Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
Poza tym oddzial moze byc celem atrybutu lore raz na ture, po prostu szok...
Constructy mogą być raz na turę, a reszta ile razy chcesz. Czar 0 może wejsc na kazdy unit raz na turę, ale atrybut lore'a więcej niż raz (poza constructami
), a przynajmniej tak wynika z tego co póki co wiadomo 


Czyli mamy tylko opcje w postaci, albo dużo małyc oddziałów, których strata tak bardzo nie boli, albo mało wielkich oddziałów przez które ciężko będzie sie przebić w 3 combaty )no to akurat jest uzaleznione bardziej od tego co w nie w padnie).
Zauważcie że macie obszarowe leczenie (czar ruchu) i leczenia pojedynczych oddziałów dające jeszcze boosta w postaci warda czy dodatkowego strzału, przy wyrzuceniu statystycznych 7 kostek + o ile jest to prawda d3 z casketa, macie 9 pd, akurat żeby kulnąć pierwsze 4 czary, raczej przeciwnik wszystkiego nie zbije. Przykładowa faza magii jak juz coś wcisnęliśmy do CC (np. 1 rydwan
), moze wyglądać tak: KB z 2 kostek, Ward z 2 kostek, Ataki z 2 kostek,(te czary z lorda)+ speed of light z małego maga z 3 kosci, ja bym nie marudził 


Magia jest owszem jak najbardziej użyteczna i dzięki temu nie będzie tragedi na stole w postaci co by tu kulnąć b nie przegrać bitwy - wkońcu wszystko w odpowiedniej kombinacji jest użyteczne.
Problemem dalej pozostają jednostki których ma być w tym wypadku dużo
Problemem dalej pozostają jednostki których ma być w tym wypadku dużo

Taka mała ciekawostka


"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
mam kilka spostrzeżeń których nie jestem pewien z wyczytanych wcześniej postów:
1.hieronim lub LHP hieronim ma lore mastera?
2.wykopywaczka działa juz od pierwszej tury rzucajac tylko scaterm i ustawiając miejsce wykopywania bezpośrednio przed rzutem?
3.Zasada "Tomb King rule of war" ustawia rydwany w core unitach?
1.hieronim lub LHP hieronim ma lore mastera?
2.wykopywaczka działa juz od pierwszej tury rzucajac tylko scaterm i ustawiając miejsce wykopywania bezpośrednio przed rzutem?
3.Zasada "Tomb King rule of war" ustawia rydwany w core unitach?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Nadal nie widzę użytecznego buildu poza ewentualnie mass shootingiem. Magia może być, ale bez rewelacji.
i dobrze, lubię walczyć w cieniuBarbarossa pisze:Nadal nie widzę użytecznego buildu poza ewentualnie mass shootingiem.

Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
+1Barbarossa pisze:Nadal nie widzę użytecznego buildu poza ewentualnie mass shootingiem. Magia może być, ale bez rewelacji.
Masa strzał z czarem dającym extra strzał to zło i do tego wsparcie w postaci wykopek również strzelających

Na zasadach Euro 45 strzał + 6 rydwanów spisywało mi sie rewelacyjnie.
Po zdjęciu Euro i tanszym koscie pkt szkieltów można zrobić około 60+ strzał na 24" i z 6 na 30

Co daje nam co ture jkieś 120+ strał o sile 3 i 12 o sile 6. Do tego support i da sie tym grać. i kto mówił że WE mają dużo łuczników

Jeżeli uszatki będą mogły mieć i GW/halabardę + łuki z S6 to robię się niezłe, idą cały czas do kombatu i przy okazji wypruwają strzały(takie przyjemne zajęcie tak nie ma w co szarżować)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii