Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Re: Nowa Edycja

Post autor: Karli »

IMO armia będzie naprawdę mocna, nie widzę za bardzo co takie DE np. miałyby z tym zrobić:
- hydry giną od wykopujących się węży, bolce i pedantowcy też
- skrzynka zabija też pedantowców, harpie, bolce, hydra poza Ld generała też obojętna na to nie będzie
- klocki gwardii i korsarzy po otrzymaniu każdy z nich na twarz po placku katapki lub sloneczka z S4 i podwojonej salwy hordy lucznikow będą zamiatane trójkami rydwanów, a jeśli zmniejszy się im T to tym bardziej
- gwardia z hejtem z Ws10 i I10 z lighta mogą kosić całkiem porządnie
- jeśli coś groźnego miałoby dojść do linii TK to do akcji wkraczają 10tki szkieletów w kreskach z championem z przodu dokrzeszane co turę z jakiejś obszarówki co wejdzie i uleczy d3+1 model, lub nawet dwóch
- szejdzi i harpie są rozstrzeliwani przez lucznikow

Widzę tutaj niezły potencjał. Fajne jednostki, każda trochę inne zastosowanie i przy odpowiednim wykorzystaniu może być bardzo ciekawie :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Karli pisze:IMO armia będzie naprawdę mocna, nie widzę za bardzo co takie DE np. miałyby z tym zrobić:
- hydry giną od wykopujących się węży, bolce i pedantowcy też
- skrzynka zabija też pedantowców, harpie, bolce, hydra poza Ld generała też obojętna na to nie będzie
- klocki gwardii i korsarzy po otrzymaniu każdy z nich na twarz po placku katapki lub sloneczka z S4 i podwojonej salwy hordy lucznikow będą zamiatane trójkami rydwanów, a jeśli zmniejszy się im T to tym bardziej
- gwardia z hejtem z Ws10 i I10 z lighta mogą kosić całkiem porządnie
- jeśli coś groźnego miałoby dojść do linii TK to do akcji wkraczają 10tki szkieletów w kreskach z championem z przodu dokrzeszane co turę z jakiejś obszarówki co wejdzie i uleczy d3+1 model, lub nawet dwóch
- szejdzi i harpie są rozstrzeliwani przez lucznikow

Widzę tutaj niezły potencjał. Fajne jednostki, każda trochę inne zastosowanie i przy odpowiednim wykorzystaniu może być bardzo ciekawie :)
To samo było wcześniej, tylko lepsze.
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

yyyyyyyyyyyyy..................stare klopy tego nie robily z 4 strzalami a nowe maja z 2> OK
3 wezyki to cale 165 pkt;p i hydry nie zabijaja a zadaja jej 2-3 rany po czym gina od kusz;]
Aby wylosowac ten czar z lighta musimy miec 4 lvl dla wiekszej pewnosci albo 2x2 lvl......
hate....ta hate opcja ciekawa ale jak char padnie, a uwierz mi padnie szybko to pupa blada...I ta przyjemnosc to 100 pkt jesli ma miec sensowna przezywalnosc

Fajnie jest tak pisac, ale naprawde sugeruje wziecie kalkulatora i przeliczenie waszych propozycji.
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

yyyyyyyyyyyyy..................stare klopy tego nie robily z 4 strzalami a nowe maja z 2> OK
Stare klopy nie obejmowały 21 typa w klocku, a miały jeden wiecej siły. Częsć strzałow nie była dokładnie wymierzona w srodek klocka.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Stare klopy czyli na 8 edycję, tylko ze starym bookiem. Wszystko w temacie napisał Kalesoner.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Nie zrozumielismy sie....stare klopy===> ze starego booka nie ze starej edycji
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Malal płaczku - uspokuj się i graj Demonami jak zwykle.

Dla jednych będzie zawsze chujnia z grzybnią dla drugich całkiem przyzwoite granie.

Kalkulator, kalkulatorem, a szczescie w czasie gry to druga sprawa :p

Wszystkim da sie grać - może nie wygrasz Mastera, ale zajmiesz przyzwoite miejsce które może Cie satysfakcjonowac.

Stasiu Bestiami daj rade, Bless i Kołata swoimi O&G też, wiec dlaczego gracze tacy jak Shino i Młody mieli by tez nie dać rady wymyśleć czegoś czym da sie przeciwstawić wygietym armią z 7ed.

