8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Lidder »

Q: Can there ever be more than one attempt at dispelling a spell per
magic phase? Can a Wizard use a scroll if it isn’t allowed to make a
dispel attempt, for example the spell was cast with irresistible force
or the wizard has previously failed to dispel a spell that turn? (p35)
A: No to both questions.

Awatar użytkownika
Vallarr
Falubaz
Posty: 1018

Post autor: Vallarr »

Thx.
Bleh... bzdura. Chyba tylko na dispela spojrzeli.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Witam, mógłby mi ktoś wyjaśnić jak dokładnie działa przedmiot Diadem of Power? Z góry dziękuję za pomoc.
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

a co jest niejasne?
Bierzesz 2 kostki z powera i możesz ich użyć do dispella w następnej turze?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

indirect shot, MUSZĘ odejmować równą / odejmować wartość bs-a załogi?

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

"distance travelled is equal to the score shown on the artillery dice minus the crew's Ballistic Skill characteristic"
Wygląda że raczej nie masz wyboru.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Czy można brać Ld od generała na potrzeby snajperki z deatha?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Całe szczęście nie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

jeśli coś jest w tych x calach od generała, to musi używać jego liderki
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Pytanie, jak się ma do tego unmodified w opisie czaru...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie możesz. Bierzez najwyższą wartośc LD w unicie, nie znasz masterowych myków Andrzej - wychodzi maturka bokiem xD Spadaj z forum bo za dwa tygodnie nie zdasz xD

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Unmodified jest uściślone jako >najwyższa wartość Ld w oddziale< :wink: jeśli rzucisz snajperkę z Deatha w slave'a czempiona to on ma do rzutu +2. Jeśli w oddziale jest plague priest to +6, i.t.d. Generał obok nie robi różnicy.
Queek.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

1. co sie dzieje jak maszyna nie zda terroru od szarzujacego przeciwnika?
2. co sie dzieje jak maszyna nie zda paniki od zniszczonego odzialu w poblizu i zostanie zaszarzowana z overruna?
2a. co sie stanie jak ta maszyna zostanie zoverowana przez cos z terrorem? teoretycznie jest spanikowana i chowa sie pod maszyne, musi zdawac terror?
Obrazek
Highborn Elves Only!

Hiacynd
Pseudoklimaciarz
Posty: 22

Post autor: Hiacynd »

Ostatnio do mnie trafiło, że jeżeli mam zasadę Strider (po prostu Strider, np. z banneru) to mogę kawalerią chodzić po wodzie bez rzucania dungeon terrain testu - mylę się?

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Semi pisze:1. co sie dzieje jak maszyna nie zda terroru od szarzujacego przeciwnika?
2. co sie dzieje jak maszyna nie zda paniki od zniszczonego odzialu w poblizu i zostanie zaszarzowana z overruna?
2a. co sie stanie jak ta maszyna zostanie zoverowana przez cos z terrorem? teoretycznie jest spanikowana i chowa sie pod maszyne, musi zdawac terror?
1 i 2 chowa się pod maszynę i nie strzela w swojej najbliższej fazie strzelania (RB p.110). Nic nie ma że się musi ich zbierać żeby móc strzelać w kolejnej fazie strzelani po fazie w której nie strzelała z powodu niezdanego Ld. Więc musisz z nią walczyć gdy do nich coś na nich zaszarżuje.
2a chowają się, ale zapomniałeś o fear, a załogantów z WS =1 łatwiej ubić.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

bardziej chodzilo mi o konflikt zasad... jak nie zdasz terroru to uciekasz ale maszyna nie ucieka...?
w takim razie maszyny maja tak jakby itp na terrorystow :P
feara sie zdaje dopiero w cc
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Zgadza się, w opisie maszyn masz ...it does not flee, a zbierasz tylko uciekające (feeing units) jednostki (RB p.24) więc nie ma konfliktu zasad - taki myk :D
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Hiacynd pisze:Ostatnio do mnie trafiło, że jeżeli mam zasadę Strider (po prostu Strider, np. z banneru) to mogę kawalerią chodzić po wodzie bez rzucania dungeon terrain testu - mylę się?
Możesz bez testów chodzić po dowolnym terenie normalnie wymuszającym takie testy.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

na WL (ktorzy maja zasade forest strider) rzucimy 4 czar z beast ktory kaze zdawac dangerousy w kazdym terenie to co jest wazniejsze?
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Imo zasady się znoszą.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Zablokowany