Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
W sumie masz racje.Za bardzo sie podnieciłem i nie zwróciłem uwagi na ten szczegół
@Heptun
Sory moja kmina prawie wypaliła
@Heptun
Sory moja kmina prawie wypaliła
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Hej.
Takie coś sobie wymyśliłem.
Co sądzicie ?
Mały mag jako wsparcie (liczę na popychaczkę-jak nie to lasem będę jeździł )
Alter do zadań specjalnych .... 2 gry go już sprawdzałem i jest genialny
...
Boję się o Wayów.
Raz nimi grałem i totalna porażka
Jakieś porady jak nimi zagrać ? Czy może lepiej wystawić Glade Riders lub Wild Riders ??
Takie coś sobie wymyśliłem.
Co sądzicie ?
Moja pierwsza gra z Lordem więc chciałbym sprawdzić Lore of Beast (zapowiada się ciekawie)Spellweaver @ 310 Pts
*4lv Wizard, Lore of Beast, Wand of Wych Elm, Dragonbane Gem
Alter Noble @ 158 Pts
*Extra hand weapon, Light Armour, Shield, Stone of Crystal Mere, Helm of the Hunt,
BSB @ 142 Pts
*Light Armour, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow, Dragon Helm,
Spellsinger @ 125 Pts
*2 lv Wizard, lore of Athel Loren
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 x GG @ 148 Pts (musician + Eternal Flame)
10 x GG @ 138 Pts (musician)
10 x GG @ 138 Pts (musician)
7 x Waywatchers @ 168 Pts
13 x Wardancers @ 255 Pts (Musician)
3 x Treekin @ 195 Pts
1 x Treeman @ 285 Pts
1 x Eagle @ 50 Pts
Total: @ 2400 Pts
Models: 83
Mały mag jako wsparcie (liczę na popychaczkę-jak nie to lasem będę jeździł )
Alter do zadań specjalnych .... 2 gry go już sprawdzałem i jest genialny
...
Boję się o Wayów.
Raz nimi grałem i totalna porażka
Jakieś porady jak nimi zagrać ? Czy może lepiej wystawić Glade Riders lub Wild Riders ??
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jeśli juz dajesz małego maga to daj mu DS,sam goły to strata punktów, masz naprawde niewielka szanse ze wylosujesz 6...Zwiększ oddział GG z EF tak zeby mieli jakąkolwiek szanse zdjąć regenkę.Imo 3 Treekiny nic nie zdziałają.Mozesz za nich wrzucic kolejny oddział WD i drugiego orła.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Ok wrzuciłem DS na maga, wywaliłem Treekiny, wrzuciłem Wardancerów drugi odział (zmniejszając delikatnie pierwszy), zwiększyłem oddział GG z EF.Spellweaver @ 310 Pts
*4lv Wizard, Lore of Beast, Wand of Wych Elm, Dragonbane Gem
Alter Noble @ 158 Pts
*Great Weapon, Light Armour, Shield, Stone of Crystal Mere, Helm of the Hunt,
BSB @ 142 Pts
*Light Armour, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow, Dragon Helm,
Spellsinger @ 150 Pts
*2 lv Wizard, lore of Athel Loren, Dispel Scroll
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
13 x GG @ 184 Pts (musician + Eternal Flame)
10 x GG @ 138 Pts (musician)
10 x GG @ 138 Pts (musician)
7 x Waywatchers @ 168 Pts
10 x Wardancers @ 201 Pts (Musician + Champion)
9 x Wardancers @ 183 Pts (Musician + Champion)
1 x Treeman @ 285 Pts
1 x Eagle @ 50 Pts
Total: @ 2395 Pts
Models: 83
Zobaczymy co z tego wyjdzie
PS. Drugiego orła nie wcisnę :/.... ciężko
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, o 22:13 przez Luc, łącznie zmieniany 2 razy.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Z ciekawosci - czemu nie dwurak na alterze? 5a s6 wygrywa z 6a s4.
Scialbym jeszcze 1-2 WD lub WW dla gg ze szmata, 16 wydaje mi sie minimum, a to Twoja jedyna szmata i jedyne szeregi w razie czego.
Beast... w takim ustawieniu jedyne sensowne czary to 3, 4 i sygnaturka. Kulniesz 1 2 5 6 i mag w tylek, ewentualnie jeden czar sensowny dostaniesz do sygnaturki. Jak za te punkty to troche drogo, nie lepiej life? 6tka nie ma sie co podniecac - nawet jak rzucisz, to jest to RiP i zejdzie na 95% w turze przeciwnika, a Ty stracisz generala i reroll dispella, z pozostalych czarow nie ma czego boostowac.
Scialbym jeszcze 1-2 WD lub WW dla gg ze szmata, 16 wydaje mi sie minimum, a to Twoja jedyna szmata i jedyne szeregi w razie czego.
Beast... w takim ustawieniu jedyne sensowne czary to 3, 4 i sygnaturka. Kulniesz 1 2 5 6 i mag w tylek, ewentualnie jeden czar sensowny dostaniesz do sygnaturki. Jak za te punkty to troche drogo, nie lepiej life? 6tka nie ma sie co podniecac - nawet jak rzucisz, to jest to RiP i zejdzie na 95% w turze przeciwnika, a Ty stracisz generala i reroll dispella, z pozostalych czarow nie ma czego boostowac.
