Nie no Bless teraz to pojechałeś...Kolejny jasnowidz się znalazł...Skoro tak to ci dobrzy gracze mają więcej czasu na zmianę armii bo już na pewno przewidzieli że nie będą klepać masakry a przecież muszą bo inaczej nie byliby dobrymi graczami...bless pisze:Uf, przynajmniej w tym wyliczeniu znalazlem sie w towarzystwie dobrych graczy. Nooby nie widza problemów, bo brak im doswiadczenia, ale dobrzy gracze szybko przewiduja konsekwencje pewnych zapisów
Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Nooby wpisują w podpisach: "Wojny przychodzą i odchodzą, a moi żołnierze są wieczni.". Dobrzy gracze czytają rulesy, analizują, porównują z rulesami innych armii i wyciągają wnioski.
Trollować każdy może troche lepiej lub troche gorzej....
Trollować każdy może troche lepiej lub troche gorzej....

mam nadzieje ze nigdy nie bede sie zaliczal do tych dobrych graczy
ale wyobrazmy sobie co by wtedy bylo. Zamiast spojzec na polke i pomyslec - moje driady - lesne duchy broniace Loren przed najezdzcami pomyslalbym - moje S4 T4 2A I6 WS4 odporne na psychologie
Moj wzrok przeszedly na Eternal guardow i zamaist pomyslec gwardia mojego generala, pomyslalbym - plewa
A tak wogole to mysle ze book po premierze jeszcze nas wszystkich zaskoczy wiec najlepiej dac na luz, bo niedlugo zacznie sie ukladanie rozpisek i pierwsze partie na podstawie samych plotek
ale wyobrazmy sobie co by wtedy bylo. Zamiast spojzec na polke i pomyslec - moje driady - lesne duchy broniace Loren przed najezdzcami pomyslalbym - moje S4 T4 2A I6 WS4 odporne na psychologie
Moj wzrok przeszedly na Eternal guardow i zamaist pomyslec gwardia mojego generala, pomyslalbym - plewa
A tak wogole to mysle ze book po premierze jeszcze nas wszystkich zaskoczy wiec najlepiej dac na luz, bo niedlugo zacznie sie ukladanie rozpisek i pierwsze partie na podstawie samych plotek
bless pisze:Uf, przynajmniej w tym wyliczeniu znalazlem sie w towarzystwie dobrych graczy. Nooby nie widza problemów, bo brak im doswiadczenia, ale dobrzy gracze szybko przewiduja konsekwencje pewnych zapisów.eliah91 pisze:bless płakał na Orki teraz Kaleson i Malal na TK.
Jakie konsekwencje bless? Może w postaci wyrwania się nowymi orkami z warzywniaka?

Jakby marudzenie dawało jeszcze bonus do zajebistości ...

-1.Widzę że mistrzem ciętej riposty to ty nigdy nie będziesz.Niewiele ci potrzeba żeby sie samodowartościować.bless pisze:Nooby wpisują w podpisach: "Wojny przychodzą i odchodzą, a moi żołnierze są wieczni.". Dobrzy gracze czytają rulesy, analizują, porównują z rulesami innych armii i wyciągają wnioski.
O trollowaniu wiesz najlepiej.Upodobniłeś się do swojej armii i jeszcze sobie trolla w podpisie wstawiłeśbless pisze:Trollować każdy może troche lepiej lub troche gorzej....

Co do TK to nie można mieć wszystkiego a i tak jest dużo.Figsy są niezłe,dodali nowe fajne jednostki,dużo strzelania,magia jest spoko także nie płaczcie dobrzy gracze tylko kombinujcie - imo właśnie dzięki temu nazywają was dobrymi graczami

"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Etam, orkami juz dawno nie bylem w warzywniaku. Tylko dzieki welfom mam czasem okazje poznawac na turniejach uroki odleglych stołów.Dębek pisze:Jakie konsekwencje bless? Może w postaci wyrwania się nowymi orkami z warzywniaka?![]()

Jeżeli chodzi o marudzenie, to pragnę też zwrócić uwagę na różnicę między whinem ogólnym ("jak mi źle" albo " jak mi zjebali armię") a whinem merytorycznym ("to jest gorsze od tego, bo..."). Tego pierwszego staram sie unikac. Drugi jest dla mnie jak nabardziej dopuszczalny a nawet wskazany, bo może być punktem wyjścia do ciekawej rozmowy.
@Soulferin
Tylko nooby nie odrozniaja Trolla od Orka.

- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
W close combacie IMHO ta armia będzie średnia lub biedna. Statsy za cienkie... Najlepszy oddział z plot to na razie tomb guard + halabardy + king z WS6 (może 10, jeśli zostawili na to furtkę) = 30 ataków WS6 S5 I3 KB - czyli w zasadzie jak oddział blodków, ale bez hate'a i z niższą inicjatywą, a to robi ogromną różnicę. A więc słabsze kombo niż mają Demony, Elfy, VCty, WoC... itd. Duże prosiaki musiałby by być na poziomie abomek, żeby zniwelować tę różnicę. Albo rozdawać jakieś umiejętności w rodzaju ASF/hate/+1A kolegom.Undead pisze:Śmiechu +1...
masz racje porostu będzie trzeba sie przestawić na totalnie inny styl gry i tyle.
Szkielety bez łuków nadają się wyłącznie jako bunkier dla magów. Rydwany przy takim koszcie, jaki podawał Malal, nie mają dużej racji bytu - zaszarżowane, po prostu znikają.
Jedyna opcja turniejowa, jaką tak "na szybko" widzę, to jakieś masy strzelania - oczywiście, jeśli zostaje autohit na 5+ i jeszcze wchodzi jakaś wersja sztormówy. Czyli armia, w której każdy model ma swojego lasguna i masą strzałów nadrabia S3, a na twarde elitarne cele są duże prosiaki i zdolności specjalne z kaszkieta czy węży. W tym kontekście czar z darmowym ruchem bardzo dużo daje.
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2011, o 11:59 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja już się nie moge doczekać tej armii, o ile częśc plotek z których już sobie rozkminiłem kombosa będzie prawdą, to wg mnie będzie się tym bardzo ciekawie gralo 

Większe spekulacje niż na zakładach bukmacherskich.
Powinniście ustalić kurs, na to że będzie plewny book, że będzie ok i że będzie wypas:)) i róbcie zakłady:))
A plotki gorsze niż u lekarza pod gabinetem gdzie czeka stado starych bab, które przekrzykują się, która jest bardziej chora
Ja poczekam na książkę. Kupię ją i będę się podniecał zapachem farby drukarskiej oraz jakością kolorowych obrazków:))) Poznam zasady, i będę myślał nad rozpiskami, potem zagram i się zobaczy.
Czego i wam życzę:)))
Powinniście ustalić kurs, na to że będzie plewny book, że będzie ok i że będzie wypas:)) i róbcie zakłady:))
A plotki gorsze niż u lekarza pod gabinetem gdzie czeka stado starych bab, które przekrzykują się, która jest bardziej chora
Ja poczekam na książkę. Kupię ją i będę się podniecał zapachem farby drukarskiej oraz jakością kolorowych obrazków:))) Poznam zasady, i będę myślał nad rozpiskami, potem zagram i się zobaczy.
Czego i wam życzę:)))
Moja strona http://fotoblog.e-paso.pl/
------------------------
------------------------
Ja natomiast chętnie zaczekam na przecieki w przyszłym tygodniu hmmmm "może jakieś marniutki skaniki komóreczka itemów oraz zasady specjalne i punktowe armii".....
Przypominam sobie wejście nowych Dark Eldarów i takiego właśnie miłego zdarzenia.... Więc bądźcie cieprliiiiiwwwwwiiiiii
Przypominam sobie wejście nowych Dark Eldarów i takiego właśnie miłego zdarzenia.... Więc bądźcie cieprliiiiiwwwwwiiiiii

Super bless, nie wiem jak by się bez ciebie potoczyła ta dyskusja.bless pisze:eliah91 napisał(a):
bless płakał na Orki teraz Kaleson i Malal na TK.
Uf, przynajmniej w tym wyliczeniu znalazlem sie w towarzystwie dobrych graczy. Nooby nie widza problemów, bo brak im doswiadczenia, ale dobrzy gracze szybko przewiduja konsekwencje pewnych zapisów.![]()
A jak już wytykamy komuś błędy ortograficzne to należało by poprawić swoje.
-znalazlem
-doswiadczenia
-przewiduja
pozdro

