Imperialny fluff
Moderator: #helion#
Re: Imperialny fluff
Lexicanum
Warhammer-empire.com, zakładka library
Warhammer-empire.com, zakładka library
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Co robił Frandz poza oddanie młota dla Valtena podczas burzy chaosu, brał udział w jakimś starciu
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Dowodził armią:)
Przecież pisze w booku, że w swej mądrości oddał tylko młotek, a władzę Imperatora i pierwszego Marszałka zatrzymał dla siebie. Prawdopodobnie nie miał żadnych większych czynów, prócz mistrzowsko przeprowadzonej kampanii.
Przecież pisze w booku, że w swej mądrości oddał tylko młotek, a władzę Imperatora i pierwszego Marszałka zatrzymał dla siebie. Prawdopodobnie nie miał żadnych większych czynów, prócz mistrzowsko przeprowadzonej kampanii.
For Sigmar and the Empire!
Pomimo, że jestem bretońcem to od pewnego czasu bardzo mnie fascynuje kult Ulryka, jego rycerze itp. Mógłby ktoś bardziej mi przybliżyć rzeczy z nim związane?
Z góry dzięki
Pozdrawiam. Warlock.
Z góry dzięki

Pozdrawiam. Warlock.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Czemu patronuje Pan Zimy 
Co robią jego wyznawcy
Czy ma własne barwy
Czy da się złożyć w miarę grywalną armię Imperium w barwach i pod patronatem Ulryka bez pogwałcenia klimatu. Czego musi zabraknąć. Podejrzewam, że Battle priestów

Co robią jego wyznawcy
Czy ma własne barwy
Czy da się złożyć w miarę grywalną armię Imperium w barwach i pod patronatem Ulryka bez pogwałcenia klimatu. Czego musi zabraknąć. Podejrzewam, że Battle priestów

"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Ogólnie to wilki, wojna itp.
Poczytaj sobie w sieci o Middenheim-miasto białego wilka.
Bawry middenheimu.
Ogólnie Ulryk mówu Sigmarowi NIE! więc bez kapłanów. Magowie też średnio wypadają chyba że z jakiegoś klimatycznego kolegium.
Ulrykowcy to wojownicy więc wolą walić z bani niż strzelać.
Poczytaj sobie stary armylist kultu ulryka.
Poczytaj sobie w sieci o Middenheim-miasto białego wilka.
Bawry middenheimu.
Ogólnie Ulryk mówu Sigmarowi NIE! więc bez kapłanów. Magowie też średnio wypadają chyba że z jakiegoś klimatycznego kolegium.
Ulrykowcy to wojownicy więc wolą walić z bani niż strzelać.
Poczytaj sobie stary armylist kultu ulryka.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Kapłani jak najbardziej tak! Tyle tylko, że kapłani Ulryka, kiedyś mieli osobne reguły, teraz nie, więc trzeba użyć reguł priest'a Sigmara, ale w połączeniu z figurką kapłana Ulryka myślę spoko.
Generalnie mało broni palnej, dużo jednostek walczących, rycerze z GW, piechota z łukami i bronią do walki wręcz przede wszystkim.
Generalnie mało broni palnej, dużo jednostek walczących, rycerze z GW, piechota z łukami i bronią do walki wręcz przede wszystkim.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Zależy jak tym zagrasz, ale w wypadku formacji np 7 w szeregu z prorokiem, potencjał wypłacenia 22 ataków z przerzutami z siłą 5 (też mogą być przerzuty) jest wart rozpatrzenia - no i unbreakable.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Chyba Beast 

Jak o Ulryku to mogę trochę napisać.
Kilka drobnych zmian i można zachowując i klimat i granicę imperialnego kodexu stworzyć, myślę że nawet grywalną armię.
Po kolei jadąc:
Lords
- Arcylektor, czy na koniu czy na wozie ( zaprzęgniętym np. w wilki )/ figurka Ar-Ulryka kiedyś była, taki brodaty staruszek z toporem świetny na to stanowisko.
- Grandmaster of White Wolfs - mówi samo za siebie
- Archmag a raczej Arcyszaman - z obecnych kolegiów pasują moim zdaniem jedynie Bestii i Life.
- Generał - ten gostek najmniej tutaj pasuje.
Hero
- Kapłan bitewny - figurka Wolf Priesta na zasadach sigmarowego - nie widzę problemu
- Captain jako Seneschal - najlepiej bsb robiony z white wolfa
- inzynier odpada
- Mag z lorem bestii/life
Core
- Warriors of ulric - swordmeni - drewniane tarcze, zamiast mieczy topory i młoty
- White Wolfy - knighci z greatami . Kiedyś była wypraska z bitsami do złożenia WW, obecnie nie ma jej w boxach.
- Archersi/Huntsmeni - nowe modele pasują jak ulał
- Halabardy/Włócznie - od bidy przejdą odpowiednio stylizując
- Handguny odpadają ( proch ) Crossbowy też niemile widziane
- Milicja jest ok
Special
- Teutogen Guards - sztandarowa jednostka tej armii, ciężko do dostania ale ma piękne modele i robią jako great swordzi.
- Canony i mortary ( proch ) powinny odpaść ale sądzę że ciężko będzie się obejść bez
- Rajtaria - zbędna
Rare:
- Flagellanci - są jak najbardziej na miejscu
- Czołg i rakietnice/helblastry odpadają ( proch ) ale radzę obejrzeć czołg cudeńko w galerii Raksa
Wszędzie dużo brodatych główek ( white wolves, horsmeni, space wolfs ), emblematów ( space wolves ) futer ( white wolfes, space wolves ) pozatym zimna stal, śnieg i chłód i jest ok.
Takie moje spostrzeżenia.

Kilka drobnych zmian i można zachowując i klimat i granicę imperialnego kodexu stworzyć, myślę że nawet grywalną armię.

Po kolei jadąc:
Lords
- Arcylektor, czy na koniu czy na wozie ( zaprzęgniętym np. w wilki )/ figurka Ar-Ulryka kiedyś była, taki brodaty staruszek z toporem świetny na to stanowisko.
- Grandmaster of White Wolfs - mówi samo za siebie
- Archmag a raczej Arcyszaman - z obecnych kolegiów pasują moim zdaniem jedynie Bestii i Life.
- Generał - ten gostek najmniej tutaj pasuje.
Hero
- Kapłan bitewny - figurka Wolf Priesta na zasadach sigmarowego - nie widzę problemu
- Captain jako Seneschal - najlepiej bsb robiony z white wolfa
- inzynier odpada
- Mag z lorem bestii/life
Core
- Warriors of ulric - swordmeni - drewniane tarcze, zamiast mieczy topory i młoty
- White Wolfy - knighci z greatami . Kiedyś była wypraska z bitsami do złożenia WW, obecnie nie ma jej w boxach.
- Archersi/Huntsmeni - nowe modele pasują jak ulał
- Halabardy/Włócznie - od bidy przejdą odpowiednio stylizując
- Handguny odpadają ( proch ) Crossbowy też niemile widziane
- Milicja jest ok
Special
- Teutogen Guards - sztandarowa jednostka tej armii, ciężko do dostania ale ma piękne modele i robią jako great swordzi.
- Canony i mortary ( proch ) powinny odpaść ale sądzę że ciężko będzie się obejść bez
- Rajtaria - zbędna
Rare:
- Flagellanci - są jak najbardziej na miejscu
- Czołg i rakietnice/helblastry odpadają ( proch ) ale radzę obejrzeć czołg cudeńko w galerii Raksa

Wszędzie dużo brodatych główek ( white wolves, horsmeni, space wolfs ), emblematów ( space wolves ) futer ( white wolfes, space wolves ) pozatym zimna stal, śnieg i chłód i jest ok.
Takie moje spostrzeżenia.

Jedna tylko uwaga - nie sposób praktycznie oddzielić kultu Ulryka od Middenheim - i tak, spokojnie można znaleźć generała, broń palną (armata, moździerz) jak i magię metalu (trzymając się fluffu z 1 edycji erpega to właśnie w Middenheim była gildia czarodziei i alchemików, z naciskiem na drugie).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Co prawda to prawda, Middenheim jest stolicą tego kultu, jednak nie jest czysto Ulrykańska.
Kiedyś były dwa army listy - jeden Cult of Ulryc i drugi Army of Middenheim ( czy jakoś tak )
W pierwszym zero prochu, zero magów ( za to priesci w oddziałach ) dużo piechoty, psy, wolfkini.
W drugim połączenie kultu z normalnym imperium - byli teutoegni, white wolfy itd. ale np canon był w rarach jeśli dobrze pamiętam.
Kiedyś były dwa army listy - jeden Cult of Ulryc i drugi Army of Middenheim ( czy jakoś tak )
W pierwszym zero prochu, zero magów ( za to priesci w oddziałach ) dużo piechoty, psy, wolfkini.
W drugim połączenie kultu z normalnym imperium - byli teutoegni, white wolfy itd. ale np canon był w rarach jeśli dobrze pamiętam.
