Unnamed2400 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 250.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 205.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Black Orc Big Boss @ 127.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
30 Savage Orc Big 'Uns @ 385.0 Pts
Big Stabbas; Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; FCG
19 Orc Arrer Boyz @ 163.0 Pts
Normal Bow; Light Armour; FCG
5 Goblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Spear; Light Armour
19 Black Orcs @ 263.0 Pts
Heavy Armour; FCG
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2398.0
Ewentualnie taki warboss:
1 Black Orc Warboss @ 260.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Warboss i savage shaman w savage big unsach, great shaman w black orkach, bsb w arrer boyzach. Łucznicy to głównie do zdejmowania regeneracji przed strzałami z maszyn. Mam dylemat co do warbossa, nie wiem czy wolę stubborn na big unsach, czy trochę lepsze jebnięcie.
I jak?
Orkasy na euro
Moim zdaniem patent z arrerami jest kiepski z trzech powodów
1 BSB łatwo ginie
2 Mozliwośc wydania epiej tych pkt
3 BSB jest zdala od armii walczącej
Savage standardowo z główką
Cały park maszynowy jest ok, miecei wszystko
Brak fanoli boli troche i nie masz czym przetrzymać
ogólnie bym zmienił te rzeczy
1 BSB łatwo ginie
2 Mozliwośc wydania epiej tych pkt
3 BSB jest zdala od armii walczącej
Savage standardowo z główką
Cały park maszynowy jest ok, miecei wszystko
Brak fanoli boli troche i nie masz czym przetrzymać
ogólnie bym zmienił te rzeczy
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
4 to za dużo...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Chyba na 3kSzymon pisze:Nie jestem znawcą O&G ale ja widzę tą armie tak 3x40Savage Orc w tym jedne Big Unsy 4x5 fasty 2x klopa 2x Doom diver Warbos;BSB;Duży ork szaman4lvl;2xgoblińskich magów2lvl i jeden pająk.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Osobiście wolałbym tego drugiego WB z większym jebnięciem
I znalazł kilka punkcików (od 40 do 70) na Pumpa do przeganiania scoutów, małych minerów, fastów itp śmieci polujących na maszyny. Random Movement oprócz wady - losowości zasięgu, ma też zalety - brak reakcji na szarżę, szarża (która nie jest szarżą) na 360.
I znalazł kilka punkcików (od 40 do 70) na Pumpa do przeganiania scoutów, małych minerów, fastów itp śmieci polujących na maszyny. Random Movement oprócz wady - losowości zasięgu, ma też zalety - brak reakcji na szarżę, szarża (która nie jest szarżą) na 360.
Zagrałem wczoraj i dziś dwie bitwy z bretką i z VC taką rozpą:
Unnamed2400 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 250.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 205.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Orc Big Boss @ 130.0 Pts
Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
29 Savage Orc Big 'Uns @ 385.0 Pts
Big Stabbas; Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
25 Night Goblins @ 160.0 Pts
Shortbow; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
19 Black Orcs @ 275.0 Pts
Heavy Armour; Standard; Musician
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2400.0
Z bretką 13:7 z VC 12:8, więc generlanie w miarę ok szczególnie z wampirami. Co do przemyśleń to coraz bardziej się wacham nad stubbornem na lordzie na rzecz majchra +1 S i A / +2 na dwarfy. Squigi walą w dupę bez mydła, jedyna naprawdę przegięta rzecz w tej armii, za 65 pkt 2d6 hitów z S6 AP to masakrka i jeszcze nie można na to szarżować Magia kopie dupę szczególnie obnizanie M i Ini a potem księżyc. No i mam spore wątpliwości co do nocników, fanole w pierwszej bitwie wypuściłem w stronę lancy, żaden nie doszedł, w następnej turze dwóch dublet a jeden w domek z vc w sumie zabiły ze 2 fell baty i tyle. No ale tu na nocniki nie mam co nażekać bo dobiły ostatniego wraitha w sumie to nie wiem na co miałbym je zamienić. Generalnie armią gra mi się mega przyjemnie i jest sporo rzeczy, którymi można mocną zmiękczyć wroga zanim dojdzie do combatów.
Unnamed2400 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 250.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 205.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Orc Big Boss @ 130.0 Pts
Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
29 Savage Orc Big 'Uns @ 385.0 Pts
Big Stabbas; Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
25 Night Goblins @ 160.0 Pts
Shortbow; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
19 Black Orcs @ 275.0 Pts
Heavy Armour; Standard; Musician
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2400.0
Z bretką 13:7 z VC 12:8, więc generlanie w miarę ok szczególnie z wampirami. Co do przemyśleń to coraz bardziej się wacham nad stubbornem na lordzie na rzecz majchra +1 S i A / +2 na dwarfy. Squigi walą w dupę bez mydła, jedyna naprawdę przegięta rzecz w tej armii, za 65 pkt 2d6 hitów z S6 AP to masakrka i jeszcze nie można na to szarżować Magia kopie dupę szczególnie obnizanie M i Ini a potem księżyc. No i mam spore wątpliwości co do nocników, fanole w pierwszej bitwie wypuściłem w stronę lancy, żaden nie doszedł, w następnej turze dwóch dublet a jeden w domek z vc w sumie zabiły ze 2 fell baty i tyle. No ale tu na nocniki nie mam co nażekać bo dobiły ostatniego wraitha w sumie to nie wiem na co miałbym je zamienić. Generalnie armią gra mi się mega przyjemnie i jest sporo rzeczy, którymi można mocną zmiękczyć wroga zanim dojdzie do combatów.