8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Lidder »

:D :D :D

w przeciwieństwie do większości, chce rozpierdziel irl a nie na forum.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

czy skavenska sztormowka dziala na lucznikow TK?
bo niby zawsze trafiaja na 5+, czy to znaczy, ze z wlaczonym banerem trafiaja na 7+? czy
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Nie działa. Jak słusznie zauważyłeś, zawsze trafiają na 5 :D

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

1. Mam pytanko, czy jak strzelam w jednostke kolesia na smoku z działa imperium, to rozdzielam czy trafilem jezdzca czy smoka? (5+jezdziec, 1-4 smok?) czy jest tak ze trafiam jednegoi i drugiego i osobno rzucam na rany/woundy?

2. I jeszcze pytanko, czy smoczy mag ma mozliwosc zamiany dowolnego czaru na signature spell z ognia (fireball). Z zalozenia w kodeksie jest napisane ze moze zmienic dowolny czar na miecz rhuina, i teraz pytanie: czy nie ma zadnej mozliwosci zeby smoczy mag mogl uzywac czaru fireball? (signature)?


Pozdrawiam wojownicy! ;]
Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, o 15:58 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

trafiasz obu i dla kazdego z osobna kulasz na hity i rany. linia kuli armatniej jest traktowana jak templatka.
zdaje sie, ze przy strzelaniu ktore wymaga BS'a: bolce, kusznicy, strzelcy itd. rozdziela sie w co sie trafilo (na 5+ w jezdzca)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ad2. smoczy mag moze zamieniac jedynie czary na mieczyk. nie moze miec fireballa. :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Super, dzieki wielkie!!! ;]

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

czy mogę dawać przerzuty z inżyniera imperialnego maszynie jeśli on się nie styka z wrogim oddziałem, chociaż jego oddział jest w walce?

bo taka sytuacja zaszła na turnieju:
------------------------------------------- :|
- :x :mrgreen: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :|
--------- :) :) :) :) :) :) :) :) :) :|

:) kusznicy
:mrgreen: inzynier
:| wrogi oddział
:x maszyna

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Pytanie z kategorii euro, ale nie mam gdzie wrzucić.
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
Czy za zabicie smoka, jeździec żyje, mam za niego punkty?
oraz na odwrót, za zabicie jeźdźca mam za niego punkty?

jeśli tak to czy, za zabicie generała, smok żyje, mam +100pts?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Punkty za herosa liczysz według RB, czyli musisz zabić cały model, żeby mieć za niego pkt.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Co najwyżej dostajesz za generała.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

odnośnie fireballa na dragon mage:
oczywiście że może, musisz tylko pokombinować, opcje są następujące:
-dajesz mu seerstaff of saphery
-rzucasz dowolny dublet na losowaniu czarów
-losujesz sword of rhuin, zamieniasz drugi wylosowany czar na mieczyk, i mając dublet wybierasz fireballa :wink:

oczywiście pewna jest tylko opcja 1

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

3 opcja jest mocno przekombiowana i chyba nielegalna... skoro juz wylosowales 2 to nie mozesz zamienic na nia innego czaru...

poprostu DM nie jesat przystosowany do tej edycji... tym bardziej ze ten "mieczyk" juz nie jest mieczykiem
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

tedzio pisze:czy mogę dawać przerzuty z inżyniera imperialnego maszynie jeśli on się nie styka z wrogim oddziałem, chociaż jego oddział jest w walce?

bo taka sytuacja zaszła na turnieju:
------------------------------------------- :|
- :x :mrgreen: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :|
--------- :) :) :) :) :) :) :) :) :) :|

:) kusznicy
:mrgreen: inzynier
:| wrogi oddział
:x maszyna
prosze o odpowiedź

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

A dlaczego nie? W opisie MoB nie ma żadnego ograniczenia, że musi być poza combatem.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Czy maszyna która zginęła od misfire powoduje panikę?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

tak
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Kiper(10I) walczy z PG(6I).
Według zasad obaj tracimy przerzut na hita gdyż mamy ASF.
Uderzymy równocześnie czy według I ?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Według In.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Szymon pisze:Kiper(10I) walczy z PG(6I).
Według zasad obaj tracimy przerzut na hita gdyż mamy ASF.
Uderzymy równocześnie czy według I ?
Trzeba było nie gubić jedynego RB Waszego klubu!
Grolshek pisze:Według In.
Też kup RB

Zablokowany