rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
A co chcesz zrobic shadowem na te pkt? Ja bym bral deatha, latwo jest pozabijac herosow.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
HE którymi byłem na BoB.
SD, 2+/2+/5+, SoM
BSB, 2+/2+, orzeł , dwurak
mag, 2lvl, niszczarka, metal
mag, 2lvl, kryształ, shadow
22 łuki, LA, FCG, flamingi
23 łuki, LA, FCG
27 WL, FCG, BoS
3 orły
magia shadowa jest słaba do tej rozpy, nie pasuje też do mojego defensywnego stylu gry,
poza tym brakowało mi oddziałów do bicia i obrony flanek.
pozdrawiam
SD, 2+/2+/5+, SoM
BSB, 2+/2+, orzeł , dwurak
mag, 2lvl, niszczarka, metal
mag, 2lvl, kryształ, shadow
22 łuki, LA, FCG, flamingi
23 łuki, LA, FCG
27 WL, FCG, BoS
3 orły
magia shadowa jest słaba do tej rozpy, nie pasuje też do mojego defensywnego stylu gry,
poza tym brakowało mi oddziałów do bicia i obrony flanek.
pozdrawiam
a co wsadzisz na lorda na smoku np? albo jak chcesz zmiescic magow z scrollami itd ?
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Asassello jakis raporcik ?
Do tego dochodzi High Arcy. Moze przesada z 3 noblami, ale np. 2 nobli i dodatkowy maly mag metalu z Annulianem. Cory: łucznicy(10+14) + klocek 32 SE, Speciale: 25 WL(BoS,AoL) + 20 SM(GoC) + fast, Rary: 2 Igle. Chyba byłoby ok.
SM z dwóch powodów... brak wiekszej ilosci WL oraz PG bez brzytwy i BoH obsysają
Do tego dochodzi High Arcy. Moze przesada z 3 noblami, ale np. 2 nobli i dodatkowy maly mag metalu z Annulianem. Cory: łucznicy(10+14) + klocek 32 SE, Speciale: 25 WL(BoS,AoL) + 20 SM(GoC) + fast, Rary: 2 Igle. Chyba byłoby ok.
SM z dwóch powodów... brak wiekszej ilosci WL oraz PG bez brzytwy i BoH obsysają
anullian sam posysa po jaja, lepiej juz niszczarke. Btw nie umial bym grac na takiej rozpie, moze to dlatego ze gram na 2x6 dp sd i bsb na orle(czyli mega mobilna rozpa)
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Ja grałem rozpą z bazyla praktycznie:
SD E.shield vambreski
bsb orzeł słomka GoC hof
Mag 2lv life 3 czary 2+ward na magie
mag 2lv metal niszczarka
35 lsg z przerzutem liderki
10 łuków muzyk
3 orzełki
25 wl
Jedyne co mi nie poszło to paringi 3x de z szadołem (20 10 10) i 2x szczury(9 11) z tym gównem do testowania inicjatywy i tak 60 punktów z bitew na takie pary uważam za dobry wynik. smok daje rade ogólnie rozpa sie sprawdza;)
SD E.shield vambreski
bsb orzeł słomka GoC hof
Mag 2lv life 3 czary 2+ward na magie
mag 2lv metal niszczarka
35 lsg z przerzutem liderki
10 łuków muzyk
3 orzełki
25 wl
Jedyne co mi nie poszło to paringi 3x de z szadołem (20 10 10) i 2x szczury(9 11) z tym gównem do testowania inicjatywy i tak 60 punktów z bitew na takie pary uważam za dobry wynik. smok daje rade ogólnie rozpa sie sprawdza;)
króciutki, bo nie ma się czym chwalić:Rabsp pisze:Asassello jakis raporcik ?
1. bitwa: Młody i Skavy. 10:10
Młodemu nie udało się zmusić smoka by zdawał testy I.
Łuki nabiły 4 rany abomce, potem wpadał na bok WL i zginęła z 3 ataków z ASF. Dalej to zagrałem jak głupi smokiem i BSB wpadając w slavy w bsb. Dostałem kontrę z klocka z dzwonek i clanratów z asassinem. Na szczęście na koniec bitwy został mi smok na jednej ranie, i jeden WL. Niezasłużony remis dla mnie.
2. bitwa: Zulus i O&G: 12:8
Rozpa Zulusa mega dziwna: 2 giganty, 2x NG i 9 fanoli, 20 goblinów z łukami, jacyś szamani i ork na wronie z jakimś biednym savem.
W pierwszej turze orły wyginęły wszystkie fanole, które potem wesoło latały po armii przeciwnika. Jednego gigusia zestrzelili Łucznicy, po drugim overrunowali sie WL, wpadając w kloc NG. Dostały trola-mordercę na bok i po 2 turach combatu klocek WL miał już tylko kilka modeli. Z pomocą przyszli łucznicy, którzy wpadli w bok, zjedli oddział NG (ale WL polegli całkowicie), a potem jeszcze dwa inne oddziały. Na drugiej flance wrona pokroiła mi kloc łuczników, a w zamian dostała SD od tyłu .
3. bitwa: Żaba i DE: 8:12
Magia shadow to nie najlepszy paring dla smoka, dlatego tez byłem zawsze ponad 34 cale od magini, WL tez ustawiłem daleko i szedłem flanka na której nic nie było. Żaba tez nie pchał się do walki, siedział schowany za górką. Mag z metalem wrzucił 2 x szóstkę z metala i stracił wszystkie poziomy. Do końca bitwy strzelaliśmy do siebie i obniżaliśmy sobie staty z szadowa. w5 turze podleciałem smokiem i bsb by nabić jakieś punkty na koniec (bo byłem stratny już 351 za jedne wystrzelane łuki i orła). Smok dostał pitkę i się schował, ale lord szybko uciekł do łuczników, więc punkty uratowane. Przez 6 tuc nie doszło do żadnego combatu.
