BITWA O BIAŁYSTOK 2011, WYNIKI NA STR. 41
Re: BITWA O BIAŁYSTOK 2011, 2-3.04.2011, 2400 ETC, Białystok
Sorry, że nie doceniłem Twojej przedsiebiorczości.
PS. to kto taki dziany w Nemezisie? Diuki, czy Kotletto?
PS. to kto taki dziany w Nemezisie? Diuki, czy Kotletto?
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
Ja moge wziac kostki, miarki 5tak za pozyczenie na turniej
Uwaga uwaga! Oprócz turnieju WFB w sobotnią noc przewidzieliśmy kilka małych side eventów, a mianowicie:
I. O godzinie 21:00 EKC, czyli European Kości Championships!
A. Zasady Czoko-Kości: Pierwszą grę rozpoczyna gracz, który w pojedynczym rzucie 1 kością uzyska najwyższy wynik, w kolejnym grach zaczyna zwycięzca poprzedniej rozgrywki. Każdy z graczy rzuca 5 kośćmi, nie ujawniając wyniku innym graczom. Następnie gracze rozpoczynają licytacje kolejno próbując odgadnąć ogólną liczbę kości na stole o tej samej liczbie oczek.
Przykład: „na stole znajdują się przynajmniej 3 trójki”
Każdy kolejno licytujący gracz musi obstawiać wyższą liczbę kości lub przynajmniej taką samą w przypadku kości o wyższej liczby oczek
Przykład: Manfred: ,,przypuszczam, że na stole znajdują się przynajmniej 4 dwójki”
Następny gracz (nazwijmy go Kalafior) może zadeklarować więcej niż 4 jedynki bądź dwójki lub 4 i więcej kości o pozostałych wynikach (trójki, czwórki, ect.). Innymi słowy kolejny gracz musi podbić liczbę lub wartość kości.
Gra toczy się do momentu aż któryś z graczy nie krzyknie „sprawdzam”. Sprawdzeniu poddawana jest ostatnia licytacja i jeżeli jest ona zgodna ze stanem na stole to odpada osoba sprawdzająca, w przeciwnym wypadku zaś sprawdzana.
B. Przebieg turnieju:
Etap I: 18 stolików, liczba graczy zależna od zgłoszeń. Do następnego etapu przechodzi osoba, która pierwsza wygra 2 pełne rozgrywki. Pozostali grają dalej by wyłonić w ten sam sposób drugiego zwycięzcę. Gracze nie tracą punków po awansie pierwszego z nich.
Etap II: 12 stolików po 3 graczy. Gra toczy się 3 zwycięstw. Do następnego etapu przechodzi 2 graczy w sposób analogiczny jak w etapie pierwszym.
Etap III „Półfinał”: 4 stoliki po 3 graczy. Gra toczy się 3 zwycięstw. Do finału przechodzi po 1 osobie.
Finał: gra toczy się do 3 lub 4 zwycięstw. Gracze i sędzia decydują przed finałem.
C. Zgłoszenia: po sobotnich bitwach, przy sędziówce.
D. Ocena Malowania: brak
E. Atrakcyjne nagrody: I, II i III miejsce nagrodzone po butelce wina Front Wschodni (mocno trzepie!), rocznik 2010.
F. Sędzia Główny: Kuba ‘Thain’ Skibicki
Zasady turnieju mogą ulec zmianie z powodów organizacyjnych. Sędzia ma zawsze rację:D Gracze zobowiązani są posiadać własne kości.
II. O godzinie 22:00, pierwsze battlowe mistrzostwa w siłowaniu się na rękę! Startujemy w trzech kategoriach:
- Snotling (-70kg)
- Ork (70-90kg)
- Troll (90+kg)
Zapisy po masterze w czoko kości przy sędziówce.
Dla zwycięzcy w każdej z kategorii wino Front Wschodni (mocno trzepie!), rocznik 2010.
III. O godzinie 22:30 KALAMBURY prowadzone przez pijanego mistrza ceremonii: Zulusa. Drużyny 4osobowe. Zapisy po turnieju przy sędziówce.
Zwycięska drużyna otrzymuje 4 wina Front Wschodni (mocno trzepie!), rocznik 2010.
Także trenować łapy chłopy, piłować kości i obmyślać strategie kalamburowe
I. O godzinie 21:00 EKC, czyli European Kości Championships!
A. Zasady Czoko-Kości: Pierwszą grę rozpoczyna gracz, który w pojedynczym rzucie 1 kością uzyska najwyższy wynik, w kolejnym grach zaczyna zwycięzca poprzedniej rozgrywki. Każdy z graczy rzuca 5 kośćmi, nie ujawniając wyniku innym graczom. Następnie gracze rozpoczynają licytacje kolejno próbując odgadnąć ogólną liczbę kości na stole o tej samej liczbie oczek.
