VC 2800 - Arena.
VC 2800 - Arena.
1 Vampire Lord @ 455.0 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Fencer's Blades [35.0]
Helm of Commandment [30.0]
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Black Periapt [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 * Wight King @ 235.0 Pts
Battle Standard Bearer; Great Weapon; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner [125.0]
10 Cairn Wraiths @ 500.0 Pts
Great Weapon
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
28 Crypt Ghouls @ 240.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
31 Grave Guard @ 491.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2800.0
Duże Wrighty po to by mogły sobie pujść na coponiekture armie oddzielnie z Wargiem gdzieś na Flance
A reszta to wsumie standrdzik.
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
Fencer's Blades [35.0]
Helm of Commandment [30.0]
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
The Arkayne: Forbidden Lore [35.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Black Periapt [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 * Wight King @ 235.0 Pts
Battle Standard Bearer; Great Weapon; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner [125.0]
10 Cairn Wraiths @ 500.0 Pts
Great Weapon
1 Varghulf @ 175.0 Pts
Bestial Fury [0.0]
27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
28 Crypt Ghouls @ 240.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
31 Grave Guard @ 491.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2800.0
Duże Wrighty po to by mogły sobie pujść na coponiekture armie oddzielnie z Wargiem gdzieś na Flance
A reszta to wsumie standrdzik.
Żebyście się nie przejechali, jak się ludzie na to wysajdują
Co do rozpy nie mam zastrzeżeń, może przydałby się więcej batów.
Co do rozpy nie mam zastrzeżeń, może przydałby się więcej batów.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Andrzej pisze:Żebyście się nie przejechali, jak się ludzie na to wysajdują
Co do rozpy nie mam zastrzeżeń, może przydałby się więcej batów.
Niech szykują sie - mnie tam to nie przeszkadza - to akurat jest rozpa zrobiona dość uniwersalnie
A co do batów - nie zmiesci sie więcj
szkoda wywalać Gwardzistów by miec jednego bata wiecej - a wiecej itak nie zrobia niz mogą nawet bedac w 4 czy w 5.
Amulet of Light + Lore of Light
http://www.youtube.com/watch?v=cPzRQc7rgSY
I jazda:D
"co jest?! Bawimy się??"
http://www.youtube.com/watch?v=cPzRQc7rgSY
I jazda:D
"co jest?! Bawimy się??"
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ja bym tego nijak uniwersalnym nie nazwał
10 wraithów IMO za łatwo jednak stracić. W wielu armiach jest teraz kowboj z magiczną bronią i dobrze zapuszkowany (np dreadlord, prince na orle z re-rollowanym 1+ i 4+, dyskowiec często ma biting blade).
W armiach na 2800 nie ma takiej presji na punkty, jak przy 2400 i zawsze trochę magicznych ataków wejdzie... dlatego nie wiem, czy to sensowne. Oczywiście z demonami i leśniakami masz problem, ale jak popatrzysz na inne mocne armie (DE mają prawie zawsze dreadlorda albo nobla pok+soulrender, VC mają oczywiście gwardię albo dwie albo blodki z lordem i herosem, HE mają amulet of light) - to 500 pkt w jednym eterycznym oddziale wydaje się być troszeczkę przegięciem. Do tego jak trafisz na kogoś z lore of light to co turę będziesz miał stresujące 2D6S4 i 3d6S4 na niskich castingach do wydispelowania.
10 wraithów IMO za łatwo jednak stracić. W wielu armiach jest teraz kowboj z magiczną bronią i dobrze zapuszkowany (np dreadlord, prince na orle z re-rollowanym 1+ i 4+, dyskowiec często ma biting blade).
W armiach na 2800 nie ma takiej presji na punkty, jak przy 2400 i zawsze trochę magicznych ataków wejdzie... dlatego nie wiem, czy to sensowne. Oczywiście z demonami i leśniakami masz problem, ale jak popatrzysz na inne mocne armie (DE mają prawie zawsze dreadlorda albo nobla pok+soulrender, VC mają oczywiście gwardię albo dwie albo blodki z lordem i herosem, HE mają amulet of light) - to 500 pkt w jednym eterycznym oddziale wydaje się być troszeczkę przegięciem. Do tego jak trafisz na kogoś z lore of light to co turę będziesz miał stresujące 2D6S4 i 3d6S4 na niskich castingach do wydispelowania.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, o 12:06 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mówiąc nawet o tym, co będzie jak wpadnie w to duży fireball, słoneczko, albo pitka.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Duży fireball to jeszcze nie katastrofa i akurat tego bym się nie bał tak bardzo - statystycznie 10 hitów S4, czyli 6-7 ran z 20, oddział dalej groźny.
Duża pita i słoneczką zdejmą po 10 ran, podobnie jak dwellersi - czyli 250 pkt.
Duża pita i słoneczką zdejmą po 10 ran, podobnie jak dwellersi - czyli 250 pkt.
Te wraithy muszą spaść
Banshee mogłaby pomóc. Btw, chyba można ją wskrzesić poza walką, tak, by nie stykała się z kowbojem?W wielu armiach jest teraz kowboj z magiczną bronią i dobrze zapuszkowany (np dreadlord, prince na orle z re-rollowanym 1+ i 4+, dyskowiec często ma biting blade).
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Wiem, jestem dopiero w liceum, matmy nie mam na wysokim poziomie, ale mimo wszystko mi wychodzi od słoneczka i pitki 13 ran z hakiem
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Dokładnie - Banshee pomaga na kowboja. Tylko wtedy chyba wchodzi 8 wraithów + basia.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ale zakładasz,ze wszystkie modele obejmiesz, co prawdą nie jest zazwyczaj
IMO wyjdzie podobnie jak od dwellersów - pół regonu.
IMO wyjdzie podobnie jak od dwellersów - pół regonu.
ze wszystkie modele obejmiesz, co prawdą nie jest zazwyczaj
Jasne, zależy czy będzie to duża czy mała wersja. Grunt, że ten oddział jest wrażliwy na magię
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Twoim nemezis będą szczurki, takie duchy zjadają jednym czarem i nawet nie dostają czkawki z przejedzenia Dlatego sugerowałbym podzielenie oddziału na dwa w miarę możliwości, po co ryzykować jego utratę w jedną fazę. No i to zawsze wystawienie więcej, a wiem po sobie, że tych nigdy nie dość (na te punkty w swojej armii mam 18 wystawień+ 2x scouci) No a poza tym to rozpa spoko, szczególnie że jest opcja brzytwy na ghoule, popartej ASF z dużego wampira.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Pytanie brzmi raczej: jaka armia na 2800 NIE MA dobrej kontry na 10 wraithów? Ogry, zielone i bestie mi wychodzi, a i tu niekoniecznie, no i może empire.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Mylisz chyba armie. Sucze są w DE. Empire ma brodatych łysawych wizardów a'la Gandalf