ld10 z przerzutem.
No wiadomo jako wsparcie. Ale to, że atakuje ostatni to też jakoś go nie boli, bo i tak jest wytrzymały z tą 5 tafa i regenką.
Co do Twojej ochrony wampira to imo nie ma sensu dawać jeszcze sejwa. Ten wampir nigdy się nie biję. A majac tyle piechoty spokojnie moge o to zadbać. Warda daje raczej przeciwko maszynom czy też tna wypadek skorpiona. Jak juz ktos wbija się w niego to znak, że albo mega coś zawaliłem albo, że reszta nie żyje. ;]
Co do Twojej ochrony wampira to imo nie ma sensu dawać jeszcze sejwa. Ten wampir nigdy się nie biję. A majac tyle piechoty spokojnie moge o to zadbać. Warda daje raczej przeciwko maszynom czy też tna wypadek skorpiona. Jak juz ktos wbija się w niego to znak, że albo mega coś zawaliłem albo, że reszta nie żyje. ;]
Na maga skitranego z tyłu to wiadomo, Flyed hauberk raczej nie ma sensu, to bardziej kombinacja dla walczącego lorda np w BK Z przedmiotami na maga warto się zastanawiać w takiej kombinacji :Janiszek pisze:No wiadomo jako wsparcie. Ale to, że atakuje ostatni to też jakoś go nie boli, bo i tak jest wytrzymały z tą 5 tafa i regenką.
Co do Twojej ochrony wampira to imo nie ma sensu dawać jeszcze sejwa. Ten wampir nigdy się nie biję. A majac tyle piechoty spokojnie moge o to zadbać. Warda daje raczej przeciwko maszynom czy też tna wypadek skorpiona. Jak juz ktos wbija się w niego to znak, że albo mega coś zawaliłem albo, że reszta nie żyje. ;]
Helm of Commandment
Crown of the Damned
The Cadaverous Cuirass
Black Periapt
Biting Blade
Wtedy nie boisz się poisonów i KB ale za to odpada dispel scroll.
Periapt jest zbędny na Euro jeżeli będziesz miał +2PD z mocy. Natomiast dawać odpornośc na KB i posion na niewalczący model jest dla mnie zastanawiające.. przy rozsądnej grze nie ma opcji by lord był w walce z czymkolwiek chyba że przeciwnik wcześniej rozmiecie klocki.Azgaroth pisze:Z przedmiotami na maga warto się zastanawiać w takiej kombinacji :
Helm of Commandment
Crown of the Damned
The Cadaverous Cuirass
Black Periapt
Biting Blade
Wtedy nie boisz się poisonów i KB ale za to odpada dispel scroll.
Koronę również uważam za słabą opcję - po pierwsze lord i tak nie walczy więc dużo lepiej sprawdzi się przeciwko fartownym strzałom z maszyn albo magii wirstband of black gold - daje lepszą ochronę. Korona ponadto ma głupotę co wymaga byś był lordem w 12" od BsB a nie zawsze jest to wskazane. Korona jest ciekawa na kingu BsB, ale nie na lordzie.