Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Nowa Edycja

Post autor: Dębek »

Fluffy pisze:@Dębek
Wierzysz w to ze hierofantem nie bedzie licz o najzwyzszym Ld lub poziomie? :wink:
A co do spider bannera, tak, mówimy o bannerze, który moze niesc tylko goblin, i który daje kazdemu goblinowi w unicie zatrute ataki. Wiesz co robi 40+ gobbo dobrze supportowane magią z tym bannerem i short bowami? :mrgreen:

Pozdrawiam
Pomijając okolicznosć, że ten banner kosztuje co najmniej 3 razy za dużo, to jeszcze zmusza do wystawiania turboplewnego bsbka. Odpowiadając na Twoje pytanie - nie mam zielonego pojecia co robi 40 gobbo z shortbowami z poisonem.
Co do licza to wierzę, bo nie ma chyba nic złego by rozdzielić fuchę najdroższego modelu w armii z modelem hirofanty.
Kolejny argument za to oczywiscie fakt, ze duzi magowie więcej czarują więc częsciej miscastują i w konsekwencji giną. Wreszcie po trzecie, skoro magia TK jest taka słaba (to się jeszcze okaże) to czemu nie brać mocnych lorów z RB.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wygląda na świetna armię:) Zresztą jakby teraz wypuścili booka starego to TK to po popatrzeniu na statsy i koszt punktowy to już w ogóle każdy by powiedział, że bieda z nędzą.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Wyczytałem na forum TK, że hierofantą musi być licz z najwyższym poziomem magicznym.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Co do licza to wierzę, bo nie ma chyba nic złego by rozdzielić fuchę najdroższego modelu w armii z modelem hirofanty.
Twoja wiara okazała się za słaba :wink:

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Nici z 4 lvl licza z magia light............bosko
podpis nieregulaminowy - administracja

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

chyba, że zainwestujesz w 2 lordów 4lvl... super co nie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Fluffy pisze:
Co do licza to wierzę, bo nie ma chyba nic złego by rozdzielić fuchę najdroższego modelu w armii z modelem hirofanty.
Twoja wiara okazała się za słaba :wink:
Spoko, czas pokaże czy lore tk jest słaby czy nie.
Obrazek
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Jest niezly tylko za bardzo nie ma czego buffowac w tej armii
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Po zastanowieniu jednak chyba muszę stwierdzić, że faktycznie gównianie to wygląda. Warsphinx w rarach, stalkerzy, drożsi, koszt gwardii też absurdalny... Ale czekam na booka. Pewnie coś się jeszcze pozmienia.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Jest niezly tylko za bardzo nie ma czego buffowac w tej armii
bez przesady, biorąc kaszkiet, dużego licza i małego maszcałkiem niezłą magię.
Statystycznie 7 kostek na wiatry. W pierwszych turach z 4-5 boostujesz łuki i z 2-3 obcinasz o jeden tafa jakiemus klockowi, do tego kaszkiet wali bounda z dwóch swoich.
Przeciwnik mając 4-5 DD musi czesto blokowac kaszkiet i w zaleznosci od wyniku zużyć minimum 2 kostki. Łatwo więc może dojsc do sytuacji strzelania na 5+ z ponad 100 pestek na jakis gówniant tafnes. Przed łukami oczywiscie strzeli sobie klopa/y
Duża gwardia w CC to tez niezły cel: +1 atak na unity ubrane w szmaty, +1 do kb na unity zakute w stal daje radę. Warda na sfinxa tez można rzucić. Lore atribute IMO zajebisty. Wszyscy zachwycali się w tej kwestii Lifem, a tu mamy cos zdecydowanie lepszego
Domino pisze:Po zastanowieniu jednak chyba muszę stwierdzić, że faktycznie gównianie to wygląda. Warsphinx w rarach, stalkerzy, drożsi, koszt gwardii też absurdalny... Ale czekam na booka. Pewnie coś się jeszcze pozmienia.
Wyglada a sprawdza się w praktyce to dwie różne sprawy. Wystarczy porównać rozpy dowolnej armii z początku jej army booka i powiedzmy po roku grania. :wink:
Obrazek
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Dębek pisze: bez przesady, biorąc kaszkiet, dużego licza i małego maszcałkiem niezłą magię.
Statystycznie 7 kostek na wiatry. W pierwszych turach z 4-5 boostujesz łuki i z 2-3 obcinasz o jeden tafa jakiemus klockowi, do tego kaszkiet wali bounda z dwóch swoich.
I gram na armie typowa w 8 ed czyli hordowa..... Wpuszcza kasket bo zabije mu 3-4 maks zolniezykow. Bloknie -1t i wpusci dodatkowe strzaly.... w sumie zginie ilu ich? 8-10.....jaja urywa po prostu.
Dębek pisze: Przeciwnik mając 4-5 DD musi czesto blokowac kaszkiet i w zaleznosci od wyniku zużyć minimum 2 kostki. Łatwo więc może dojsc do sytuacji strzelania na 5+ z ponad 100 pestek na jakis gówniant tafnes. Przed łukami oczywiscie strzeli sobie klopa/y
Patrzysz ze swojego pkt widzenia jako brettonca...zablokujesz kasket, reszte wpuscisz..to ilu zginie ci rycerzy ? 2 oO jaja znowu urywa.
Dębek pisze: Duża gwardia w CC to tez niezły cel: +1 atak na unity ubrane w szmaty, +1 do kb na unity zakute w stal daje radę. Warda na sfinxa tez można rzucić.
Chlopie wczesniej udowadniales jak to gwardia w vampirach pada jak scierwo. Tu masz slabsza wersje tego.
Dębek pisze: Lore atribute IMO zajebisty. Wszyscy zachwycali się w tej kwestii Lifem, a tu mamy cos zdecydowanie lepszego
IMO bylby jakby po przegraniu kombatu nie sypal sie jak zboze.....Prosze cie, sprobuj uzupelanic straty w klocku po dostanieu -6-8 nawet....Musza wejsc 3 czary na ten odzial aby to zrobic. Piszesz glupoty nigdy nie grajac ta armia.....


