Tomb Kings of Ka-Sabar EURO
Tomb Kings of Ka-Sabar EURO
Bądźcie pozdrowieni śmiertelni i drżyjcie o swe marne żywoty, oto bowiem wyszła wam na przeciw nieumarła moc Ka-Sabaru:
WŁADCY KA-SABARU @542
Bicz Boży, Zguba Niewiernych, Władca Czterech Horyzontów, Boskie Słońce Ka-Sabaru, Pan Ziemii po której Stąpa, Władca Nieba które Mierzy wzrokiem, Skorpion Pustynii,
Sekhef Król Umarłych (Tomb King) @266
-armour of silvered steel
-talisman of preservation
-great weapon
Pan Tajemnic, Wszechwidzące Oko, Najwyższy Kapłan Nekropolii Ka-Sabaru, Wyrocznia Władcy Grobowca, Opiekun Świętej Mumii Królewskiej,
Khateph Mag (Tomb King) @276
-wizard hat
-shield
-light armour
STRAŻNICY NEKROPOLII @325
Kapłan Nekropolii Ka-Sabaru, Opiekun Pieczęci, Opiekun Świętej Studni,
Shavu-Hef (Liche Priest) @165
-brooch of great desert
-dispell scroll
Kapłan Nekropolii Ka-Sabaru, Strażnik Biblioteki Królewskiej, Hierofanta Wielkiej Armii Ka-Sabaru
Shemsu-Hor (Liche Priest) @160
-hieratic jar
-cloack of the dunes
POTĘŻNE SIŁY KA-SABARU @650
Wierni Żołnierze, Którzy oddali Swe Życie na rozkaz Władcy,
Łucznicy Słonecznych Strzał x20 (Bowmen) @165
-musician
Ci, Którzy Powstaną z martwych na rozkaz Swego Pana,
Łucznicy Księżycowych Promieni x20 (Bowmen) @165
-musician
Obrońcy Królestwa, Czekający na Rozkaz,
Wojownicy Piasków x30 (Skeleton Warriors) @320
-shields
-FCG
-light armour
-standard of the cursing word
STRAŻNICY KRÓLÓW KA-SABARU @859
Potężni stojący przed Władcą, Wasale Śmierci, Strażnicy Królewskiego Grobowca,
Wieczna Straż Sekhefa x24 (Tomb Guards) @375
-FCG
-banner of undying legion
Na Wieczność Oddani, Obrońcy Złotego Mostu, Synowie Śmierci,
Złoty Legion Ka-Sabaru x23 (Tomb Guards) @346
-FCG
-icon of rakaph
Przybywający Znikąd, Siewca Zagłady,
Duch Pustynii (Scorpion) @85
Ręka Boga, Wypełniający Jego Wolę,
Skorpion Djafa (Scorpion) @85
HANDLARZE WOJNY Z KA-SABARU @220
Miotający Zagładę, Zguba Mahraku,
Piewca Strachu (Screaming Skull Catapult) @110
-skulls of the foe
Koszmar Bel Aliad, Rozpacz Niewiernych,
Niszczący Wiarę (Screaming Skull Catapult) @110
-skulls of the foe
Drżyjcie...
Pierwszy raz w tej edycji będę grał TK, traktuję to jako rozgrzewkę przed nowym AB . Zapraszam do komentowania i oceniania
WŁADCY KA-SABARU @542
Bicz Boży, Zguba Niewiernych, Władca Czterech Horyzontów, Boskie Słońce Ka-Sabaru, Pan Ziemii po której Stąpa, Władca Nieba które Mierzy wzrokiem, Skorpion Pustynii,
Sekhef Król Umarłych (Tomb King) @266
-armour of silvered steel
-talisman of preservation
-great weapon
Pan Tajemnic, Wszechwidzące Oko, Najwyższy Kapłan Nekropolii Ka-Sabaru, Wyrocznia Władcy Grobowca, Opiekun Świętej Mumii Królewskiej,
Khateph Mag (Tomb King) @276
-wizard hat
-shield
-light armour
STRAŻNICY NEKROPOLII @325
Kapłan Nekropolii Ka-Sabaru, Opiekun Pieczęci, Opiekun Świętej Studni,
Shavu-Hef (Liche Priest) @165
-brooch of great desert
-dispell scroll
Kapłan Nekropolii Ka-Sabaru, Strażnik Biblioteki Królewskiej, Hierofanta Wielkiej Armii Ka-Sabaru
Shemsu-Hor (Liche Priest) @160
-hieratic jar
-cloack of the dunes
POTĘŻNE SIŁY KA-SABARU @650
Wierni Żołnierze, Którzy oddali Swe Życie na rozkaz Władcy,