Wszystko sie da - trzeba tylko chcieć.

Karli pisze: ...
Hmm. Karli, ale przykład z DE jest dość słaby, bo stary book dawał sobie rade tak samo - jedny problem jaki był z DE to czarka która brała 10 kostek i turlała dużą pite na ołtarz i klopy.

Największy problem powstaje ciągle z VC - tutaj nie ma przebacz.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Oj Smiechu Smiechu, nic nie ugrales starymi TK nowymi tez nie ugrasz. Ale za 2 lata to bedzie ladny, niezly book

Az smieszne ale horda ghuli to powazny klopot, zwlaszcza ze sa 2-3 u vc -.-

EDIT

No a dlaczego mialbyby byc. Milo ze ujednolicili magie, szkoda ze wykopki staly sie ambusherami teraz. Najbardziej boli ten komplenty brak sv na armii oprocz Wezowych Serwerow. Brak armora na gigancie boli, Slaby armor na nowych monsterach rozumiem, niby t8. Nowe ushatki z dwurakami bylby mile jesli stare leczenie d3W byloby ale 1 w i to na cala ture? Zabojstwo tego odzialu.
Jestem ciekawy co za fluffowe bajery wymysla dla necrotecha i co on tam wogole robi?

No i co robi ARKHAM THE BLACK w tej armii??

Nie liczylem na booka pokroju DE czy Demonow<ktore notabene na 8 ed nie sa HIP HOP> ale mowiac szczerze na cos wiecej. Od takie drobiazgi jak:

Ushate leczenie d3+1 ran jak rydwanow!
Dowolnosc wyznaczenia Hierophanta w armii.
Wykopki na zasadzie postawie marker i kiedy chce wykopie<bez szarzy>
Klopy tansze o 15-20 pkt
Armor na gigancie i ushatkach
Zmiejszenie kosztu swarma
Gwardia koszt 9-10 pkt i oslawione halabardy po 1 pkt a nei po 2
Marsz dla armii od Liczow, zas konstrukty od tego necrotecha
Mozliwosc kupiena poisonow dla lucznikow

Tego typu rzeczy. Jako milosnik starych TK boleje ze tak wiele milych rzeczy GW nam nie dalo, za to uraczylo nas cala gama monsterow
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, o 21:59 przez Malal, łącznie zmieniany 2 razy.
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

aj mam malal przesadasz, tą armia z pewnością da się grać acz nie są to demony czy wampiry
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Malal pisze:Oj Smiechu Smiechu, nic nie ugrales starymi TK nowymi tez nie ugrasz. Ale za 2 lata to bedzie ladny, niezly book

Masz tu racji i to sporo - zawsze brakowało mi szczescia, no i za czesto zmieniałem armie pomiedzy VC, a TK, przez co ani w jednej ani w drugiej nie opanowałem wszystkich myków - al to już w sumie przeszłość. Teraz na Arene VC, a pozniej z 5 sparingów nowymi TK i decyzja zapadnie czy nowy sezon bede grał tylko VC czy tylko TK.

Te propozycje co powiedziałeś odnośnie nowych TK (dlaczego nam tego nie dali??) spowodowały by dość mega wygięcie tej armii :)
Ja tam nie mówie nie - też bym tego chciał (ale już przynajmniej mogli dać że jeden oddział łuków może mieć PSN )
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, o 22:06 przez Smiechu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Stary book nie miał magii light (gram na niej w empire. Zagracie to zobaczycie co znaczy ws 10 i I10 ;p), węży, kresek szkieletów za 40pkt oraz hord łuczników za <200pkt strzelających podwójnymi strzałami oraz słonek gwajcących Dark Elfy ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

A do tego nei dociera ze trzeba wydac na to min 200 pkt? i to nie do konca daje pewnosc.....raczej 300.......brac 3 malych liczow dla jednego czaru :roll: chyba ze olac KINGA i brac 2x licz 4 lvl;( troche szkoda
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Po prostu nie można mieć wszystkiego. Podobnie w O&G najmocniej boostuje magię.... szaman na arachnaroku...za bagatela 330 dodatkowych punktów zajmujących całość slotów na lordów :?
I nic się nie poradzi na to, ze DE sobie maksują dispel sealem i scrollem, a power daggerem za jakieś śmieszne pkty :? Trzeba podjąć wyzwanie i kombinować tym co jest, albo zmienić armię/grę.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

