8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Quaki »

"(...) the shooting is resolved normally assuming the enemy is just within maximum range of the shooting unit's shortest-ranged weapon."
strona 17 BRB

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Ponawiam pytanie, czy Skaven Assassin może nosić magiczną zbroję?
Queek.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Kervyn pisze:Ponawiam pytanie, czy Skaven Assassin może nosić magiczną zbroję?
Może

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Danrakh pisze: nie przechodza. rany z oddzialu przechodza na championow, z championow nie przechodza na oddzial czy innych championow.
To jeśli ktoś gra armią slayersów i weźmie sobie oddział slayersów i każdego mianuje na Giant Slayera ( powiedzmy 30 w oddziale - 3x10 ), to atakując taki oddział zabijam max 1 giant slayera w jednej turze ?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Jeśli nie rozdzielisz uderzeń, to tak ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

toż to bzdura przecież woundy nie przechodzą z championów na oddział ale z oddzialu na championów już tak

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

No masz rację, ale jak cały oddział to championi, to się te obrażenia nie przeniosą.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ale jak masz oddział z 20 championów z przodu i 10 tylko stoi z tyłu to jednak nie możesz deklarować bić po oddziale :) więc nadal trzeba rozdzielać ataki
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

Quaki pisze:Czempion z brace of pistols może strzelać dopiero z 12 cali - wtedy, kiedy handguny walą już na bliskim. Myk znany i stosowany już od dawna... Czy się opłaca to już inna kwestia ;)
dokladnie. jednak strzelanie jest wykonywane zaraz po wybraniu S&S jako reakcja na szarze. jak przeciwnik jest 20 cali od nas i spali szarze na 1 cal to pistolety i tak strzela, nawet jesli przeciwnik nie znalazl sie w zasiegu tych 12 cali.

jest to bliski dystans dla hundgunow ktorzy juz nie beda mieli modyfikatora -1 za daleki dystans.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

misha pisze:ale jak masz oddział z 20 championów z przodu i 10 tylko stoi z tyłu to jednak nie możesz deklarować bić po oddziale :) więc nadal trzeba rozdzielać ataki
Spokojnie panowie, "się uściśla". Na razie chyba bardziej nie przechodzą z tego co z dyskusji jaką prowadziliśmy zrozumiałem ale jeszcze nie wszyscy się wypowiedzieli.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

kudłaty pisze:Spokojnie panowie, "się uściśla".
Bęben maszyny losującej jest pusty. Następuje zwolnienie blokady...

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Witam

Dawno nie grałem w WFB teraz gdy chce wrócić widzę w rozpiskach dopisek EURO, dowiedziałem się już że to jakieś zasady/uściślenia i nie są to te ze stronki sędziowskiej...

Może ktoś poratować gdzie można pobrać pliczek pdf. z tymi nowymi zasadami ? i czy te zasady EURO jak nazwa sama mówi są używane w całej europie ?


Dziękuje i pozdrawiam
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Czy mogę ustawić bolca DE za jakimś oddziałem piechoty (np. warriorów) i móc bolcem ostrzeliwywać wzgórze na którym znajduje się przeciwnik (np. imperialni kusznicy)?

Czy z perspektywy kuszników ten bolec znajduje się za soft coverem, bądź light coverem (w zależności od zasłonięcia bolca przez piechotę)?

Czy po całkowitym zniszczeniu przeciwnika po szarży (np. dwarficcy warriorzy szarżujący i niszczący do nogi kuszników DE) mogę wykonywać overrrun, czy mogę tylko w przypadku spanikowania przeciwnika po wygranym combacie?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Lorens pisze:Czy mogę ustawić bolca DE za jakimś oddziałem piechoty (np. warriorów) i móc bolcem ostrzeliwywać wzgórze na którym znajduje się przeciwnik (np. imperialni kusznicy)?

Czy z perspektywy kuszników ten bolec znajduje się za soft coverem, bądź light coverem (w zależności od zasłonięcia bolca przez piechotę)?

Czy po całkowitym zniszczeniu przeciwnika po szarży (np. dwarficcy warriorzy szarżujący i niszczący do nogi kuszników DE) mogę wykonywać overrrun, czy mogę tylko w przypadku spanikowania przeciwnika po wygranym combacie?
Tak. Nie. Tak.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Czy można wpływać na walczących challenge poprzez dostawienie się do base contact? Np orczy warboss walczy z dwarf lordem w challenge, ale w styku z dwarf lordem jest też orczy BSB z Mork's War Bannerem. Czy w tej sytuacji dwarf lord ma wyłączone magiczne przedmioty?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Pewnie ze tak. Challange nie przenosi walczacych w jakis niebyt. Tak samo moga np. dostac zablakana kula armatnia etc.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Pytanie odnośnie Stone throwera- mam powiedzmy oddział 3 Ogrów, jeden z nich został na 1 ranie. Dostaję hita ze stone throwera- pod dziurką przebicie,6ran- i moje pytanie- czy mogę poświęcić ogra z 1 raną zeby dostał tego hita?

i 2 pytanko- jak w końcu traktowany jest Kowadło? maszyna? mount? - ponieważ- kiedy się go wystawia, i czy mnogę Runiarzowi wbić killingblowa?
pzdr,KG

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Nie, ze stone throwera zawsze obrywa zdrowy.

Kowadło jest maszyną więc runelord jest odporny na killing blow (chyba że heroic kb)

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

mm co do throwera debelial możesz proszę czymś to podeprzeć? str. RB?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Nie prowadzi się zapisu który konkretnie model jest ranny (rany są na jednostce jako całości), więc nie możesz wyznaczyć żadnego konkretnego modelu żeby zebrał duże trafienie, dlatego otrzymuje je zawsze model o pełnej ilości ran.

Zablokowany