Łucznicy Słonecznych Strzał x20 (Bowmen) @165
-musician
Ci, Którzy Powstaną z martwych na rozkaz Swego Pana,
Łucznicy Księżycowych Promieni x20 (Bowmen) @165
-musician
Obrońcy Królestwa, Czekający na Rozkaz,
Wojownicy Piasków x30 (Skeleton Warriors) @320
-shields
-FCG
-light armour
-standard of the cursing word
STRAŻNICY KRÓLÓW KA-SABARU @859
Potężni stojący przed Władcą, Wasale Śmierci, Strażnicy Królewskiego Grobowca,
Wieczna Straż Sekhefa x24 (Tomb Guards) @375
-FCG
-banner of undying legion
Na Wieczność Oddani, Obrońcy Złotego Mostu, Synowie Śmierci,
Złoty Legion Ka-Sabaru x23 (Tomb Guards) @346
-FCG
-icon of rakaph
Przybywający Znikąd, Siewca Zagłady,
Duch Pustynii (Scorpion) @85
Ręka Boga, Wypełniający Jego Wolę,
Skorpion Djafa (Scorpion) @85
HANDLARZE WOJNY Z KA-SABARU @220
Miotający Zagładę, Zguba Mahraku,
Piewca Strachu (Screaming Skull Catapult) @110
-skulls of the foe
Koszmar Bel Aliad, Rozpacz Niewiernych,
Niszczący Wiarę (Screaming Skull Catapult) @110
-skulls of the foe
Drżyjcie...
Pierwszy raz w tej edycji będę grał TK, traktuję to jako rozgrzewkę przed nowym AB . Zapraszam do komentowania i oceniania
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, o 09:15 przez Opos, łącznie zmieniany 6 razy.
Let the River of Blood flow...
Nie bardzo wiem czym ta armia ma zabijać , ale fajnie że sobie zadałes trud wymyślania nazw na wszystko, gdyby nie pkt to bym nie wiedział co jest co
Cóż, jest to pierwsza próba zbudowania TK pod 8 ed i to od razu na euro
Ale nie byłbym sobą, gdybym nie szukał czegoś lepszego, od wczoraj rozpa zdążyła się już nieco zmienić
Po południu (albo wcześniej jak dam radę) przeedytuję listę
Ale nie byłbym sobą, gdybym nie szukał czegoś lepszego, od wczoraj rozpa zdążyła się już nieco zmienić
Po południu (albo wcześniej jak dam radę) przeedytuję listę
Let the River of Blood flow...
Przeedytowałem listę, zmieniło się przez to trochę ustawienienie Charaktersów.
Tomb King od kombatu w klocku Tomb Guardów z razor bannerem, drugi klocek obok niego, Tomb King magol w łucznikach, tak samo liczka, hierofanta niedaleko Klopek.
Zastanawiam się ewentualnie and uszatkami zamiast drugich guardow, ale po ostatniej oglądanej przeze mnie bitwie khemri, uszatki straciły sporo u mnie (nawet nie zdążyły sie sypnąć, Egzekutorzy z grejtami i bannerkiem ASF roznieśli je w pył pustyni... )
Tomb King od kombatu w klocku Tomb Guardów z razor bannerem, drugi klocek obok niego, Tomb King magol w łucznikach, tak samo liczka, hierofanta niedaleko Klopek.
Zastanawiam się ewentualnie and uszatkami zamiast drugich guardow, ale po ostatniej oglądanej przeze mnie bitwie khemri, uszatki straciły sporo u mnie (nawet nie zdążyły sie sypnąć, Egzekutorzy z grejtami i bannerkiem ASF roznieśli je w pył pustyni... )
Let the River of Blood flow...
No jak ktoś się ładuje Ushabti w taki klocek to wiadomo, że niewiele zostanie, trzeba wiedzieć w co się można wbić a w co nie. Odpuściłbym sobie Ruby Ring of Ruin, absolutnie, ale to absolutnie niepotrzebny item, zamiast niego zdecydowanie wolałbym czaszki na klopach, nawet jak raz na turniej przegonisz coś za stół to się spłacą. Jak tu nie korzystać z takiej możliwości grając tk?
