
Nowa Edycja
Moderator: Shino
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Tyrki jak tyrki, ale ten sam gość napisał wcześniej bardzo fajny codex gwardii, nie idealny co prawda, ale jeden z lepszych czterdziestkowych w ogóleBatlowe Tyrki ...

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Nie wiem jak wy ale ja będę grać Tk choćby miały być słabe i possysające. To że nie są takie uber jak myśleliście nie znaczy, że nie będzie można tym grać. O ile dobrze pamiętam Tk raczej nie były przodującą armią a jednak mieli swoich zwolenników. Więc sądzę, że kto chce grać Tk to będzie nimi grał obojętnie jakie by nie były
To że armie balansują to dobra rzecz. Póki co widzimy jak to wygląda na kartce a nie w praktyce więc nie narzekać mi tu ! Może straciło trochę klimatu i esencji umarlaków ale nie sądzę aby to tak bardzo zaszkodziło prawdziwym graczą TK
To że armie balansują to dobra rzecz. Póki co widzimy jak to wygląda na kartce a nie w praktyce więc nie narzekać mi tu ! Może straciło trochę klimatu i esencji umarlaków ale nie sądzę aby to tak bardzo zaszkodziło prawdziwym graczą TK
daleko mu od oryginału, głównie pod kątem przegiętości właśnie. Na tym kodeksie można zrobić najbardziej IMBA rozpiskę chyba w historii 40k.Infernal Puppet pisze:Tyrki jak tyrki, ale ten sam gość napisał wcześniej bardzo fajny codex gwardii, nie idealny co prawda, ale jeden z lepszych czterdziestkowych w ogóleBatlowe Tyrki ....
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Nebiros.
Chyba nie grałeś w 7mą edycję. Albo nie wiem w co grałeś.
Zobacz kto i jaką armią wygrywa w tym roku ligę...
http://ranking.wfb-pol.org/ranking.php
Pozdro!
Chyba nie grałeś w 7mą edycję. Albo nie wiem w co grałeś.
Zobacz kto i jaką armią wygrywa w tym roku ligę...
http://ranking.wfb-pol.org/ranking.php
Pozdro!
Ojtam marudzicie. Będzie się grało na pewno po prostu czym innym. Szkielety po 4pkt? Hello! Do tego magia light i jeśli dobrze zrozumiałem to każde rzucenie czaru augment lecz D3+1 ranę a w magii light są najlepsze obszarówki augmentowe w grze (zwłaszcza dla szkieletów i innych ożywieńców!). Do tego:
Aha, no i czy wspomniałem o szkieletach za 4pkt? Z łukami za 6? Jeśli zostawią im zasadę strzelania bez modyfikatorów to i dodadzą możliwośc s&s oraz rzuci się KB (o ile działać będzie na strzelanie)... to nie marudzić tutaj ;p
- to wygląda masakratorsko. Zobaczymy tylko ile ten Warsphinx będzie kosztował...The Khemrian Warsphinx is effectively an infantry masher. It is accompanied by four Tomb Guard riding in the Howdah, all of which have the Killing Blow Special Rule. The Warsphinx itself has four attacks at Strength 5, which is more than enough to splatter bits of lightly armoured troops all over the battlefield. However, it can exchange all its attacks for one Thundercrush Attack. As you've probably guessed, this will be very painful for the unlucky troops standing in front of the Warsphinx. If the attack hits, you get to place a small template over the unit, roll loads of dice to wound them all and then do a small celebratory ritual while your opponent takes off a couple of ranks of models. And then you can Thunderstomp them, just for good measure. Against infantry on a 20mm base you can potentially kill 31 models (that's 21 under the template, 6 from the Thunderstomp and four from the crew). Oh, I nearly forgot, it also causes Terror, just in case it wasn't scary enough.
Aha, no i czy wspomniałem o szkieletach za 4pkt? Z łukami za 6? Jeśli zostawią im zasadę strzelania bez modyfikatorów to i dodadzą możliwośc s&s oraz rzuci się KB (o ile działać będzie na strzelanie)... to nie marudzić tutaj ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Cytat ze strony Gw. Jeżeli nie będzie miał porządnego SEJWA to schodzi w turę. Od mnogości kuszników czy innego badziewia.Warsphinx do have 5 wounds each and
p.s. Lamerski art na booku
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2011, o 17:15 przez Inferno, łącznie zmieniany 1 raz.