A ja już jestem po pierwszym sparingu ;), co prawda zgarnąłem total wpierdol od brety Jagala (powiedzmy że 2 ifki na przerzuty jedynek na calej armii ;p boostuja mu niesmiertelnosc :)), ale widzę potencjał ;].
W rozpie na 2400 niestety nie wchodzi zbyt duzo :) (ciekawe jak magie ograniczy euro-comp, zalozylem ze casket generuje mi max 2 pd i ze moge go wziac rownolegle z gigantem dajacym mi +d3 do casta, watpie ze znajomosc wszystkich czarow z lora automatycznie zbije TK liczbe dostepnych powerek).
W takim zestawieniu magii, naprawde sie daje rade, srednia generacja 9 kostek pozwala wrzucic na luzie przeciwnikowi 4 czary do zdispelowania, przy jego 4 dispelkach w dodatku z moja przewaga o te d3 , powinny mi 2 włazic, co daje nam 2d3 +2 wskrzeszone rany + efekt w postaci warda czy wiekszej liczby atakow, to napewno mozna zapisac na plus w nowej armii.
Same unity szału nie robia, kinga sie nie da sensownie zlozyc, gwardia nawet z tym ws6 szybko spada, hate'a nie ma co im dawac, ciezko wcisnac necrotecta. Na 2400 wchodzi np. taka rozpa :
King
Duzy licz
Maly licz
2x3 rydwany
Jakas horda 37 lukow na dopchanie
3 stalkery
3 kobry
28 gwardii (bez halabard , za drogie ;))
casket
klopa
necrotitan


No szału nie ma :), malo unitow, z naprawde srednim hitpower dopoki nie wejdzie magia ;).

Pogram wiecej, dostane ksiazke w łapy to moze cos sie wykluje konkret, poki co takie playtesty moga mi dac poglad na poszczegolne elementy, nie na cała armie :)
Za tydzien moze zagram na nowe orki, ciekawe jako to pójdzie ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Po zrobieniu kilku wstępnych rozp stwierdzilem ze naprawde marnie to wygląda. Niewiele wchodzi, support magia tez sredni, dlatego zaczałem znowu rozkminiac rydwany - 7 chariotów + banner (albo flame albo jaki strider) + TK/TP na chariocie, formacja 5 front 3 rear.. Miękkie to bedzie jak kaczuszka, jednak jakies uderzenie wzglednie bedzie mialo, odpadnie problem inicjatywy i WSa (impakty), konie i zalogi cos jeszcze pozabijają, zawsze mozna na to wlożyć KB, warda, nerfa na przeciwnika czy zdublowanie ataków. I zaczyna mi sie ten pomysł podobac. Cenowo wychodzi podobnie jak gwardia, a nie wiem czy w ogolnym rozrachunku nie okaze sie lepsze.

Pozdrawiam

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Młody pisze:A ja już jestem po pierwszym sparingu ;), co prawda zgarnąłem total wpierdol od brety Jagala (powiedzmy że 2 ifki na przerzuty jedynek na calej armii ;p boostuja mu niesmiertelnosc :)), ale widzę potencjał ;].
W rozpie na 2400 niestety nie wchodzi zbyt duzo :) (ciekawe jak magie ograniczy euro-comp, zalozylem ze casket generuje mi max 2 pd i ze moge go wziac rownolegle z gigantem dajacym mi +d3 do casta, watpie ze znajomosc wszystkich czarow z lora automatycznie zbije TK liczbe dostepnych powerek).
W takim zestawieniu magii, naprawde sie daje rade, srednia generacja 9 kostek pozwala wrzucic na luzie przeciwnikowi 4 czary do zdispelowania, przy jego 4 dispelkach w dodatku z moja przewaga o te d3 , powinny mi 2 włazic, co daje nam 2d3 +2 wskrzeszone rany + efekt w postaci warda czy wiekszej liczby atakow, to napewno mozna zapisac na plus w nowej armii.
Same unity szału nie robia, kinga sie nie da sensownie zlozyc, gwardia nawet z tym ws6 szybko spada, hate'a nie ma co im dawac, ciezko wcisnac necrotecta. Na 2400 wchodzi np. taka rozpa :
King
Duzy licz
Maly licz
2x3 rydwany
Jakas horda 37 lukow na dopchanie
3 stalkery
3 kobry
28 gwardii (bez halabard , za drogie ;))
casket
klopa
necrotitan


No szału nie ma :), malo unitow, z naprawde srednim hitpower dopoki nie wejdzie magia ;).

Pogram wiecej, dostane ksiazke w łapy to moze cos sie wykluje konkret, poki co takie playtesty moga mi dac poglad na poszczegolne elementy, nie na cała armie :)
Za tydzien moze zagram na nowe orki, ciekawe jako to pójdzie ;)
Cały czas masz armię na 2600 jeśli graliscie na euro, podobno HLP nie ma loremastera.
Jak się sprawdziły kobry i kaszkiet? Król chyba nie warty brania, chyba ze w gwardii z ikoną jeśli jest.




ahahhahaha
The restless dead lore attribute can not regain wounds onto characters. The resurrecting fallen warriors rule states that unless specified in the spell or item, they can't gain wounds back.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Domino pisze:Stare klopy czyli na 8 edycję, tylko ze starym bookiem. Wszystko w temacie napisał Kalesoner.
Stary kodeks do TK był tak słaby w realiach 8 ed, że dostał +200 pkt na zasady euro i nie wiele to zmieniło. Nadal jest słaby.
@ Kalesoner - +200 to masz puki co do tego starego kodeksu. [-X
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Był słaby, ale zdecydowanie więcej gier wygrałem, niż przegrałem, więc się przyzwyczaiłem.
Brak healania herosów... No fajnie. Co do gwardii jeśli faktycznie ma ten absurdalny koszt, to chyba serio nie ma co tych halabard brać. Wtedy możemy się cieszyć, że zabrali nam tylko magiczne ataki. Poza tym przy obecnych kosztach chyba faktycznie nie ma po co kinga wciskać, to jest wszystko za drogie, trzeba ciąć jakoś koszty.
Pomysł Fluffiego co do rydwanów średnio mi się podoba, ze względu na to, że cholernie ciężko temu oddziałowi będzie się poruszać... No i to ma save na 5+. Ogólnie, to chyba przycięli nam trochę armię (ale to w sumie dobre, jak to Śmiechu mówi, nie mamy już takich przegięć i wreszcie możemy zacząć myśleć przy graniu biorąc modele nieprzegięte :D), ale gracze TK są tak zaprawieni w bojach, że i teraz dadzą radę :D.
A ja jestem ciekaw, Młody, jak się knightci sprawdzili. Taka 3, niecałe 200 pkt, warte to-to cokolwiek? Jaką temu dałeś funkcję?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Ok, nowy kodeks wcale nie jest silniejszy od starego, więc nie czeka nas spam Tomb Kingów tak jak to było swego czasu z Demonami. :D
The restless dead lore attribute can not regain wounds onto characters. The resurrecting fallen warriors rule states that unless specified in the spell or item, they can't gain wounds back.
O ile do wcześniejszych zmian nie byłem tak negatywnie ustosunkowany to jednak ta informacja wygląda jak (bardzo) ponury żart...

Zgadzam się z opinią, że wszystko w armii jest za drogie, a szczególnie Knightci, Stalkery i Gwardia. Co gorsza znowu po dupie dostało się najładniejszym modelom w armii (Ushabti). Podoba mi się dużo nowości w armii, z których każda ma teraz trochę inne zastosowanie, na prawdę będzie można pobawić się za każdym razem trochę inaczej.

Będzie trudno, nawet bardzo, ale cóż to dla nas? :D

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Knightow nawet nie sprawdziłem, nie dorzucili 4 cali żeby doszarzowac w tył lancy grali ;), kmin nie jest zly podstawiajac kloc gwardii z ws6 pod pysk, a z tylu kopiac oddział kobry, ale jak nie zaszarzuja ture po tym jak sie pojawia, to praktycznie mozna ich uznac za straconych. Sprawdzaja sie za to stalkery, mysle ze jeden unit bedzie konieczny do zabijania herosow z przerzucanym sejwem, badz pendantowca.

Nastepnym razem moze sprawdze sobie armie na świniakach, o ile dorwę do tego czasu ich pełne zasady(np. czy mozna plackiem naparzać po duzych, celach, bo są rozne wersje :))
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

ODPOWIEDZ