Tutaj są Euro WE
Tutaj są Euro WE
chciałbym wam przedstawić swoją wizję WE na jaką na razie wpadłem o to ona. zacznę od rozpy potem przejdę do tego jak się tym gra:
wardancer lord 295 pkt
crown of command 35 pkt
blades of loec 35 pkt
stone of rebirth 30 pkt
spellweaver 4 level 275 pkt
lore of beast
dispeal scroll 25 pkt
wood elf noble 130
bsb 15 pkt
asyendis bane 10 pkt
hail of doom arrow 30 pkt
wood elf noble 125 pkt
wildfire blades 10 pkt
amaranith broche 35 pkt
potion of speed 5 pkt
2x 10 glade guards 2x 132
musucian
champion
10 glade guards 154
musician champion
banner
banner of eternal flame
2x 8 dryads 108
champion
2x 11 wardancer troups 2x 219
musician
champion
2x 3 warhawk riders 120
2x great eagle 100
6 waywatchers 152
shadow sentinel
Ogólnie jak widać armia nie ma AS ani nigdzie niskiej inicjatywy ani też wysokiegio Tougha to daje jakiś komfort gry przeciwko bardzo popularnemu lorowi shadow brzytwa nie staje się jakimś mega ważnym czarem przez który w turę znika duży demon albo coś takiego. konstrukcja armii też jest specyficzna gdyż jest bardzo podzielona nie ma czegoś takiego jak wielki kloc white lionów czy oddział gwardii, daje to komfort przy wystawianiu się oraz kiedy możemy sobie zaplanować co można stracić a co nie. raczej staramy się chronić to co że tak powiem karci przeciwnika tzn np. przeciwko skavenom po zabiciu abomki oddział 10 łuczników nie jest ważnym oddziałem więc lepiej nim odgiąć szarżę niż np. warhawkiami które mogą zaszarżować na tył (koszt jest przecież nie wiele bardziej różny).
co do magii to jest łatwa w obsłudze staramy się karcić przeciwnika szybkim hand to handem gdzie można dać soczyste boosty oraz np rzuceniem włóczni w coś sytego. ogólnie combat staję się wygrany kiedy rzucamy boosty na herosów(taki mały odpowiednik brzytwy w innych armiach). aby nie było wała to nie chodzi tu o wbicie się w hordę lwów liczenie na rzucenia boosta tylko raczej na tym że koleś z 9 S i 8 Ataków zabija całkiem sporo.
nie wiem co jeszcze mogę wam powiedzieć, jeśli chcecie się bawić tym typem rozpy to nie wkładajcie tu treemana czy oddziału treekinów zamiast drugiego oddziału tancerzy bo skończy się to właśnie jakąś pitką brzytwą czy zerówką z mietala
wardancer lord 295 pkt
crown of command 35 pkt
blades of loec 35 pkt
stone of rebirth 30 pkt
spellweaver 4 level 275 pkt
lore of beast
dispeal scroll 25 pkt
wood elf noble 130
bsb 15 pkt
asyendis bane 10 pkt
hail of doom arrow 30 pkt
wood elf noble 125 pkt
wildfire blades 10 pkt
amaranith broche 35 pkt
potion of speed 5 pkt
2x 10 glade guards 2x 132
musucian
champion
10 glade guards 154
musician champion
banner
banner of eternal flame
2x 8 dryads 108
champion
2x 11 wardancer troups 2x 219
musician
champion
2x 3 warhawk riders 120
2x great eagle 100
6 waywatchers 152
shadow sentinel
Ogólnie jak widać armia nie ma AS ani nigdzie niskiej inicjatywy ani też wysokiegio Tougha to daje jakiś komfort gry przeciwko bardzo popularnemu lorowi shadow brzytwa nie staje się jakimś mega ważnym czarem przez który w turę znika duży demon albo coś takiego. konstrukcja armii też jest specyficzna gdyż jest bardzo podzielona nie ma czegoś takiego jak wielki kloc white lionów czy oddział gwardii, daje to komfort przy wystawianiu się oraz kiedy możemy sobie zaplanować co można stracić a co nie. raczej staramy się chronić to co że tak powiem karci przeciwnika tzn np. przeciwko skavenom po zabiciu abomki oddział 10 łuczników nie jest ważnym oddziałem więc lepiej nim odgiąć szarżę niż np. warhawkiami które mogą zaszarżować na tył (koszt jest przecież nie wiele bardziej różny).
co do magii to jest łatwa w obsłudze staramy się karcić przeciwnika szybkim hand to handem gdzie można dać soczyste boosty oraz np rzuceniem włóczni w coś sytego. ogólnie combat staję się wygrany kiedy rzucamy boosty na herosów(taki mały odpowiednik brzytwy w innych armiach). aby nie było wała to nie chodzi tu o wbicie się w hordę lwów liczenie na rzucenia boosta tylko raczej na tym że koleś z 9 S i 8 Ataków zabija całkiem sporo.
nie wiem co jeszcze mogę wam powiedzieć, jeśli chcecie się bawić tym typem rozpy to nie wkładajcie tu treemana czy oddziału treekinów zamiast drugiego oddziału tancerzy bo skończy się to właśnie jakąś pitką brzytwą czy zerówką z mietala
Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, o 23:53 przez Tutajec, łącznie zmieniany 2 razy.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Mi się Twój styl gry podobał, elegancki i skuteczny, absolutnie popieram bana na treemany i treekiny. Tylko chyba coś Ci się popaprało z wartościami punktowymi lordów.
my bad, co do skuteczności to różnie bywa, ciężko się gra jak wybucha mag lord, uwalasz stubborna na 10 z re rollem w pierwszej turze albo oblewasz pierwszego warda na 2+ a i zapomniałbym najważniejsze to nie walczyć tancerzami oni mają tylko fajnie wyglądać
Chyba wezmę ten patent nobla... Brakło mi kolesia z 2 wardamirunepriest pisze:wood elf noble 125 pkt
wildfire blades 10 pkt
stone of crystal mere 30 pkt
amaranith broche 35 pkt
potion of speed 5 pkt
Całość fajna i koncepcja spójna.
Jedynie martwi mnie to, że stone of rebirth nie zadziała na KB... [ i pewnie multiple też... ] a nasze baletnice schodzą od ostrzału lepiej niż inne unity elfów [ bo mało ich... ].
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Wiem.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
wardancer highborn
crown of command
annoyance of netlings
stone of rebirth
spellweaver
dispeal scroll
lore of life
wild rider noble
ward 3+ na niemagiczne
potion of fulhardines
great stag
bsb
hoda
ashendis bane
2x 14 glade guards
muzyk champion
jedne z flamingiem
2x 8 driad
13 tancerzy
muzyk champion
5 tancerek
2x 3 hawki
2x great eagle
2x 5 waywatchers
po białym nadzeszła pora na jakieś zmiany no i o to są, wstawiłem herosa który będzie mógł walczyć z oddziałami z niską siłą oraz z niemagicznymi atakami jakby tak popatrzeć to jest ich calkiem sporo. magia life ma działać lepiej od beasta bo jest tam więcej czarów które działają od 1 tury i łatwo wychodzą
crown of command
annoyance of netlings
stone of rebirth
spellweaver
dispeal scroll
lore of life
wild rider noble
ward 3+ na niemagiczne
potion of fulhardines
great stag
bsb
hoda
ashendis bane
2x 14 glade guards
muzyk champion
jedne z flamingiem
2x 8 driad
13 tancerzy
muzyk champion
5 tancerek
2x 3 hawki
2x great eagle
2x 5 waywatchers
po białym nadzeszła pora na jakieś zmiany no i o to są, wstawiłem herosa który będzie mógł walczyć z oddziałami z niską siłą oraz z niemagicznymi atakami jakby tak popatrzeć to jest ich calkiem sporo. magia life ma działać lepiej od beasta bo jest tam więcej czarów które działają od 1 tury i łatwo wychodzą
Szkoda, ze rezygnujesz z beasta, bo jest świetny.
Nie myslałeś o innym zestawie herosów pod beasta?
Duża suka 4lvl, crown of comand, ward na 4+ lub na 2+ jak zjedzie do 1 rany
wardancer noble ward na niemagiczne
wardancer noble ward ten którego nie weźmie duża suka
wardancer noble wyczerpywalny ward
bsb hoda 2+ ward na ogień
to biega w 2x 13 tancerzy reszta bez zmian...
Nie myslałeś o innym zestawie herosów pod beasta?