Przykład: „na stole znajdują się przynajmniej 3 trójki”
Każdy kolejno licytujący gracz musi obstawiać wyższą liczbę kości lub przynajmniej taką samą w przypadku kości o wyższej liczby oczek
Przykład: Manfred: ,,przypuszczam, że na stole znajdują się przynajmniej 4 dwójki”
Następny gracz (nazwijmy go Kalafior) może zadeklarować więcej niż 4 jedynki bądź dwójki lub 4 i więcej kości o pozostałych wynikach (trójki, czwórki, ect.). Innymi słowy kolejny gracz musi podbić liczbę lub wartość kości.
Gra toczy się do momentu aż któryś z graczy nie krzyknie „sprawdzam”. Sprawdzeniu poddawana jest ostatnia licytacja i jeżeli jest ona zgodna ze stanem na stole to odpada osoba sprawdzająca, w przeciwnym wypadku zaś sprawdzana.
B. Przebieg turnieju:
Etap I: 18 stolików, liczba graczy zależna od zgłoszeń. Do następnego etapu przechodzi osoba, która pierwsza wygra 2 pełne rozgrywki. Pozostali grają dalej by wyłonić w ten sam sposób drugiego zwycięzcę. Gracze nie tracą punków po awansie pierwszego z nich.
Etap II: 12 stolików po 3 graczy. Gra toczy się 3 zwycięstw. Do następnego etapu przechodzi 2 graczy w sposób analogiczny jak w etapie pierwszym.
Etap III „Półfinał”: 4 stoliki po 3 graczy. Gra toczy się 3 zwycięstw. Do finału przechodzi po 1 osobie.
Finał: gra toczy się do 3 lub 4 zwycięstw. Gracze i sędzia decydują przed finałem.
C. Zgłoszenia: po sobotnich bitwach, przy sędziówce.
D. Ocena Malowania: brak
E. Atrakcyjne nagrody: I, II i III miejsce nagrodzone po butelce wina Front Wschodni (mocno trzepie!), rocznik 2010.
F. Sędzia Główny: Kuba ‘Thain’ Skibicki
Zasady turnieju mogą ulec zmianie z powodów organizacyjnych. Sędzia ma zawsze rację:D Gracze zobowiązani są posiadać własne kości.
II. O godzinie 22:00, pierwsze battlowe mistrzostwa w siłowaniu się na rękę! Startujemy w trzech kategoriach:
- Snotling (-70kg)
- Ork (70-90kg)
- Troll (90+kg)
Zapisy po masterze w czoko kości przy sędziówce.
Dla zwycięzcy w każdej z kategorii wino Front Wschodni (mocno trzepie!), rocznik 2010.
III. O godzinie 22:30 KALAMBURY prowadzone przez pijanego mistrza ceremonii: Zulusa. Drużyny 4osobowe. Zapisy po turnieju przy sędziówce.
Zwycięska drużyna otrzymuje 4 wina Front Wschodni (mocno trzepie!), rocznik 2010.
Także trenować łapy chłopy, piłować kości i obmyślać strategie kalamburowe
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Mam pytanie (dla mnie ważne) będą dostępne jakieś sleeproomy dla śpiochów( tylko takie na serio) i zamykany room na modele na noc?
Bedą i sleeproom i przechowalnia bagażu (i niegrzecznych dziewic). Mamy vault z żeliwnymi drzwiami o grubości 15cm, który można zamknąć na noc. Z góry tylko proszę o przemyślane decyzje a propo wsadzania tam modeli na noc bo jak się tam je już zamknie to bez sędziego się nie wyjmie ;p Miejsca w kompleksie jest w choooj, zobaczysz
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
ee Jasiu czyżbyś mylił mnie z TruePunkiem? bo jeżeli tak to nie bardzo
gram na smoku xD a magowie high i metal. Wiec ja mam loozikArbiter Elegancji pisze:Czyli nie grasz na Shadow, Death ani na Fire?Relosu pisze:widzisz dlatego ja gram HE, zadnych scaterow, zadnych templatek, tylko kostki, miarka i ab.
Klimacik
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
lubi toPrzykład: Manfred: ,,przypuszczam, że na stole znajdują się przynajmniej 4 dwójki”
Następny gracz (nazwijmy go Kalafior) może zadeklarować więcej niż 4 jedynki
Kategoria "snotling" i moje 69 kilo idealnie
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
zglaszam rodzine "Orszak Dżyngis Chana", sklad: CzarnY, Akadera, Benio, gracz 4, gracz 5 (znajdziemy).Thain pisze:Zulus i Thain zapraszają wszystkich do zgłaszania 5-osobowych teamów do BATTLOWEJ FAMILIADY. Szczegóły wkrótce!
dziekuje.