
Zwłaszcza sfinksów.
Moderator: Shino
Fluffy pisze:
Grałem TK z sukcesami kiedy Ty na papu mówiłeś kupa. Sorry, znam tą armię na wylot.
Pozdro
Posłuchaj - owszem zabierają nam coś bez czego armia 6ed. nie miała szans przetrwać w poprzednich edycjach, ale powtórze jeszcze raz:Domino pisze: Tak jak byłem w stanie poprzeć Cię za poprzednie posty, to tutaj nie wierzę, że napisała to osoba jako taka ograna w battla. Rozumiem, że chcesz pokazać, że zagrasz czymkolwiek co Ci dadzą, ale mówienie na jedyne rzeczy, które cokolwiek pozwalały wycisnąć z tej armii, że są mega przegięciami to gruba przesada. Zagraj proszę bitwę TK teraz bez popychaczek i kopaczek i ugraj 5 pkt, to będę srogo zdziwiony. Pierdolisz po prostu, panie, strasznie, odruch narzekania na cięcie tego, co się najbardziej w armii lubi jest chyba naturalny?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Z tym obnizaniem o d3 kpisz sobie chyba.. CV 22 -.- A teraz porownaj sobie 13 skavenska, 6 z life,metalu czy shadow. CV jakze podobny a moc o wiele wieksza. I od 6 z nowej magii liczy wole skorcha skavenskiego z jego przewidywalnoscia i o wiele mniejszym CV. Ta armia jak narazie wyglada ni na ofens bo nie ma marszu, ni na defens bo nie ma ostrzalu. Takie niewiadomo co im wyszlo. Widac kompletny brak invecji w GW. Armia nie testowana, zrobiona na kolanie. Zycze temu panu takiego samego losu jak tworcy kodeksu do chaos space marinow. Niech on juz innych armii bookow nie pisze bo wyraznie go to przerasta.Dmtrij pisze:nie wiem czy czytamy te same czary, ale ta magia urywa dupsko!
obniżenie T o D3 + salwa z 80 strzal z łuczników i jeszcze kilkunastu z rydwanów nie może być złą opcja prawda?
Vortex mi się podoba. po analnym gwałcie z Death miła odmiana na normalny a silny czar
Domino pisze:Ja rozumiem o co Ci chodzi, tylko zrozum, tu chodzi o sam styl grania TK. Powtórzę po raz n-ty, że nie rozchodzi mi się o moc armii, tylko o utratę pewnej niepowtarzalności i unikalnego stylu gry.
Tu muszę poprzeć Fluffiego jeśli chodzi o jego znajomość i ogranie tą armia, bo dawno dawno temu mocno pociskał TK już od 6 ed.Smiechu pisze:Fluffy pisze:
Grałem TK z sukcesami kiedy Ty na papu mówiłeś kupa. Sorry, znam tą armię na wylot.
Pozdro![]()
![]()
![]()
![]()
Jesteś zajebisty - naprawde.
Lubie jak ludzie oceniają czyjś wiek nie znając go osobiście - to jest piękne.
Biorąc Twój tok myślenia to albo Ty jesteś starszy o 24 latka ode mnie, albo taki głupi że grałeś TK na długo znim GW je wydało.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nie znam Cie i nie będę wypisywał takich głupot jakie Ty piszesz - ponizasz sie w ten sposób.
I nie chwal sie tu znajomością TK, bo od znajomości armi do samego ogrania jest długa droga na której ty zboczyłeś na droge przesuwania pamperków.
Rydwany goblińskie sa 1 - 3 wiec zabardzow rankach ich nie wystawisz. Co najwyżej w linii.eliah91 pisze:Nie widzę przeszkód.Bastor pisze:Ale czy mogą je ustawiać w rankach?
Pytam - bo nie wiem...
Ale ja nie powiedziałem że nie gra ileś tam czasu tylko wyśmiałem go z tego że ocenia ludzi po pozorach.Undead pisze:
Tu muszę poprzeć Fluffiego jeśli chodzi o jego znajomość i ogranie tą armia, bo dawno dawno temu mocno pociskał TK już od 6 ed.
Domino pisze:Teraz przynajmniej nie będzie trzeba się kotłować przy tej cennej górce, gdzie są maszyny i trzymać zasięgu liczów do tychże, można iść do przodu i zostawić klopę z tyłu.