Zasadniczo to tak, mając Wizarding hat, wiele bound spelli nie trzeba, jest na co wydawac pałer dajsy A jeśli o te uszatki chodzi to koleś od khemri spartolił totalnie, Egzeki 2 razy zbierały sie do szarży, dopiero 2 się udała, więc miał ich w zasięgu dość długo... mógł spokojnie podejść, w magii zaszarżować i wypłacić ataki, egzeki spierniczały by aż miło
Ech, cheba faktycznie uszatki wejdą zamiast drugich tomb guardów, jak zdejmę ruby ringto jeszcze 12 pkt zostanie... Tylko nie wiem z kąd wziąść jeszcze 28 pkt na czachy dla 2 klop:lol2:
Ech, cheba faktycznie uszatki wejdą zamiast drugich tomb guardów, jak zdejmę ruby ringto jeszcze 12 pkt zostanie... Tylko nie wiem z kąd wziąść jeszcze 28 pkt na czachy dla 2 klop:lol2:
Let the River of Blood flow...
Nawet szarżowanie w egzekutorów z asf mija się z celem, w fazie magii masz 6 ataków, w w walce biją pierwsze z przerzutem na trafienie i ranią na 2, bez sensu się w to wbijać. Nie zmienia to jednak faktu, że jak coś zajadą od boku to miażdżą, a na część rzeczy po kalkulacjach można wrzucać od przodu. Wg mnie potrzeba czegoś, co ma moc, reszta oddziałów tylko smyra.
Rydwany bym powrzucał kosztem szkieli z tarczami. Moim zdaniem armour piercing na gwardii lepiej zamienić na leczenie. Domyśliłem się że to moją bitwę obserwowałeś(Marcin). Ushabti są mocne, po prostu ja nie jestem ograny i źle je użyłem.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE
CANS FOR THE CANS THRONE
Kotson, dokładnie to była ta bitwa (na marginesie, to wczoraj rozbiłem DE marcina 20-0 ) Nie wiem, rydwany jakoś mi nie pasują, wolę mieć gości z as 5+ i parry savem w środku linii, łatwiej ich dorobić, a rydwany sa za bardzo wystawione na ostrzał i za mało ran maja, łatwiej ich załatwić. Z uszatek ostatecznie zrezygnowałem, nigdy jakos mi się nimi dobrze nie grało, wolę dwie jednostki TG.
Ponownie, i tym razem ostatecznie edytowałem listę (co widać po nazwach )
ps.kotson, daj znać jak będziesz w tarnowie powalczymy o hegemonię w Nekeharze
Ponownie, i tym razem ostatecznie edytowałem listę (co widać po nazwach )
ps.kotson, daj znać jak będziesz w tarnowie powalczymy o hegemonię w Nekeharze
Let the River of Blood flow...
Podoba mi się Twoja rozpiska. Co prawda ja gram na rydwanach, ale Twoja koncepcja też jest fajna, masz całkiem dużo szkieletów, w których można poutykać, jak gwardią zajdziesz od boku to powinieneś połamać. Możesz mieć jednak problem z robieniem kresek przy tak dużych oddziałach, a jeśli coś bijącego się wpadnie w łuczników, to sypnie raczej wszystkich, a szkiele też długo nie postoją. Masz w sumie tylko dwa wskrzeszania. Ale i tak mi się podoba
Trzy z bannerkiem A szkiele nie bedą czekały na szarże przeciwnika jak krowy na pastwisku (przynajmniej te z hw/shieldami ) tylko w fazie magii (albo w fazie ruchów) szarża, na pewno w fazie magii wypłacają ataki a przeciwnik zabiera swoje zabawki i wraca do swojej piaskownicy - przy erracie jest normalny combat result A jeśli chodzi o ustawienie, to cosik mi się widzi, że chyba je znasz w środku szkiele-wojownicy, po bokach łucznicy (tu liczki), na skrzydłach TG(w nich obaj TK, po jednym na klocek ), klopy za szkielamiDomino pisze:Podoba mi się Twoja rozpiska. Co prawda ja gram na rydwanach, ale Twoja koncepcja też jest fajna, masz całkiem dużo szkieletów, w których można poutykać, jak gwardią zajdziesz od boku to powinieneś połamać. Możesz mieć jednak problem z robieniem kresek przy tak dużych oddziałach, a jeśli coś bijącego się wpadnie w łuczników, to sypnie raczej wszystkich, a szkiele też długo nie postoją. Masz w sumie tylko dwa wskrzeszania. Ale i tak mi się podoba
Let the River of Blood flow...
Szczerze mnie zaskoczyłeś tym, że jest combat resolution. Sprawdziłem w erracie i jest napisane, ze należy wykreślić fragment jakoby go nie było. Nie wiem czy nie wynika to z jakiejś innej zasady uniemożliwiającej CR w fazie magii. Chętnie bym rozwinął ten wątek bo jest bardzo znaczący.