Pewnie nigdy tym nie zagram, bo nie mam 42 modeli pieszych na podstawkach 25x25mm które mogłyby proksować maruderów. Podywaguję jednak chętnie. Czy to wogóle może jakiś remis ugrać?lata głębokich przemysleń pisze:Magia 2000 Pts - Chaos Army
1 Exalted Chaos Sorcerer @ 435 Pts
Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh; Chaos Armour
Skull of Katam [50]
Gaze of the Gods [30]
Sword of Might [20]
1 Steed of Slaanesh @ [40] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 2; Chaos Armour; Chaos Steed, Barding
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 2; Chaos Armour; Chaos Steed, Barding
Power Familiar [50]
1 Bray Shaman @ 166 Pts
Mark of Chaos Undivided; Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Chaos Armour [10]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
21 Marauders @ 162 Pts
Great Weapon; Musician, Chieftain
20 Marauders @ 162 Pts
Great Weapon; Musician, Chieftain
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
Mark of Chaos Undivided
5 Chosen Chaos Knights @ 280 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
5/5 Beast Herd (Gors) @ 80 Pts
2ndWeapon; Musician, Foe-Render
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
Casting Pool: 13
Dispel Pool: 8
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1997
Kolejna próba magicznego chaosu 2k
Kolejna próba magicznego chaosu 2k
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
dziwna jest. Nie widze ogolnego zalozenia rozpy. Atamanie, napisz jak sie tym gra i o co w rozpie kamon
że rozpa jest dziwna, to dobrze, a przynajmniej mnie to cieszy
ogólne założenie jest proste: stracić jak najmniej, zabić jak najwięcej. I bron boze nie wchodzimy do combatu
Widzę całość działania mniej więcej tak: klocki maruderów trzymają magów konnych i w ostateczności dzięki static CR 4 wytrzymują pierwszą fazę kombatu czekając na odsiecz. charioty jako ta odsiecz (na nic innego nie ma pkt). herd z brayshamanem zajmuja pobliski las albo domek i tam urzeduja tak dlugo jak moga. pieski zaslaniaja niekorzystnego LOSa i odginaja szarze. Furie obcinaja marsz. Choseni strasza i nie pozwalaja na zbyt swobodne manewry przeciwnika. Lord na "czyms szybkim" najpierw siedzi w kawie, a potem to juz tam gdzie wzglednie bezpiecznie i jest do czego czarowac.
Jedyne co trzyma ta rozpiske w kupie to magia (zwlaszcza ta lordowska) i w niej tak naprawdę cała nadzieja . A z porno defensem grac tym nie mam zamiaru
ogólne założenie jest proste: stracić jak najmniej, zabić jak najwięcej. I bron boze nie wchodzimy do combatu
Widzę całość działania mniej więcej tak: klocki maruderów trzymają magów konnych i w ostateczności dzięki static CR 4 wytrzymują pierwszą fazę kombatu czekając na odsiecz. charioty jako ta odsiecz (na nic innego nie ma pkt). herd z brayshamanem zajmuja pobliski las albo domek i tam urzeduja tak dlugo jak moga. pieski zaslaniaja niekorzystnego LOSa i odginaja szarze. Furie obcinaja marsz. Choseni strasza i nie pozwalaja na zbyt swobodne manewry przeciwnika. Lord na "czyms szybkim" najpierw siedzi w kawie, a potem to juz tam gdzie wzglednie bezpiecznie i jest do czego czarowac.
Jedyne co trzyma ta rozpiske w kupie to magia (zwlaszcza ta lordowska) i w niej tak naprawdę cała nadzieja . A z porno defensem grac tym nie mam zamiaru
Ja osobiście uwielbiam foe-rendera. Moze to dlatego ze wystawiam tego "super-madafaka" herda 10/8 (jesli wogole go wystawiam). Ale IMO w malym herdzie nie ma sensu. Pamietam, jak foe-renderem wyjmowalem charioty. Zarowno nadgryzione jak i nowki goblinskie