Masz miekka armie bez marszu. Teraz twoja brettonia nawet nei zauwazy tej armii. O jakis skavenach, de, krasnlaach czy empire nie wspomne. To rowny przeciwnik dla Bestii, i moze dla orkow, choc uwazam ze orki rozjada ta armie na plaski nalesnik
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

malal jestes tak dobrym graczem a piszesz takie farmazony.
Najmocniejsza armia hordowa to obecnie DE. Biega tam sobie pan pendant i pani hydra, umówmy się wiec, ze są lepsze cele dla kaszkietu niż klocek warriorów, cele, ktore nie mogą sobie pozwolic na wpuszczenie takiego czaru bo ryzyko jest zbyt duże.
Z punktu widzenia bretończyka-dębka, ktory gra często na spamie herosów perspektywa kbka na każdym unicie z którym mam walczyć nie jest najlepsza informacją.
Udowadnialem, ze w zasadzie każda armia ma sposób na gwardię VCtów, nic ponadto. Zresztą jak dobrze wiesz na każdy patent w battlu znajdzie się kontpatent. Gwardia VC jest bardzo mocna bo mieli 90% jednostek, z którymi walczy. Są jednak na nią odpowiedzi w postaci unitów z duzą iloscią plonących ataków z dobrą siłą. Na tej zasadzie mogę ci ułożyć listę unitów, od którychy hydra ginie jak scierwo, ale nigdy nie powiem, że hydra jest słaba.
Obrazek
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Zabawne jest to, ze mimo znerfienia, skorpion i swarmy pozostaja najlepszymi wykopkami. :D

Osłabiono nam znacznie strzelanie, fazę ruchu i szarż, osłabiono magię, osłabiono modele (zwłaszcza konstrukty!), podwyższono koszty CG, potaniono słabą piechotę. Składanie defensywnej rozpy kończy się totalnym zdziwieniem, bo po dojściu do pułapu 2400pkt bez magicznych przedmiotów, widzisz, że w rozpisce nie masz nic. Sorry, ze znów narzekam, ale robię to po paru próbach złożenia rozpiski.
Jest parę opcji do rozważenia. Wyrzucenie HLP i danie 2 małych, czyli nie parcie na magię, do tego mozna dorzucić wywalenie nekrogiganta i kaszkietu... ale co zamiast tego, nastawienie sie na walkę oddziałami z 5+ sv i 4 ruchu? Można pójść bardziej w defens, wywalić kinga dopakować szkielty, wywalic gwardię, wcisnać wiecej oginania... ale z drugiej strony, majac w perspektywnie euro, jakie mozna ugrać punkty z 45 lukami i katapultą... raczej niewielkie.

Najbardziej brakuje mi informacji, które by potwierdziły magiczne przedmioty, stompy na dużych bydlakach, cenę swarmów, dokładne działanie ikony, dokładne działanie scc, potwierdzenie kosztu gwardii, dokladne statystyki i zasady nekroteka itd.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Piszesz glupoty nigdy nie grajac ta armia.....
Podobnie jak Ty, no chyba, ze przemaglowałes już 8ed kodeks w kilku sparringach.
Armia zmienila się tak drastycznie, że chyba nikt z was (nawet najlepszych TK) nie powinien pisać takich tekstów.
Obrazek
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Jesli GW nie leci w chuja to za 50 min bede wiedzial na 100% bo na wlasne oczy;]