4. bitwa: The Miz i Breta: 4:16
Stół - totalna patelnia, a an przeciwko 2 treby i lord z KB na smoka, wiedziałem że będzie ciężko. W pierwszej turze straciłem BSB z hita z treba (tak samo jak orła). Smok latał przy krawędzi tak by za często i w niego nie strzelano. WL zostali rozkręceni przez 2 lace, pedzie i geńka. Duża kuźnia chyba weszła ze 2 razy,a le i tak nie udało się nawet dostać połówek za oddziały. Ostatecznie smok spadł z trebka, a lord dostał hita z indirecta, na szczęście zdałem warda. Ja zabiłem tylko 2x pedzie,a jeden treb sam wybuchł. Ogólnie od samego początku to słabo wyglądało i tak się skończyło.
5. bitwa: Jasiuuu i WoCh: 14:6
W końcu stół gdzie mogłem schować smoka z czego skorzystałem, wiec helka nie waliła po nim w pierwszej turze. Za to za cel obrała sobie WL, którzy i tak byli poharatani (miscast na moim magu, oraz ifka Jasiaa na ukradzionej szóstce z metala), zostało ich chyba 8. Ja skasowałem z IF oddział kawalerii (11 hitów ). Potem smok poleciał rozmontować helkę, a herosi jasia dokończyli WL. Mag z metalem się w końcu wyciągnął z miscasta, a ten z shadowem rzucał niemrawo obniżanie statów. Jasiuuu napierał na łuczników swoim lordem, ale aż do 6 tury z nimi walczył. Ja swoim BSB rozkręciłem jego BSB, ale nie wyglądało to za dobrze - smok był daleko wiec herosi Jasia robili co chcieli. Jednak Jasiuu mi pomógł i wysadził sobie ponad pół oddziału worriorów khorna za pomocą miscasta. SD był na tyle klocka, co szybko wykorzystał i rozkręcił go 3 tury (+maga). Drugi dyskowiec wpadł w drugie łuki, ale po 2 turze comabtu stwierdził, że jednak woli uciec za stół niż zabijać elfy
Ogólnie to w rozpisce prawie nic się nie sprawdziło, no może orły zrobiły swoje. Smok nie zabijał, WL ginęli jak muchy, magia nie dewastowała, ale jakoś o dziwno wyszło miejsce w połowie. I ogólnie latanie smokiem mi się bardziej podoba niż duży mag.
Do zmiany na pewno:
- magia shadow, przydaje się jedynie łucznikom kiedy są w combacie, co nie jest za częste. Wole coś co od pierwszej tury karci przeciwnika, dlatego biorę high i seera.
- oddziały łuczników, za duże te klocki, ciężko się nimi manewruje, nie można rozdzielać strzelania, a strata bardzo boli - rozbije na 10,10,25.
Jest jeszcze ryzykowny patent na drugi oddział WL kosztem BSB i orła, ale to dopiero po przetestowaniu na jakimś lokalu
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 300.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Annulian Crystal [40.0]
1 Archmage @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
24 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
19 First Archers @ 255.0 Pts
Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
29 White Lions @ 495.0 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
22 Swordmasters @ 430.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Bladelord @ [17.0] Pts
Ironcurse Icon [5.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2398.0
Zebrałem wkupe kilak fajnych pomysłów które ostatnio widziałem
Co o tym myslicie ?
1 Archmage @ 300.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Annulian Crystal [40.0]
1 Archmage @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
24 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
19 First Archers @ 255.0 Pts
Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
29 White Lions @ 495.0 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
22 Swordmasters @ 430.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Bladelord @ [17.0] Pts
Ironcurse Icon [5.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2398.0
Zebrałem wkupe kilak fajnych pomysłów które ostatnio widziałem
Co o tym myslicie ?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Nie widzę sensu brania dwóch arcych z takimi lorami. Co masz zamiar nimi robić? I czemu BoS nie jest na WL?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Lory sa do bostowania głównie Sm ale na WL od czasu tez nie zaszko0dzi wrzucic jakiegos T dodatkowo z lighta mam fajne pociski na demony i VC
A BoS na SM dlatego ze mam takie dziwne zboczenie ze jak WL to tylko w lidzbie 30 (po za tym jest klimatycznie )
A BoS na SM dlatego ze mam takie dziwne zboczenie ze jak WL to tylko w lidzbie 30 (po za tym jest klimatycznie )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
tez kombinowałem na dwóch arcymagach, lory metal + high. I gra mocno defensywna (może nawet ze 2 bolce), magia i strzelanie miałoby nabijać punkty od samego początku, a to co dojdzie miała stanąć na 2x WL
ale na Białystok wziąłem SD i nie wiem czy to działa.
ale na Białystok wziąłem SD i nie wiem czy to działa.
Eltharion pisze: w lidzbie 30
Moim skromnym zdaniem, optimum magów w rozpisce HE na takie punkty to arcy + maly mag, ale jak kto woli. 2 Arcy to troche za duzo punktów utopionych w 2 modelach, aczkolwiek daje to bardziej wszechstronne możliwości w fazie magii.
Dwóch arcych to można dać jak się gra bez euro na deathstarze. W innych opcjach nie działają tak dobrze.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.