rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Rozpa kawaleryjska odpowiednio złożona zagrana jak najbardziej ma racje bytu. Tak samo smok dobrze działa na różnego rodzaju ligi czy domowe bitwy, kiedy wiemy z kim gramy. Ale brać go na turnieje to cholerne ryzyko. Jedno działo i smok praktycznie nie może się wychylić. Skuteczność dział wzrosła w tej edycji dwukrotnie vs smoki, niestety (swoją drogą to debilizm, brak losowania, tylko dostaje się na ryj 2k6 hitów z s10 )
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Rozpiską kawaleryjską jest też ciężko coś ugrać, jeżeli dostanie się armię nastawioną na popychaczki.
Takie coś
Prince
Dragon Moon
Great Weapon
Vembraces of Defence
Armour of Caledor
Mage lvl2 high magic
seerstaff of saphery
Mage metal
Ring of Corin
Elven Steed
Noble
bsb
Barded Elven Steed
Dragon Armour
Shield
Lance
Banner of the World Dragon
32x Spearmen FCG
32x Spearmen FCG
3x Great Eagle
Dragon Princes x7 FCG
Amulet of Light
Banner of Eternal Flame
Dragon Princes x7 FCG
Banner of Sorcery
Gem of Courage
Spearelfy działają dobrze w ilości 30+. Kloce po 32 ze względu na wymagane minimum punktowe.
Mag z high magic wybiera vaula i flames of phoenix, wchodzi do spear elfów
Oddział DP z flamingiem i z BSB World Dragonem napiera do przodu. Eteryki monstery etc to dla nich zadanie.
Drugi oddział już nie tak odważnie stara się dostarczyć maga z ring of corin w odpowiednie miejsce.
Smok stara się zdjąć wrogą kawalerię i pomagać DP gdyby mieli okazję gdzieś utknąć. Orły na tyły wroga i do przyjmowania na klatę niewygodnych szarż wrogiej kawalerii.
Finezji w tym nie ma
Takie coś
Prince
Dragon Moon
Great Weapon
Vembraces of Defence
Armour of Caledor
Mage lvl2 high magic
seerstaff of saphery
Mage metal
Ring of Corin
Elven Steed
Noble
bsb
Barded Elven Steed
Dragon Armour
Shield
Lance
Banner of the World Dragon
32x Spearmen FCG
32x Spearmen FCG
3x Great Eagle
Dragon Princes x7 FCG
Amulet of Light
Banner of Eternal Flame
Dragon Princes x7 FCG
Banner of Sorcery
Gem of Courage
Spearelfy działają dobrze w ilości 30+. Kloce po 32 ze względu na wymagane minimum punktowe.
Mag z high magic wybiera vaula i flames of phoenix, wchodzi do spear elfów
Oddział DP z flamingiem i z BSB World Dragonem napiera do przodu. Eteryki monstery etc to dla nich zadanie.
Drugi oddział już nie tak odważnie stara się dostarczyć maga z ring of corin w odpowiednie miejsce.
Smok stara się zdjąć wrogą kawalerię i pomagać DP gdyby mieli okazję gdzieś utknąć. Orły na tyły wroga i do przyjmowania na klatę niewygodnych szarż wrogiej kawalerii.
Finezji w tym nie ma
ainuin pisze:Mage metal
Ring of Corin
Elven Steed
ainuin pisze:Dragon Princes x7 FCG
Banner of Sorcery
Gem of Courage
myślę że za dużo punktów topisz w jednym patencie, Ring of Corin nie jest aż tak uberainuin pisze:Drugi oddział już nie tak odważnie stara się dostarczyć maga z ring of corin w odpowiednie miejsce.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
a ja gram na 25 archersow z gleamingiem, i light armorami 2x10 fcg archersow 6dp fcg wb aol, 6dp fcg botef potka +3s commando wl (5 z muz) 2 orely bsb z gw na orle, armor of caledor i dawnstone, smoczur czyli sd + prince z guardian phoenix, HoF, DA, Sheild, GW i Ironcurse icon. Stwierdzilem ze taki ward na 6+ czasem naszego podopiecznego moze uratowac. A no i magowie, jeden z 1lvl metal i niszczarka, 2 mag 2lvl high i seer. Dlatego mi nie jest ciezko z armiami nastowionymi na popychaczki, ja rzucam scrolla i jest spokoj, albo jakies wskrzeszanie czy inne szmery bajery, bowd jest fajny ale jak sie gra na piechocie i czy ty dostaniesz szarze czy przeciwnik to rybka, a na kawaleryjskiej lepiej niszczyc brzydkie czary.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
RoC jest fajny, bo pozwala odpalić vaula dwa razy, co daje pewność zniszczenia kluczowego itemu u przeciwnika. Niemniej jest to droga impreza
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
to wyobraz sobie mine gracza vc jak wylacza mu regenke i wpada tam 10sm ktozy cisna na calego!
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Ma rogal na ryju, że właśnie zdobył 150 punktów
10 SM w jednym szeregu zabije 10 GG, 20 pozostałych GG z łatwością zabije 10 SM.
10 SM w jednym szeregu zabije 10 GG, 20 pozostałych GG z łatwością zabije 10 SM.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Powinno się wyłączyć Hełm i regene potem wbić 12 SM(mamy 25 ataków trafiających na +3 i raniących na 3+)Andrzej pisze:Ma rogal na ryju, że właśnie zdobył 150 punktów
10 SM w jednym szeregu zabije 10 GG, 20 pozostałych GG z łatwością zabije 10 SM.
Tu mowa jest o grave guardach, a nie o szkieletach...
Jasne, jak się wyłączy ihełm i regene to jest git. Ale najpierw trzeba to zrobić
Jasne, jak się wyłączy ihełm i regene to jest git. Ale najpierw trzeba to zrobić
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ale jak ma się RoC i 6 z HM To raczej nie powinno to być trudne.Andrzej pisze:Tu mowa jest o grave guardach, a nie o szkieletach...
Jasne, jak się wyłączy ihełm i regene to jest git. Ale najpierw trzeba to zrobić
Ale teraz nie gra się na regence chyba że na VC kawalerii
Ano nie gra się. Ważniejsze od regenki jest posiadanie GW na gwardii.
A z blodkami bez high magic wygrać sie praktycznie nie da. Jak nie zniszczysz regenki i mieczyka, to nie masz co marzyć o rozwaleniu tego oddziału.
A z blodkami bez high magic wygrać sie praktycznie nie da. Jak nie zniszczysz regenki i mieczyka, to nie masz co marzyć o rozwaleniu tego oddziału.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
tys chyba nigdy nie widzial jak taki oddzial dostaje z duzej kuzni.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
dlatego mam maga high 2lvl z seerem i maga metal 1lvl dla kuzni, taki duble penetrator dla VC na bloodknightach
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life
Book of Hoeth [100.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Musician
14 First Archers @ 169.0 Pts
Standard Bearer; Musician
29 Spear Elves @ 295.0 Pts
Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
29 White Lions @ 495.0 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
6 Dragon Princes @ 190.0 Pts
Musician
9 Swordmasters @ 185.0 Pts
Standard; Musician
1 Bladelord @ [17.0] Pts
Ironcurse Icon [5.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 115
Total Army Cost: 2392.0
Jaki lore na magu ?? (life jest imo super )
Dużą konkurecje robi shadow
Ale nie umiem sie zdecydowac
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life
Book of Hoeth [100.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Musician
14 First Archers @ 169.0 Pts
Standard Bearer; Musician
29 Spear Elves @ 295.0 Pts
Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
29 White Lions @ 495.0 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
6 Dragon Princes @ 190.0 Pts
Musician
9 Swordmasters @ 185.0 Pts
Standard; Musician
1 Bladelord @ [17.0] Pts
Ironcurse Icon [5.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 115
Total Army Cost: 2392.0
Jaki lore na magu ?? (life jest imo super )
Dużą konkurecje robi shadow
Ale nie umiem sie zdecydowac
Mówi się trudno i idzie się dalej ...