Probowales kiedys dojsc do kogos bez marszu? a to bedzie mialo w porywach 6 mv. Powodzenia. Krasnale,Imperium, czy dowolny zbrzytwowany odzial nie mowiac o pitce pochlania to cos jak maselko.Karli pisze:Ojtam marudzicie. Będzie się grało na pewno po prostu czym innym. Szkielety po 4pkt? Hello! Do tego magia light i jeśli dobrze zrozumiałem to każde rzucenie czaru augment lecz D3+1 ranę a w magii light są najlepsze obszarówki augmentowe w grze (zwłaszcza dla szkieletów i innych ożywieńców!). Do tego:- to wygląda masakratorsko. Zobaczymy tylko ile ten Warsphinx będzie kosztował...The Khemrian Warsphinx is effectively an infantry masher. It is accompanied by four Tomb Guard riding in the Howdah, all of which have the Killing Blow Special Rule. The Warsphinx itself has four attacks at Strength 5, which is more than enough to splatter bits of lightly armoured troops all over the battlefield. However, it can exchange all its attacks for one Thundercrush Attack. As you've probably guessed, this will be very painful for the unlucky troops standing in front of the Warsphinx. If the attack hits, you get to place a small template over the unit, roll loads of dice to wound them all and then do a small celebratory ritual while your opponent takes off a couple of ranks of models. And then you can Thunderstomp them, just for good measure. Against infantry on a 20mm base you can potentially kill 31 models (that's 21 under the template, 6 from the Thunderstomp and four from the crew). Oh, I nearly forgot, it also causes Terror, just in case it wasn't scary enough.
Wiesz ze chlop z ws10 s3 a1 to nadal plew ktory zabija nic? I nie pisz o Magii light czy KB bo wiemy jaka jest teraz magia.Karli pisze: Aha, no i czy wspomniałem o szkieletach za 4pkt? Z łukami za 6? Jeśli zostawią im zasadę strzelania bez modyfikatorów to i dodadzą możliwośc s&s oraz rzuci się KB (o ile działać będzie na strzelanie)... to nie marudzić tutaj ;p
TK nie maszeruja ale z magi moga pojsc dodatkwoe cale....tylko ze magia jest losowa.
TK sypia sie jak cholera. Skoro VC z IoN nie jest wstanie sie utrzymac, to jak d3+1 jest w stanie to zrobic?
Szkielet za 4 pkt to nadal szkielet. Po prostu teraz bedziesz zabijal odzial za 180pkt a nie za 360. Dokladnie w tym samym tempie nie martwiac sie juz o szarzujace z wykopek skorpy czy popchniete z magii ushate.......
podpis nieregulaminowy - administracja
Dostane booka w lapy a nie czesciowe info to bedzie na 100% wiadomo. Ale wynika ze zostaniemy zmuszeni do grania na surfujacych wezach...Jesli ICFB dziala teraz tak jak mysle..........to nie ma rzucania czy sie wykopal..Mowisz wychodze i nagle na zyczenie masz na tylach/bokach wroga odzialy kawalerii -.- Prawidziwy KLAJMAT. Dalismy zgnile jajo 40k w postaci Matta oni nam dali sroke od Tyrkow.
podpis nieregulaminowy - administracja
Wiesz FLuffy ze nam TK od podszewki. Stary Book mial potecjal ale trzeba bylo sie napocic. Nowy Book...moze ma potencjal,, ale zabrali wszystkie plusy starego a nowe plusy? Wydumane monstery...JEDEN naprawde mocny czar w postaci dawania KB....nadzieja w postaci rydwanow? Za 55 pkt? nie z s4......przeciez sensowny odzial to 7 w formacji 4/3 niestety ta przyjemnosc kosztuje 385 pkt -.- Troche duzo nieuwazasz?
Generalnei porownujac stare i nowe rydwany mamy...... 4x stare to 160 pkt i 4d3 impacty plus 4 ataki z s4 i 12 atakow s3 a nowa wersja to 165 pkt za 3d6 impactow BEZ KOS, 6 atakow z s3 i 12 atakow z s4........i mamy 3w mniej. Nie wiem dlaczego wole stare......
Generalnei porownujac stare i nowe rydwany mamy...... 4x stare to 160 pkt i 4d3 impacty plus 4 ataki z s4 i 12 atakow s3 a nowa wersja to 165 pkt za 3d6 impactow BEZ KOS, 6 atakow z s3 i 12 atakow z s4........i mamy 3w mniej. Nie wiem dlaczego wole stare......
podpis nieregulaminowy - administracja
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Poznań
Pożyjemy zobaczymy a potem
lub 


Dobra Druchii masz rację moja wina. Ale jednak TK nie były armią pokroju VC czy Demonów że wygrywały bitwy prawie z automatu. Zawsze trzeba było myśleć co popchnąć jak i na co rzucić dodatkowy atak. Teraz ostajemy nowego booka nowe zasady a co za tym idzie pewnie nowy styl gry do którego trzeba się będzie dopasować