Grałem dotychczas na Great Weapon i się sprawdzał - chciałem sprawdzić Extra Hand Weapon, ale..... chyba masz rację i zostanę przy GWVallarr pisze:Z ciekawosci - czemu nie dwurak na alterze? 5a s6 wygrywa z 6a s4.
Zostawię narazie tak jak jest - test. Rozumiem Twój tok rozumowania, ale najwyżej będę się wku**** i mówić: "czemu nie posłuchałem Vallara"Vallarr pisze:Scialbym jeszcze 1-2 WD lub WW dla gg ze szmata, 16 wydaje mi sie minimum, a to Twoja jedyna szmata i jedyne szeregi w razie czego.
No właśnie słyszę ciągle 2 głosy odnośnie magii.Vallarr pisze:Beast... w takim ustawieniu jedyne sensowne czary to 3, 4 i sygnaturka. Kulniesz 1 2 5 6 i mag w tylek, ewentualnie jeden czar sensowny dostaniesz do sygnaturki. Jak za te punkty to troche drogo, nie lepiej life? 6tka nie ma sie co podniecac - nawet jak rzucisz, to jest to RiP i zejdzie na 95% w turze przeciwnika, a Ty stracisz generala i reroll dispella, z pozostalych czarow nie ma czego boostowac.
Life/Beast - obie magią mają wady i zalety.
Pytanie co lepsze dla WE ? Nie testowałem jeszcze więc nie wiem.
Nie sprawdzi mi się Beast.... potestuje LIFE i vice versa
PS. Wkurzający jest brak dostępu do innych szkół magii, mam nadzieję, że kiedyś to zmienią, bo patrząc na inne armie to WE wyglądają trochę biednie z wyborem magii (nie wspomnę o tym, że mały mag może mieć tylko Athel Loren, które dla mnie jest... biedne :/ - "O patrz...Lucjan porusza lasem")
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
lizardboy pisze:a jak wygląda standardowy bsb?
BSB @ 142 Pts
*Light Armour, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow, Dragon Helm,
Możesz zrobić bez Light Armour i bez Dragon Helma wtedy masz 130pkt
Sprawdza się idealnie.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Na taką ilość pkt według zasad NIE WYSTAWIA się LORDA (czyli Spellweaver)lizardboy pisze:wielkie dzięki za pomoc a reszta w porządku? (gram z bretonią)
0 lordów
0-3 Bohaterów
Ale jeśli ustaliliście inaczej to nie widzę problemu.
Ja bym wrzucił małego maga i za zaoszczędzone punkty masz na drugi oddział GG
PS.
Więc grałem dziś przyjemną gierkę z HE....niestety jako iż raczkuję jeszcze w temacie WFB więc ostre wciry dostałem...ale liczy się FUN (FUN był)
Lord na smoku po mnie przejechał (przejechał mi pół armi :/)
Lorde of Beast sprawdza się b.fajnie.
WAYWATCHERZY dla mnie ta jednostka nie istnieje!! - Drugi raz ich wystawiłem i drugi raz totalnie mi się ta jednostka nie sprawdza :/
Drugi orzeł!! ... kurna muszę jakoś go wcisnąć
TREEMAN - HELL YEAH !! I Love him!
Wardancerzy - idealnie pasują!
GG - po ustrzeleniu 5 ciężkich kawalerzystów z AS 2+ .... na krótkim zasięgu!!! wow (został 1 ) - jutro dokupuję chyba paczkę GG
Parę przeróbek muszę porobić i myślę, że coś z tego będzie
Macie pomysł jak wcisnąć tutaj 1 orła i 6 treekinów ??
Wywalić Dryady 1 oddział ? Waye na 100% wylatują.
Mały mag chyba zbędny - Nie mam pomysłu jak chronić Lorda
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ja na Wayów coby nie zeszli wymyśliłem coś takiego - w sobotę zobaczę jak się sprawdzi.Luc pisze: WAYWATCHERZY dla mnie ta jednostka nie istnieje!! - Drugi raz ich wystawiłem i drugi raz totalnie mi się ta jednostka nie sprawdza :/
6 Waywatchers @ 176.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Shadow Sentinel @ [8.0] Pts
1 * Waywatcher Noble @ 159.0 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Enchanted Shield [15.0] 5+ ASv
Obsidian Amulet [30.0] MR (2)
I mam boha nawet do walki wręcz, zabezpieczonych wayów na 5+ WSv. Coś takiego powinno się utrzymać moim zdaniem dłużej , a siła ognia też dobra
Co wy na to ?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Qrcze faktycznie masz rację - nie może nieść tarczy No dobra dałem mu dodatkowy miecz i będzie miał 5 ataków w szarży na machiny.Laik pisze:a może waywatcher tarcze mieć...(?)
6 Waywatchers @ 176.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Shadow Sentinel @ [8.0] Pts
1 * Waywatcher Noble @ 159.0 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Sword of Battle [15.0] +1At
Obsidian Amulet [30.0] MR (2)
Teraz takie głupie pytanko dla pewności - jak Noble ma bazowo te 3 ataki to one się odnoszą do CC ? Wysrzelić niestety może tylko 1 szczałę ?
Acha i jak w końcu z tymi Wardancerami ? Oni mają WSv na 5+ za Ochronę + MR ? Czy tak ?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek