bartysowe EuroKrasie
bartysowe EuroKrasie
No dobra, najsampierw to co było wcześniej:
Runelord @ 365.0 Pts
General; Gromril Armour
Spelleater Rune
Anvil of Doom
Thane @ 165.0 Pts
Battle Standard
Rune of Fire
Master Rune of Gromril
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Master Engineer @ 79.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Rune of Stone
28 Longbeard Rangers @ 445.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour;
Shield; Standard; Musician; Greatbeard
10 Thunderers @ 155.0 Pts
Shield; Musician
25 Hammerers @ 330.0 Pts
Standard; Musician; Gate Keeper
24 Hammerers @ 306.0 Pts
Standard; Musician
5 Troll Slayers @ 85.0 Pts
2 Giant Slayers
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Cannon @ 90.0 Pts
Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2400.0
na bazyliszku był do tego niebieski i niestety po w sumie dobrym początku kostki przestały pomagać mi a zaczęły moim przeciwnikom i słaby finish:
VC 20, Doch 15, VC 0, Woch 6, DF 12
no i doszedłem do takich wniosków:
1.kudlaty lord na tarczy w 5tce hamów owszem fajny ale w mojej wersji nie na tak mizerne punkty
2.to z czym jest tu największy problem to wbrew pozorom klocki ala ghule/demonetki/maruderzy z gw czy flailami gdzie hamy nie dają rady lub są conajmniej społowieni po takiej walce
3. duży eng jest fest bo sprawia że te klopy są jeszcze lepsze.
4. klockiem do walki z unitami z ptku 2 są ironbreakerzy /longi z hw+sh Jako że wolę mieć w core rangerów (głównie ze względu na polepszenie sytuacji jaka powstaje przy deployu w tego typu rozpach tj. ja wystawiam całą armię a opp 300-500 punktów i potem resztę wybór pada na ironów z bsb, który traci wystawienie w scoutcie które nie spłaca się wystarczająco na rzecz dwarfickiej słomki. Co prawda zgodzę się z kudłatym iż niekoniecznie fajnie wygląda porównanie z ironbreakera z hammererem ale zadanie w sumie zupełnie inne.
5. nie ma piątki slayerów bo nie są aż tak zajebiście kluczowi, tzn. minerzy robią prawie to samo a czasami więcej i czekam co orzeknie LS w sprawie championów
Runelord @ 365.0 Pts
General; Gromril Armour
Spelleater Rune
Anvil of Doom
Thane @ 165.0 Pts
Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril(as1+)
Rune of Cleaving (+1S)
Rune of Fire
Master Engineer @ 70.0 Pts
28 Longbeard Rangers @ 445.0 Pts
Heavy Armour; Shield;
FCG
10 Thunderers @ 155.0 Pts
Shield; Musician
24 Ironbreakers @ 330.0 Pts
Standard; Musician
27 Hammerers @ 342.0 Pts
Standard; Musician
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Cannon @ 90.0 Pts
Cannon @ 90.0 Pts
5 Miners @ 55.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2397.0
komentarze mile widziane.
Runelord @ 365.0 Pts
General; Gromril Armour
Spelleater Rune
Anvil of Doom
Thane @ 165.0 Pts
Battle Standard
Rune of Fire
Master Rune of Gromril
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Master Engineer @ 79.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Rune of Stone
28 Longbeard Rangers @ 445.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour;
Shield; Standard; Musician; Greatbeard
10 Thunderers @ 155.0 Pts
Shield; Musician
25 Hammerers @ 330.0 Pts
Standard; Musician; Gate Keeper
24 Hammerers @ 306.0 Pts
Standard; Musician
5 Troll Slayers @ 85.0 Pts
2 Giant Slayers
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Cannon @ 90.0 Pts
Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2400.0
na bazyliszku był do tego niebieski i niestety po w sumie dobrym początku kostki przestały pomagać mi a zaczęły moim przeciwnikom i słaby finish:
VC 20, Doch 15, VC 0, Woch 6, DF 12
no i doszedłem do takich wniosków:
1.kudlaty lord na tarczy w 5tce hamów owszem fajny ale w mojej wersji nie na tak mizerne punkty
2.to z czym jest tu największy problem to wbrew pozorom klocki ala ghule/demonetki/maruderzy z gw czy flailami gdzie hamy nie dają rady lub są conajmniej społowieni po takiej walce
3. duży eng jest fest bo sprawia że te klopy są jeszcze lepsze.
4. klockiem do walki z unitami z ptku 2 są ironbreakerzy /longi z hw+sh Jako że wolę mieć w core rangerów (głównie ze względu na polepszenie sytuacji jaka powstaje przy deployu w tego typu rozpach tj. ja wystawiam całą armię a opp 300-500 punktów i potem resztę wybór pada na ironów z bsb, który traci wystawienie w scoutcie które nie spłaca się wystarczająco na rzecz dwarfickiej słomki. Co prawda zgodzę się z kudłatym iż niekoniecznie fajnie wygląda porównanie z ironbreakera z hammererem ale zadanie w sumie zupełnie inne.
5. nie ma piątki slayerów bo nie są aż tak zajebiście kluczowi, tzn. minerzy robią prawie to samo a czasami więcej i czekam co orzeknie LS w sprawie championów
Runelord @ 365.0 Pts
General; Gromril Armour
Spelleater Rune
Anvil of Doom
Thane @ 165.0 Pts
Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril(as1+)
Rune of Cleaving (+1S)
Rune of Fire
Master Engineer @ 70.0 Pts
28 Longbeard Rangers @ 445.0 Pts
Heavy Armour; Shield;
FCG
10 Thunderers @ 155.0 Pts
Shield; Musician
24 Ironbreakers @ 330.0 Pts
Standard; Musician
27 Hammerers @ 342.0 Pts
Standard; Musician
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Cannon @ 90.0 Pts
Cannon @ 90.0 Pts
5 Miners @ 55.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2397.0
komentarze mile widziane.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, o 22:09 przez Bartys, łącznie zmieniany 1 raz.
po prostu tak słabe że szkoda komentować, trzeba by całą rozpę przebudować
No w końcu długobrodzi wpadli na ironów
ja bym przetestował bsb ze szmatą dającą ruch przed bitwą.
no i mali minerzy też by się przydali IMO
ja bym przetestował bsb ze szmatą dającą ruch przed bitwą.
no i mali minerzy też by się przydali IMO
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
na papierze ironi wyglądają słabo przy hamach,za to przy obecnym metagame biją się od nich lepiej ze zbyt dużą ilością potencjalnych przeciwników żeby ich nie testować. Po rozmowie z dębkiem będę grał chwilowo na lordzie który na w dupie brzytwę a boi się kb;). Co do braku duzych hamów jeszcze to mam jeden kloc z s6 więc powinno być spoko. Drugich minerów bym chciał ale na tą chwilę wole zamiast nich mieć duzego enga. Bsb ma wspierać ironów a ruch przed bitwą nie jest mi tak bardzo potrzebny, oponentowi się powinno bardziej do mnie spieszyć
Runelord @ 340.0 Pts
Rune of Spellbreaking
Anvil of Doom
Dwarf Lord @ 256.0 Pts
shieldbearers
great weapon
Master rune of steel
Rune of stone
Rune of resistance
Thane @ 165.0 Pts
Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril(as1+)
Rune of Cleaving (+1S)
Rune of Fire
Master Engineer @ 79.0 Pts
rune of stone
great weapon
28 Longbeard Rangers @ 445.0 Pts
Heavy Armour; Shield;
FCG
10 Thunderers @ 155.0 Pts
Shield; Musician
5 Hammerers @ 66.0 Pts
Musician
27 Ironbreakes @ 369.0 Pts
Standard; musician
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Cannon @ 90.0 Pts
Cannon @ 90.0 Pts
5 Miners @ 55.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2400.0
Zgłoś ten post
Runelord @ 340.0 Pts
Rune of Spellbreaking
Anvil of Doom
Dwarf Lord @ 256.0 Pts
shieldbearers
great weapon
Master rune of steel
Rune of stone
Rune of resistance
Thane @ 165.0 Pts
Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril(as1+)
Rune of Cleaving (+1S)
Rune of Fire
Master Engineer @ 79.0 Pts
rune of stone
great weapon
28 Longbeard Rangers @ 445.0 Pts
Heavy Armour; Shield;
FCG
10 Thunderers @ 155.0 Pts
Shield; Musician
5 Hammerers @ 66.0 Pts
Musician
27 Ironbreakes @ 369.0 Pts
Standard; musician
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Cannon @ 90.0 Pts
Cannon @ 90.0 Pts
5 Miners @ 55.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2400.0
Zgłoś ten post
Fajny pomysł z tym lordem, trochę nad nim dzisiaj myślałem, tak złożony może robić fajniejsze rzeczy na niektóre armie, aczkolwiek boli brak tego elementu 4+ na scrollu. W kwestii samej rozpy, polecam zdjąć z bsb +1S i dać brother hooda. Kosztem 1S na bsb-ku uwalasz potężnie przeciwnikowi wystawienie.
dzięki ale ten lord nie zabija a ja nie zdaje nim dwóch trzecich breaków na 10 stubborn więc poleci na półkę. Co do bsb to nie wydaje mi się czy ten brotherhood jest taki super. Tak naprawdę nie psujesz deploya ani VC ani demonom ani DE a to już połowa armii na stołach do tego ten unit już wtedy kosztuje jakieś kosmiczne punkty a sam bsb nie jest jakiś uber twardy.
teraz stawiam na trochę inną koncepcję tzn. więcej klocków.
Runelord @ 365.0 Pts
general
Master Rune of Balance
Anvil of Doom
Thane @ 115.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
28 Warriors @ 295.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
29 Warriors @ 305.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
28 Hammerers @ 354.0 Pts
Standard; Musician
26 Ironbreakers @ 356.0 Pts
Standard; Musician
5 Miners @ 55.0 Pts
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 130.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
Gyrocopter @ 140.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2400.0
teraz stawiam na trochę inną koncepcję tzn. więcej klocków.
