Time limit. 10.04.2011, Torun 1500
Time limit. 10.04.2011, Torun 1500
KLUB OKO TERRORU
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Time limit"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł - kasa idzie w całości na Klub
- turniej odbędzie się 10 kwietnia 2011 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1500 punktów / 8ed.
- bez lorda i max dwóch bohaterów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h30min każda bitwa)
- stoły 48"x48"
- limit graczy 16 - może ulec zmianie w zależności od ilości graczy w 40K
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII MOŻLIWE SĄ PROKSY, ALE W ROZSĄDNEJ ILOŚCI.
- VLOS
- Power Scroll zakazany
- liczymy punkty jak na euro
- ZA DZIADOWSKIE ROSPISKI, ROBIONE NA KOLANIE BĘDZIE SROGA KARA !!!
KOMPOZYCJA ARMII:
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1001-1100 19:1
1101+ 20:0
HARMONOGRAM
8:45-9:00 zapisy
9:00-11:30 I Bitwa
11:35-14:05 II Bitwa
14:10-16:40 III Bitwa
16:45 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
SCENARIUSZE:
1. Meeting Engaement;
2. Blood & Glory
Strefa wystawienia jak w podręczniku.
Zwycięzcą jest ten, kto prędzej wyeliminuje kluczowe jednostki wroga. Im szybciej kluczowe jednostki zostaną wyeliminowane tym większe zwycięstwo.
Moment złamania: 3
Odporność armii liczona jak w RB:
- 2 pkt za generała
- 1 punkt za każdy sztandar
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 19-1
- zwycięstwo w trzeciej turze: 18-2
- zwycięstwo w czwartej turze: 17-3
- zwycięstwo w piątej turze: 16-4
- zwycięstwo w szóstej turze: 15-5
Jeśli do końca bitwy żadna armia nie została złamana to wynik ustala się na podstawie różnicy pozostałej odporności:
- remis: 10-10
- przewaga o 1: 11-9
- przewaga o 2: 12-8
- przewaga o 3: 13-7
- przewaga o 4: 14-6
- przewaga o 5+: 15-5
3. Battleline.
ZGŁOSZENIA:
1. Josiph
2. Kemot
3. Muchozol
4. Arbal
5. Kłamca
6. Krystian
7. Gnatożuj
8. Smerf
9. Artur HE
10.
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Time limit"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł - kasa idzie w całości na Klub
- turniej odbędzie się 10 kwietnia 2011 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1500 punktów / 8ed.
- bez lorda i max dwóch bohaterów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h30min każda bitwa)
- stoły 48"x48"
- limit graczy 16 - może ulec zmianie w zależności od ilości graczy w 40K
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII MOŻLIWE SĄ PROKSY, ALE W ROZSĄDNEJ ILOŚCI.
- VLOS
- Power Scroll zakazany
- liczymy punkty jak na euro
- ZA DZIADOWSKIE ROSPISKI, ROBIONE NA KOLANIE BĘDZIE SROGA KARA !!!
KOMPOZYCJA ARMII:
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1001-1100 19:1
1101+ 20:0
HARMONOGRAM
8:45-9:00 zapisy
9:00-11:30 I Bitwa
11:35-14:05 II Bitwa
14:10-16:40 III Bitwa
16:45 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
SCENARIUSZE:
1. Meeting Engaement;
2. Blood & Glory
Strefa wystawienia jak w podręczniku.
Zwycięzcą jest ten, kto prędzej wyeliminuje kluczowe jednostki wroga. Im szybciej kluczowe jednostki zostaną wyeliminowane tym większe zwycięstwo.
Moment złamania: 3
Odporność armii liczona jak w RB:
- 2 pkt za generała
- 1 punkt za każdy sztandar
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 19-1
- zwycięstwo w trzeciej turze: 18-2
- zwycięstwo w czwartej turze: 17-3
- zwycięstwo w piątej turze: 16-4
- zwycięstwo w szóstej turze: 15-5
Jeśli do końca bitwy żadna armia nie została złamana to wynik ustala się na podstawie różnicy pozostałej odporności:
- remis: 10-10
- przewaga o 1: 11-9
- przewaga o 2: 12-8
- przewaga o 3: 13-7
- przewaga o 4: 14-6
- przewaga o 5+: 15-5
3. Battleline.
ZGŁOSZENIA:
1. Josiph
2. Kemot
3. Muchozol
4. Arbal
5. Kłamca
6. Krystian
7. Gnatożuj
8. Smerf
9. Artur HE
10.
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2011, o 09:57 przez kemot, łącznie zmieniany 6 razy.
Rozpiske mam, czekam na zgloszenia 

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Z Fenixa może przyjedziemy (zbiera się ekipa powoli)
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
10 nas raczej nie przyjedzie więc jeszcze kogoś musisz skołować 

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Chwilowo jest od nas czterech chętnych, może uda się dobrać piątego