Duża suka 4lvl, crown of comand, ward na 4+ lub na 2+ jak zjedzie do 1 rany
wardancer noble ward na niemagiczne
wardancer noble ward ten którego nie weźmie duża suka
wardancer noble wyczerpywalny ward
bsb hoda 2+ ward na ogień
to biega w 2x 13 tancerzy reszta bez zmian...
też mi się wydaje że idziesz w złą stronę Tomku, ten wild rider noble jest za miękki i za drogi a sam nic specjalnego nie zrobi
@Kalesoner - za wardancer kindreda płacisz po 30 pkt, dodatkowo te wardy - całość strasznie drogo wychodzi, imo za drogo
@Kalesoner - za wardancer kindreda płacisz po 30 pkt, dodatkowo te wardy - całość strasznie drogo wychodzi, imo za drogo
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
No drogo, można pójść w dwie strony, wywalić wardy, albo kindredy. Generalnie problemem tej rozpy jest konieczność łażenia magiem za tancerzami i mała ilość herosów do boostowania. Wsadzenie maga do tancerzy i danie mu warda, rozwiązuje jeden problem, drugi rozwiązuje zwiększenie ilości bohaterów w unicie/unitach z 2 do 5.
zwiększając koszt bohaterów o ponad 50 punktów... zostaje mniej punktów na śmieci w rozpie, a jak wiadomo śmieci są kluczowe...
spada LD w armii o 1, nie ma blades of loec i wildfire blades(mało magicznych i płonących ataków wychodzi) i highborna który jednak jest dość kluczowy, zaletą jest możliwość rozłożenia sił ale nie wiem czy rekompensuje to pierwsze.
spada LD w armii o 1, nie ma blades of loec i wildfire blades(mało magicznych i płonących ataków wychodzi) i highborna który jednak jest dość kluczowy, zaletą jest możliwość rozłożenia sił ale nie wiem czy rekompensuje to pierwsze.
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2011, o 19:52 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
no mi się wydaje że wild rider noble jest lepszy od 10 tancerzy, jest mniejszy dostaje mniej ataków spowrotem, a co do jego wytrzymalności to nie jest tak źle 3 woundy ward 3+ plus potencjalny boost do tafa oraz leczenie. w ciągu wielu ostatnich bitew przeciwnicy non stop blokowali mi boosty w najważniejszych turach te czary zachowują się tak samo jak brzytwa jak go nie będziesz miał to dupa DE mają oczywiście łatwiej bo mogą liczyć na ifkę. wadą złożenia tego oddziału z 1000 punktami w środku jest to że jak te boosty nie wejdą to dupa a duża wersja wchodzi na aż 20. no i ten oddział walcz maksymalnie 2 fazy wali potem tylko stoi w kombacie.
porównując do tancerzy to tak jakby na każdą ranę herosa przypada 3 tancerzy czyli razem 9 plus możliwość leczenia ma w każdej 3 ataki z siłą 5 i 4 z siłą 4 w szarży robi się już ich 7 z siłą 5 ważne że jest wystrzymały od siły 3 jeżeli będzie potrzebowal pomocy to się dośle orzełka lub hawki
...runepriest pisze: ma w każdej 3 ataki z siłą 5 i 4 z siłą 4 w szarży robi się już ich 7 z siłą 5
W szarży masz 3 ataki góry i 2 dołu + stompa więc 6 ataków s5.
T3 nie pozwala kolesiowi z as 5+ i wardem na 3+ na niemagiczne poszaleć... Na mojego kowboja narzekasz a Twój jest słabszy z założenia bo raz iż niczego nie złamie a w pupę masa ataków zwrotnych idzie i ten ward to ryzyko [ przeważnie dwuraki przeciwnicy mają albo boosty z brzytewki np... ] Już dawno nad nim myślałem jednak wg moich kalkulacji nie ma racji bytu... Za słaba przeżywalność na to co miałby robić... szkoda że nie może brać orzełka bo bym go wystawiał ;]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
no wiem że nie jest mega tankiem, ale wytrzymuje więcej niż tancerze od przode z czym kolwiek. policzyłem se wszystko jeszcze raz i ciężko mi znaleźć lepszą rozpę od tej pierwszej, myślałem jeszcze aby po prostu wyrzucić jedne warhawki i wayów i wziąć za to jeszcze coś lepszego w walce albo jakiegoś maga.
Nie zniechęcaj się.
Myśl dalej a graj jeszcze więcej.
Myśl dalej a graj jeszcze więcej.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned