

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
1. Teraz żadko jest z tym drainem problem.Warkille pisze:Opłaca się brać Banner of the World Dragon![]()
Wstawić pod niego maga i mieć święty spokój z uciążliwymi czarami (drain magic)
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Kod: Zaznacz cały
Imo nie ma opcji, żeby pandemonium i drain działało na maga pod BotWD. Na oddział pod BotWD działają tylko czary rzucone na inne oddziały, wszystkie inne czary należy traktować tak, jakby miały dopisek "nie działa na oddział z BotWD". Po prostu na potrzeby rozpatrywania skutków czaru ten oddział jakby nie istnieje.
Jeśli siedzisz w tym hobby dłużej niż dwa tygodnie, to powinieneś już wiedzieć że sama umiejętność czytania ze zrozumieniem nie jest wystarczająca żeby ogarnąć niektóre niejasności serwowane w zasadach.ainuin pisze:Czy ktoś nie ma podręcznika i/lub nie potrafi czytać tekstu ze zrozumieniem ?
Forum jest po to, żeby prowadzić dyskusje, nie chcesz czytać / brać udziału - znajdzie się w sieci lepsze miejsce dla Ciebie. Zapewne jest też miejsce gdzie można niewłaściwie używać słowa "dywagacje".ainuin pisze:I zakończmy dywagacje na temat Bannera
dzięki, czekałem aż się wypowie jeden z autorytetówAndrzej pisze:Imo nie ma opcji, żeby pandemonium i drain działało na maga pod BotWD. Na oddział pod BotWD działają tylko czary rzucone na inne oddziały, wszystkie inne czary należy traktować tak, jakby miały dopisek "nie działa na oddział z BotWD". Po prostu na potrzeby rozpatrywania skutków czaru ten oddział jakby nie istnieje.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
1.Nie, scout z przedmiotu nie przenosi się na jednostkę (musiałby mieć specjalny dopisek który by o tym świadczył, ale z tego co wiem to nie ma w WFB takiego przedmiotu).Araghas pisze:Witam,
Mam pytanie odnośnie zasad specjalnych. mianowicie jeśli bohater posiada przedmiot który daje mu zasadę scout to czy oddział który jej nie posiada zacznie ją egzekwować ? oraz czy oddział Shadow Warriors mając zasadę scout - chciałbym dołączyć do nich bohatera który tej zasady nie posiada, da się tak zrobić - przyznam pogubiłem się w tym bardzo
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Havelock pisze:2. Możesz do SW dołączyć bohatera który nie ma scouta, ale wtedy oni też go nie mają i wystawiają się normalnie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
nie mam przy sobie książki, ale czy ta zbroja o której myślimy nie pozwala na taki myk? bo chyba w 7ed to funkcjonowało, a też się herosów przed scoutami wystawiało. Wydaje mi się że przy tej zbroi jest jakiś specjalny dopisek na tę okazję.Andrzej pisze:Havelock pisze:2. Możesz do SW dołączyć bohatera który nie ma scouta, ale wtedy oni też go nie mają i wystawiają się normalnie.![]()
Scout wystawia się po herosach, więc ni chu*a nie wstawisz herosa do oddziału, którego nie ma na stole
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.