Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Mam pare pytań, nie chce mi się przekopywać 90 stron tematu
Prosiłbym tylko kompetentne osoby o odpowiedzi
1 Jakie LD rozdaje Seer na dzwonku 7 czy 10 ?
2 Jeżeli rozdaje 7 to czy klocki w zasięgu generała mają LD 7 + ranki ? czy po prostu 7
3 Czy Piti może się zbliżyć w czasie pivotowania do przeciwnika na odległość mniejszą niż 1" ??
Prosiłbym tylko kompetentne osoby o odpowiedzi
1 Jakie LD rozdaje Seer na dzwonku 7 czy 10 ?
2 Jeżeli rozdaje 7 to czy klocki w zasięgu generała mają LD 7 + ranki ? czy po prostu 7
3 Czy Piti może się zbliżyć w czasie pivotowania do przeciwnika na odległość mniejszą niż 1" ??
1. 7
2. 7+ swoje szeregi (jeśli takowe mają)
3. Nie może, to dlatego da się potworka blokować podstawiając coś obok, poza zasięgiem widzenia.
2. 7+ swoje szeregi (jeśli takowe mają)
3. Nie może, to dlatego da się potworka blokować podstawiając coś obok, poza zasięgiem widzenia.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Tylko dwarfy i demony nie mogą używać commonów.
Więc tak, możesz dać seerowi Wizard Hata
Więc tak, możesz dać seerowi Wizard Hata
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
a nie lepiej warlordowi...? nasza magia dobra więc szkoda z niej rezygnować, seer drogi a co się stanie jak dostanie hata to nie wiem ale chyba spadnie mu poziom do 2lvl?:| to by był jeden z najdroższych 2lvl herosów:D
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
imo funowo wizard hat jest najfajniejszym przedmiotem, ale tak naprawdę ma konkretny potencjał tylko w TK, które nie używają PD na swoje inkatancje i hat+boundy są dobijaczem magicznym, ale w skavach raczej skupił bym się jednak na ruinie/pladze i 13Luciu pisze:Ach noo tak:P Zapomniałem że można dawać magiczne itemy warlordom Fajnie:P Wizarding Hat to fajna zabawa:P A nuż Skavenom Dwellers Bellow się wylosuje Smiesznie by było:)
ja bym się skupił tylko na rzucaniu plagi z 4 - 6 kości co turę. To jest taki no brain, że głowa mała. Jedynie z wochem można mieć jakieś problemy, bo pandemonium + infernal pupet to jest lekkie przegięciegerald_tarrant pisze:ruinie/pladze i 13
przegięciem jest że ktoś wsysa pół armii czarem a nie że ktoś się może przed tym obronić...
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Dobrze dobrze, nikt nie może się od takiego oddziału odłączyć ani do niego dołączyć od początku pierwszej tury, dopóki dzwon jest choćby na jednej ranie.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
FAQ nie daje takiej możliwości, tak mi też zawsze sędziowano na turniejach. Tylko raz umoczyłem tak dupsko, bo wpakowałem do oddziału inżyniera z brass orbem, którym po teleporcie chciałem usadzić jakąś hydrę, później się nauczyłemQ. Can I join characters to the units with the Screaming Bell/Plague
Furnace? (p43 & p48)
A. At deployment, characters can be deployed in the pushing
unit and will become Unbreakable, but cannot leave the unit as
long as the Bell/Furnace is still there. Once the game is started,
no characters can join the unit. In addition, with the Plague
Furnace only characters that belong to Clan Pestilens may join
the unit.
EDIT: jedyny sposób jaki potrafię wymyślić, żeby heros wyszedł wcześniej z oddziału, to ten atak gigsona, który łapie herosa i rzuca nim w pobliski oddział
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 26
W przypadku zranienia dzwonka z siła 5 lub więcej, mamy jedno dodatkowe "dzwonienie".
Ile kości można wykorzystać?
Ile kości można wykorzystać?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Nie. Masz wyraźnie napisane w opisie tego ekwipunku z jaką silą uderzają i jest ona niezależna od siły posiadacza.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Nie do końca, ja osobiście gram tak trochę na logikę i liczę ze tylko atak z ogona dostaje + do siły, w opisie ogona nie ma nic o tym że zawsze bije z s3 nieważne jaką siłe ma posiadacz , sam potion w opisie ma słowo 'imbiber' , więc raczej rat hounda to nie dotyczy ale ogona imo tak, jeszcze sie nikt nie przyczepił.
Wyrwane z kontekstu pewnie ze tak by było, zobacz co jest przed przecinkiem, chodzi o to że nie dostaje bonusa z magicznych broni.