Runelord @ 365.0 Pts
general
Master Rune of Balance
Anvil of Doom
Thane @ 115.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
28 Warriors @ 295.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
29 Warriors @ 305.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
28 Hammerers @ 354.0 Pts
Standard; Musician
26 Ironbreakers @ 356.0 Pts
Standard; Musician
5 Miners @ 55.0 Pts
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 130.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
Gyrocopter @ 140.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2400.0
Uwaga o brotherhoodzie była typowo pod drużynówki, na singla bym w to nie wchodził. Natomiast co do tej rozpy, zawsze mnie jedno przeraża, fakt że te klocki jednak nie robią jakiegoś super przeciągu w walce i jak na swój koszt nie wymiatają szczególnie. Balance zamiast niszczarki jest w sumie fajnym pomysłem, będziesz wstanie sporą część faz magii rozproszyć w całości.
Nie tak jak za czasów 7ed... ehhh, bloodki z s5 t3 i ws5+ to była dla większosci graczy demonów plewa na maxaJasiuuu pisze:Nie no krasnale jak na swój wzrost radzą sobie przyzwoicie w walce ; ] (T4 s5 na piechocie corowej... nie ma lipy)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
A to nie jest czasem overkill w stosunku do ETC (+3 DD za Runelorda i kowadło, +2 za MRo Ballance)?kudłaty pisze:Balance zamiast niszczarki jest w sumie fajnym pomysłem, będziesz wstanie sporą część faz magii rozproszyć w całości.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Heh, źle zrozumiałem zapisek w ETC dotyczący kradzionych kostek, mój błąd.
Jeśli mogę coś zasugerować - próbowałeś mikro oddziałów Minerów z fcg? Wchodzisz kreską na tył przeciwnika to masz +4 CR (sztandar, szarża, wjazd od tyłu), champ idzie z przodu więc jak nie ma bohaterów w oddziale (atakujących szybciej niż reszta oddziału) to dostaniesz maksymalnie jedną ranę a sam wyprowadzasz 2-3 ataki (w zależności od tego czy champ zginie czy nie). Świetne do zdejmowania frenzy z dużych klocków lub przytrzymania czegoś na 2 rundy walki ewentualnie łamania śmieci, a kosztuje w sumie 80 pkt.
Podobnie 5 Troll Slayerów z jednym Giant Slayerem i Dragon Slayerem powstrzymują cokolwiek (może poza potworami z uwagi na thunderstomp) przez 2-3 rundy walki - akurat żeby zrobić kanapkę. W zestawie kosztują tylko 120 pkt
Oczywiście wymagało by to przerzucenia części pkt z klocków, pytanie czy niepełne 30tki Warriorów są warte swoich punktów.
Jeszcze jedna uwaga - upgrade klocka Warriorów na Rangerów ma ten plus, że nie obawiasz się wymanewrowania przy wystawianiu, niekoniecznie musisz do tego mieć bohatera z wyciągaczką. Inna sprawa to fakt, że wyciągaczka spokojnie może zostać w Twojej strefie rozstawienia i za 25 pkt masz ładnego kontrolera chociażby przeciwko wszelkiego rodzaju śmieciom bez ITP.
Ot, moje 2 grosze.
Jeśli mogę coś zasugerować - próbowałeś mikro oddziałów Minerów z fcg? Wchodzisz kreską na tył przeciwnika to masz +4 CR (sztandar, szarża, wjazd od tyłu), champ idzie z przodu więc jak nie ma bohaterów w oddziale (atakujących szybciej niż reszta oddziału) to dostaniesz maksymalnie jedną ranę a sam wyprowadzasz 2-3 ataki (w zależności od tego czy champ zginie czy nie). Świetne do zdejmowania frenzy z dużych klocków lub przytrzymania czegoś na 2 rundy walki ewentualnie łamania śmieci, a kosztuje w sumie 80 pkt.
Podobnie 5 Troll Slayerów z jednym Giant Slayerem i Dragon Slayerem powstrzymują cokolwiek (może poza potworami z uwagi na thunderstomp) przez 2-3 rundy walki - akurat żeby zrobić kanapkę. W zestawie kosztują tylko 120 pkt
Oczywiście wymagało by to przerzucenia części pkt z klocków, pytanie czy niepełne 30tki Warriorów są warte swoich punktów.
Jeszcze jedna uwaga - upgrade klocka Warriorów na Rangerów ma ten plus, że nie obawiasz się wymanewrowania przy wystawianiu, niekoniecznie musisz do tego mieć bohatera z wyciągaczką. Inna sprawa to fakt, że wyciągaczka spokojnie może zostać w Twojej strefie rozstawienia i za 25 pkt masz ładnego kontrolera chociażby przeciwko wszelkiego rodzaju śmieciom bez ITP.
Ot, moje 2 grosze.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.