Magic: Must take our Nehekharan lore on heirophant and additional casters can choose either from the Lores of light or death.
We only use power dice from Winds of Magic now. I am assuming that we can miscast now as well.
Level 1 Liche 70 pts , Lvl 2 upgrade for 35pts
Level 3 high Liche priest 170 pts, Lvl 4 upgrade 35pts
Nehekharan lore:
The restless dead is the lore attribute. D3 + 1 wounds if augment spell is successfully caste on friendly Nehekharan undead target unit.
Khsar's incantation of the desert wind (signature spell). Caste on 8+. all unengaged friendly nehekharan undead units within 12" may make a single move as if in the remaining moves sub-phase (cannot charge). all non engaged friendlies can be instead targeted within 24" for a casting value of 16+. Any unit can only be effected by the desert wind once per turn.(undead construct units can only recover 1 wound per turn)
1. DJaf's Incantation of Cursed Blades. 7+. Augment, range 12". Until the start of your next magic phase close combat attacks gain killing blow or heroic killing blow special rule. If the unit already has killing blow or herioc killing blow special abilty, it will work on a 'To wound' roll of 5 or 6+ while this spell is in play. can increase range to 24" instead on a casting value of 10+
2. Neru's Incantation of Protection 9+. Augment range 12", until start of caster's next magic phase.
5+ ward save on a single friendly target unit. all friendly units within 12" can be targeted instead for 18+
3. Ptra's Incantation of righteous smiting 9+. Augment range 12" until start of caster's next magic phase. Target unit gains 1 attack (mounts, riders, models crewing chariots, monsters and war machines). If armed with a bow or great bow then get multiple shot (2) special rule. All friendly Nehekharan undead units can be targeted instead within 24" for 18+.
4. Usirian's Incantation of Vengeance, hex range 18" 10+. Until start of caster's next magic phase target unit has its movement reduced by D3 to min of 1 & all terrain is treated as dangerous terrain if unit moves. range can be extended to 36" for a casting value of 13+. Until start of next magic phase.
5. Usekhp's Incantation of Desiccation, 11+ hex range 24". target unit suffers -1 strength, -1 toughness (to min of 1) Until start of caster's next magic phase. Can instead choose to reduce by D3 (min of 1) for a casting value of 22+
6. Sakmet's Incantaion of the Skullstorm, Remains in play. magical vortex 15+. small template is placed on the board and a direction is nominated. artillery dice is rolled and the number is multiplied by wizard level = amount template is moved in stated direction. Every model passed over or under the template suffers a single strength 4 hit. misfire = place template over caster and scatter by wizards level in random direction. use large round template for a casting value 25+. on subsequent turns, vortex moves randomly equal to role of artillery dice. if misfire, vortex dissipates instantly.
Units:
There is an impressive mix of special characters.
eg: There is a lvl 5 wizard for 360pts, Arkhan the Black.
From memory skeletons are 4 pts with 30 points for full command
hand weapon and shield is free
spear is 1+ point per model, light armour is 1 pt per model.
Bowmen are 6 pts, 30 pts for full command, 1pt per model for light armour.
heavy horsemen are 12 pts with vanguard
skeleton horsemen 14pts (light cav) scout special rule.
Ushabti are 50 points each. Can add command units and giant bows str 6 30"
chariots are 55 points forming ranks 3 models wide.
a new model that gives undead constructs regeneration within 12"
a new model that acts as body guard to Tomb King except in a challenge, he steps in to take the hit on a 2+
skulls of the foe is now 30 points
Casket now 135 points has 3 wounds and doesn't have a priest as crew
Light of death works differently
It came from below:
Place the marker in remaining moves phase, Buried units are raised using scatter dice but cannot charge. miscast is the same.
Magic items: (from memory)
Destroyer of Eternities 80 pts
Blade of Ankhara 50 pts? every unsaved wound gains 1 wound.
enkhils kanopy 50 pts?
cloak of dunes 50 pts?:character has fly and any enemy unit flown over takes D? damage.
BotuL 50 pts power level 5.
Banner of the hidden sands is 90 points and any reserve troops (not yet deployed) up to 150 points can be deployed within 12" of bearer in remaining moves sub phase.
(...)
Light of death of is:(from memory) roll 3d6,combine total and compare to units highest leadership (not sure about generals inspiring presence). if the roll is higher than leadership the difference is the amount of wounds with no armor saves, distributed as shooting attacks. Then choose a unit within 6", on 4+ the light of death jumps to that unit roll 3d6 and so on. If the casket is destoyed any units with 12" takes (d6 str6 hits)?
I cannot remember if this is the mechanism for it going off or if it is only how damage is resolved.
We saw a giant with the unstoppable assault special rule for 170 pts. You could extras like another hand weapon and and Bow to take it to 215 points in total.
(...)
Also, please do not get too hung up on the wording of my posts. They are by no means an exact transcription.
(...)
I feel that they have done a good job breathing new life into our beloved TK.
A tu sie okaże że się sypią jak demony i armia wam się zmienia o 180 stopni 

Lvl 5 ???? Ja źle widze, to literówka czy co? odkąd to są czarodzieje lvl 5 Oo? to błąd w pisowni prawda? powiedzccie że prawda:< Prosze:<Szmajson pisze:There is an impressive mix of special characters.
eg: There is a lvl 5 wizard for 360pts, Arkhan the Black.
quote]