1666 pkt Chaos Mortal
1666 pkt Chaos Mortal
1 * Exalted Chaos Champion @ 184 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Flail; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Exalted Chaos Champion @ 220 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
1 Juggernaut of Khorne @ [55] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 151 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 6
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1665
Mark of Chaos Undivided; General; Flail; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Exalted Chaos Champion @ 220 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
1 Juggernaut of Khorne @ [55] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 151 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 6
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1665
wlasnie zaczalem czytac ta debilna erratetrikk pisze:Rozpiski khorneo`we przestana byc mocne...
GW uściśliło, że w przypadku Khorne`a "The +1A bonus is only conferred to the rider/crew and not to the mount/creature pulling chariot"
Oprócz tego, twój w miare standard, mocne ;]
co za banda psycholi
zawsze zostaje kostka... ale chyba bede wolal 4 chosenow se wystawic za te same pkty...
http://us.games-workshop.com/errata/ass ... v7_faq.pdfKozisyn pisze:jaka errata??
o co chodzi??
gdzie to jest napisane??
MoK zenada..
save na chariotach zenada..
spiryt zenada...
jedyne co ratuje to taktyczne szarze na skirmish... ale ogolnie zenada.. jestem podlamany po przeczytaniu tego... i chyba bede musial przekombinowac standardy...ehh... a w zasadzie an nowa je tworzyc testujac, kto wie czy smok czinca z black maulem nie pojdzie w uzytek...
ZENADA !
to jest za duzo pkt, naprawde...Kozisyn pisze:wiesz ze tez pomyslałem o smoku cińcza z maulem?
w jednym modelu...
nawet krasie na ktoe to wyglada zajebiscie maja kowadlo, ktore mi teo smoka na tyle spowolni ze go wkoncu zastrzelisz,a ze koszutje 810 pkt !! to nie ma mozliwosci zebym mial ejszczej jakies sensowne jednsotki...
taki smok raczje odpada na singlu
zostaje oslabiony MoK, i chaos ktory dostal po dupie, trudno... musze utrzymac najwazniejsza rzecz stanowiaca sile moich armii, czyli duza liczbe scoring unitow, mocnych scoring unitow..
ten 1A sobie odpuszcze..
w ramach porównania moje-twoje :
dwóch szmitów dwuraki tarcze 3 scrolle balans czelendz
dragon
2 paki tundów
2 klopy silne i celne jedna sie pali
2 bolce silne jeden sie pali
organki
2*21 wariorów tarcze sztandar muzyk
ALBO 10 wariorów tarcze i 18 longów z dublowaniem uski i warbańcem i dwurakami
Na 1666 offkors
dwóch szmitów dwuraki tarcze 3 scrolle balans czelendz
dragon
2 paki tundów
2 klopy silne i celne jedna sie pali
2 bolce silne jeden sie pali
organki
2*21 wariorów tarcze sztandar muzyk
ALBO 10 wariorów tarcze i 18 longów z dublowaniem uski i warbańcem i dwurakami
Na 1666 offkors
Jak dla mnei Thurionie pewien problem przedstawia właśnie strzelanie i mozliwość wyłowienia tych hirołów a ten drugi na jagerze to jakaś ściema:P i tak nei ma pancerza od konika to po co mu ten w ogóle e. shild? od razu regenerkę albo dominację
Prawdą jest że mój heros - kornikowy dosiada zwykłego steeda, ale ma w ten sposób 1+, mighta i dominację. Smoki potrafia się z boku od niego odbić, policz sobie
Prawdą jest że mój heros - kornikowy dosiada zwykłego steeda, ale ma w ten sposób 1+, mighta i dominację. Smoki potrafia się z boku od niego odbić, policz sobie
na 1666 pkt nie bedzie smoka
a dla mnie sie liczy rozdzial hitow w mounta spelnia podobna fukncje co bycie w oddziale (a nie musi byc w oddziale, tym samym wiecej hiting-scoring unitow..)
a co do regenki to moge wrzocic, ale to podraza mi herosow o 40pkt, 20 na regenke, a koles z gazamio musi wtedy miec sword of might (cos musi kasowac forest spiryty itp)
a 40pkt w chaosie jest niestety ciezko wykrzesac...co do exalteda khorna to nic nie stoi na przeszkodzie zeby jechal w oddziale, owszem moze i klopa czy dzialo go wyhaczy, ale tundzi, organy bolce i wszystko inne bedzie rodzielane na kilka modeli, wiec jeszcze prawd zranienia samego herosa maleje..
rozpa IMO jst spoko i planuje ją porzezac mimo oslabienia frenzy
a ty cos masz?
dwóch szmitów dwuraki tarcze 3 scrolle balans czelendz
dragon
2 paki tundów
2 klopy silne i celne jedna sie pali
2 bolce silne jeden sie pali
organki
2*21 wariorów tarcze sztandar muzyk
ALBO 10 wariorów tarcze i 18 longów z dublowaniem uski i warbańcem i dwurakami Wink
szmici... kogo mi schallengujesz? dragon ogry? prosze bardzo...
dragon
strzelanie tylko mocne, ale nie na tyle zebys mi w jedna faze wszsytko zabil...
warriorzy oczywiscie beda ostatnia rzecza w ktora sie wladuje...