EDIT

"Mam za soba" w sumie jakies 30 bitew na 8 ed. VC,DE, HE, WE, nowe Orki Skaveny oraz WE. Wiem jak to sie je. I zapytaj sie kazdego gracza VC jak mu sie teraz wskrzesza odzialy, albo jak mu sie sypia szybko i latwo. Undead w 8d to kamien na krzyzu a nie plus jak w 6 czy 7.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, o 14:24 przez Malal, łącznie zmieniany 1 raz.
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Jedyne co mi sie podoba w tej armii to figurki, wreszcie złapie zajawke na malowanie i coś ładnego może wyprodukuje, pewnie zajmie mi to tyle czasu że zdążą znerfić jeszcze pare armii i akurat będzie można sensownie pograć ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Malal pisze:Jesli GW nie leci w chuja to za 50 min bede wiedzial na 100% bo na wlasne oczy;]

EDIT

"Mam za soba" w sumie jakies 30 bitew na 8 ed. VC,DE, HE, WE, nowe Orki Skaveny oraz WE. Wiem jak to sie je. I zapytaj sie kazdego gracza VC jak mu sie teraz wskrzesza odzialy, albo jak mu sie sypia szybko i latwo. Undead w 8d to kamien na krzyzu a nie plus jak w 6 czy 7.
I zajebiscie, a ile bitew nowymi TK, bo o to pytałem.
Undead to rzeczywiscie gówniany bonus. Dlatego teraz szkielet w TK kosztuje 4, a nie 8 pkt, a szkielez z łukiem 6, a nie iles tam, bo nie wiem :wink: reszta undeackiego scierwa czyli monstery sypie się teraz chyba tak samo jak kiedys.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Kończąc, bo nie bawi mnie rola adwokata twórcy tego kodeksu, chcę tylko stwierdzić, ze takie masowe biadolenie jest poprostu smieszne i chyba wpisane w polską mentalnosć. :wink:
Na etapie teotyhammera bless z kołatą zalamywali ręcę i marudzili jak to im koteks GW popsuło, a tu przyszedł białystok i obaj zrobili swoje chyba najlepsze indywidualne wyniki masterowe na tę edycję. Teraz może nie chwalą tego booka, ale już ze spokojem i bez popadania w robienie tragedii kminią coraz to nowe patenty.
Wam proponuje to samo, no chyba, ze urzadzacie sobie konkurs, kto jest największym czarnowidzem.
Za jakis czas może się okaże, że mieliscie rację, i kodeks jest plewny, ale wyciąganie już teraz takich wniosków jest IMO smieszne. Podobnie jak używanie argumentów z kategorii "nie grałes ta armią więc nie podskakuj". Sorry, ale ten kodeks ma niewiele wspólnego z poprzednim więc ....
EOT z mojej strony
Obrazek
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Kołata pisze:
Aldean pisze:8T na monsterze...
brak mi słów na komentarz ktory opisałby co sie dzieje z batlem;]

pozdrawiam
Andrzej pisze:Lol, monster z 8T xD Ta gra robi się coraz głupsza...
Co w tym takiego głupiego? S3 teraz rani T8. Sfinks ma tylko 5W. Wystarczy rzucić kilka szóstek i po sfinksie. Z katapult i armat siada łatwiej niż większość innych monsterów. Moim zdaniem to bardzo fajna sprawa, że ma T8. Daje mu pewne zastosowania, ale nie czyni go nieśmiertelnym. Po prostu przestawcie się na myślenie, że nie wszystko da się porąbać white lionami. Niektóre cele lepiej zdjąć z łuków ;) Zresztą on ma inicjatywę 1. Pitka na sfinksa!
Jasne, że da się go zabić. Powiem więcej, ma tylko 4A, więc imo jest słabszy od abomki. Chodzi o to, że GW zaczyna wariować ze statami, 10 T na czołgu, 10 T na kotle. Imo 6 T to maksymalna wartość dla czegoś, co się porusza i walczy, no ewentualnie 7. A co do zdejmowania go z łuku, trzeba by wystrzelić, bagatela, 90 strzał...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ale nie wypowiadamy się na temat kodeksu, by go jeszcze nie ma, tylko na temat tego, co obecnie nam udostępniono- biadolenie więc zakłada, że podane informacje są prawdziwe. Bo jeśli są, to przecież nie trzeba rozegrać bitwy, by ocenić na ile coś jest mocne, większość doświadczonych graczy widzi to już na papierze. Przynajmniej ja nigdy nie miałem zdziwienia, jak coś wyszło "w praniu", z reguły wiadomo po prostu wcześniej.
Co do kopaczek, to wg mnie Scorpion i swarmy bez szarży nie mają specjalnie racji bytu. Stalkerzy są nadal chyba fajniejsi, ale liczę jednak na to, że ten koszt punktowy będzie mniejszy.

T8 na sfinksie specjalnie mnie nie rusza, przy 5W nie jest to mega przegięcie. Jeśli thundercrash nie będzie zjadał thunderstompa, czego jestem niemal przekonany, bo inaczej mamy kolejny absurd, to bydlaka na pewno sobie sprawię i wystawiać będę, bo po prostu jest fajny i może jednak coś zdziałać.

ODPOWIEDZ