Po kilku latach wracam do pierwszej armii. Jak dotąd zagrałem krasiami tylko 4 bitwy na 8 ed. na turnieju. Rozpiska z turnieju była bardzo podobna do tej Kudłatego, ta już jest bardziej moja, ale wiele rzeczy, które się sprawdziło z patentów Kudłatego zostało. Zastanawiam się czy zamiast 10 kuszników nie lepiej warriorów zamienić na drugich longbeardsów i oba oddziały zwiększyć liczebnie lub runicznymi sztandarami. Pytanie tylko czy 10 warriorów/rangersów liczy się jako wymagany oddział warriorów do możliwośći wykupienia longbeardsów. Kolejna sprawa to czy ta 15 hammerersów ma rację bytu. Główne ich zadanie to przyjąć na stubborn przeciwnika lub wyjść na flanke z kowadła, ale zastanawiam się czy slaylerzy nie nadawaliby się do tego lepiej. Zachęcam do oceniania i komentowania.
Runelord @ 370.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour
Rune of the Furnace
Spelleater Rune
Dwarf Lord @ 226.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Rune of the Furnace
1 Dragon Slayer @ 50.0 Pts
10 Quarrellers @ 130.0 Pts
Great Weapon; Crossbow; Light Armour
20 Longbeards @ 275.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
20 Warriors @ 200.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
10 Rangers @ 125.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
5 Hammerers @ 103.0 Pts
Standard; Musician
Rune of Battle
15 Hammerers @ 198.0 Pts
Standard; Musician
5 Troll Slayers @ 70.0 Pts
czempion
5 Miners @ 80.0 Pts
FCG
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Misfire Chart
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2397.0
DF - 2400 EURO
Co do tego problemu ze strażnikami gdy mianujesz jaki kol wiek oddział na strażników to
staje się on właśnie nimi i traci wcześniejszą nazwę czyli wojownicy mianowani na strażników
nie wypełniają limitu potrzebnego do z rekrutowania długobrodych
Zrobił bym tą 10 strażników z kuszników zawsze parę strzałów więcej
jednak bym powiększył tych hammerersów aby nie musieli tylko czyhać na flanki przeciwnika
szczerze mówiąc nie wiem po co jest ten samotny dragon slayer
staje się on właśnie nimi i traci wcześniejszą nazwę czyli wojownicy mianowani na strażników
nie wypełniają limitu potrzebnego do z rekrutowania długobrodych
Zrobił bym tą 10 strażników z kuszników zawsze parę strzałów więcej
jednak bym powiększył tych hammerersów aby nie musieli tylko czyhać na flanki przeciwnika
szczerze mówiąc nie wiem po co jest ten samotny dragon slayer
Kiedyś coś tam pograłem krasiami to się wypowiem:
-5 slayerów z championem, działa to bardzo prosto, tura przeciwnika dostają szarżę, ginie champion, w naszej turze są w combacie i po niej mają reform i szarżują gdzie chcą, owszem mogą coś czasem przetrzymać ale każda salwa zdejmuje ten klocek, polecam 5 górników, flee jest lepsze niż unbreakable na 5 osobowym oddziale,
-dragon slayer, jak lubisz gołych herosów to polecam inżyniera, też nie można nim nic mocniejszego od 5 harpii przyjąć, ma podobną wytrzymałość a daje chociaż jakiś bonus maszyną,
-nie wiem czy minerzy potrzebują fcg, owszem mogą wpaść na plecy w kresce z championem z przodu i niemal na 100% wygrać combat, ale przeciwnik i tak ma wtedy steadfast. To mocno zależy na co się nastawiasz.
-małe oddziały. Krasnoludy nie mają magii do wsparcia, by wygrywać combaty najpierw muszą trochę odstrzelić a potem ustawiają piechotę hordą i to co przeżyje musi zabić tyle by być na swoim, im mniejszy klocek tym bardziej ryzykujesz że to się nie uda,
-5 slayerów z championem, działa to bardzo prosto, tura przeciwnika dostają szarżę, ginie champion, w naszej turze są w combacie i po niej mają reform i szarżują gdzie chcą, owszem mogą coś czasem przetrzymać ale każda salwa zdejmuje ten klocek, polecam 5 górników, flee jest lepsze niż unbreakable na 5 osobowym oddziale,
-dragon slayer, jak lubisz gołych herosów to polecam inżyniera, też nie można nim nic mocniejszego od 5 harpii przyjąć, ma podobną wytrzymałość a daje chociaż jakiś bonus maszyną,
-nie wiem czy minerzy potrzebują fcg, owszem mogą wpaść na plecy w kresce z championem z przodu i niemal na 100% wygrać combat, ale przeciwnik i tak ma wtedy steadfast. To mocno zależy na co się nastawiasz.
-małe oddziały. Krasnoludy nie mają magii do wsparcia, by wygrywać combaty najpierw muszą trochę odstrzelić a potem ustawiają piechotę hordą i to co przeżyje musi zabić tyle by być na swoim, im mniejszy klocek tym bardziej ryzykujesz że to się nie uda,