jak nie zaczne, to zalezy od terenu, czy bedzie duzy las na srodku stolu itp itd
ale ogolnie na 1 turze zyskuejsz 2 strzaly z klopy, bo resta albo poza zasiegiem, albo bedzie widzial psy czy maruderow...
a klopy to klopy, moga nie wpasc.. ogolnie nei widze swoich szans jakos tragicznie
a dla mnie sie liczy rozdzial hitow w mounta spelnia podobna fukncje co bycie w oddziale (a nie musi byc w oddziale, tym samym wiecej hiting-scoring unitow..)
a co do regenki to moge wrzocic, ale to podraza mi herosow o 40pkt, 20 na regenke, a koles z gazamio musi wtedy miec sword of might (cos musi kasowac forest spiryty itp)
a 40pkt w chaosie jest niestety ciezko wykrzesac...co do exalteda khorna to nic nie stoi na przeszkodzie zeby jechal w oddziale, owszem moze i klopa czy dzialo go wyhaczy, ale tundzi, organy bolce i wszystko inne bedzie rodzielane na kilka modeli, wiec jeszcze prawd zranienia samego herosa maleje..
rozpa IMO jst spoko i planuje ją porzezac mimo oslabienia frenzy
jak zaczne to w 2 turze szarzuje wszsytko poza minoskami...Kozisyn pisze:ty chyba niepowazny jesteś
a ty cos masz?
dwóch szmitów dwuraki tarcze 3 scrolle balans czelendz
dragon
2 paki tundów
2 klopy silne i celne jedna sie pali
2 bolce silne jeden sie pali
organki
2*21 wariorów tarcze sztandar muzyk
ALBO 10 wariorów tarcze i 18 longów z dublowaniem uski i warbańcem i dwurakami Wink
szmici... kogo mi schallengujesz? dragon ogry? prosze bardzo...
dragon
strzelanie tylko mocne, ale nie na tyle zebys mi w jedna faze wszsytko zabil...
warriorzy oczywiscie beda ostatnia rzecza w ktora sie wladuje...
jak nie zaczne, to zalezy od terenu, czy bedzie duzy las na srodku stolu itp itd
ale ogolnie na 1 turze zyskuejsz 2 strzaly z klopy, bo resta albo poza zasiegiem, albo bedzie widzial psy czy maruderow...
a klopy to klopy, moga nie wpasc.. ogolnie nei widze swoich szans jakos tragicznie
Ja rozumiem ze Waldek słabo grathurion pisze:
jak zaczne to w 2 turze szarzuje wszsytko poza minoskami...
Ale bez przesady
-
- Chuck Norris
- Posty: 356
fakt... jesli nie zdejmie ani furii ani screamerow to nie ma katapult w twojej drugiej turze
Zreszta, wystarczy wypalic w furie z czego kolwiek i staja sie nieszkodliwe.
ze screamerami jest troche gorzej ale dobry gracz nie da sobie tak latwo zdjac maszyn.
Zreszta, wystarczy wypalic w furie z czego kolwiek i staja sie nieszkodliwe.
ze screamerami jest troche gorzej ale dobry gracz nie da sobie tak latwo zdjac maszyn.
inny dobry gracz zrobi wszystko zeby to zrobic.. gadka w stylu srututu trututu...twardochleb pisze: ze screamerami jest troche gorzej ale dobry gracz nie da sobie tak latwo zdjac maszyn.
zagralibysmy i by sie okazalo
(nie ukrywam ze w zwiazku z oslabieniem khornikow w tej rozpie nie zajda zmiany...
jak wytrzezwieje to napsize jakie )
edit:
po przespaniu sie doszedlem do wniosku ze rozpa na 99% zostaje, moge zrobic 2 rzeczy:
- zdjac screamery 2, zrobic exalteda tzeentcha, oraz dodac furie (na II lev. dla maga nie starczy)
- ew. starczyloby na II lev u krowy, ale krowa musi wtedy miec herda, a to jest wg. mnie bezsens...
- takze grubsze zmiany odpadaja
- mogobym wziasc spawny zamiast dogrow, ale to burzy moja koncepcje 2x rycerzy, 2x latacze, 2x potwory z duza sila...
- moglbym zrobic krowe z maga, oraz zabrac screamera i wtedy dorzucic 6sta furie i podpakowac exaltedow, i chyba tylko to wydaje sie byc sensowna opcja (z drugiej strony, mag na koniu bardzo mi sie spisuje, przyjmuje kopaczy czy fell baty na klate... a co zrobie krowa jak nie bedzie blisko lasu...)
podsumowujac, moglbym zmienic na cos takiego, dla mnie jest to moze i troszeczke leszpe, ale generalnie tak 51-49..a do krowy nie jestem przekonany..
rozpa prezentuje sie tak:
1 Exalted Chaos Champion @ 202 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
Sword of Might [20]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Exalted Chaos Champion @ 242 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [55] Pts
1 Bray Shaman @ 129 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; 2ndWeapon
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Furies @ 90 Pts
4 Screamers of Tzeentch @ 132 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 6
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1665
regenka na krasie to raczej gowno daje.. ale to jest rozpa turniejowa a nie anty krasiowa (krowe mysle bym dal rade jakos kitrac...chyba ze wybitnie kiepski stol) ale nie jestem przekonany.. lubie swojego sorcerera... latacz w systemie 5-5 to lepszy pomysl, a i nie wuazam zeby moi exaltedzi byli masakrycznei latwi do zabicia...
pzdr !!