2400 Euro High Elves
2400 Euro High Elves
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life
Book of Hoeth [100.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
16 First Archers @ 201.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame
10 Archers @ 125.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
29 Spear Elves @ 276.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
28 White Lions @ 470.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Champion
Ironcurse Icon
Banner of Swiftness
23 Phoenix Guard @ 395.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Amulet of Life (magiczne ataki)
Gleaming Pendant (re roll 1 nie zdaniej LD)
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2395.0
Zostało mi 10 punktów i za 5 wziąłem gleaming pendanta, może jest jakiś lepszy sposób wykorzystania tych 10 punktów. Rozpiska chyba dosyć nietypowa więc wytłumaczę założenia. Biorę tylko jednego maga bo zwyczajnie nie ma kości żeby cokolwiek zrobić z małego - na turę potrzebuję minimum 5 kości na dwellersy i reszte na tron, regenkę, tafness, wskrzeszanie - zależy co wylosuję. Moje 3 klocki w zależności od przeciwnika idą na pałe albo stoją w miejscu na końcu stołu... orły próbują rozwalić maszyny, bolce mają strzelać do np pozbawionej regenki abomki/hydry i ewentualnie do co niebezpieczniejszych rzeczy...
General; Magic Level 4; Lore of Life
Book of Hoeth [100.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
16 First Archers @ 201.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame
10 Archers @ 125.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
29 Spear Elves @ 276.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
28 White Lions @ 470.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Champion
Ironcurse Icon
Banner of Swiftness
23 Phoenix Guard @ 395.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Amulet of Life (magiczne ataki)
Gleaming Pendant (re roll 1 nie zdaniej LD)
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2395.0
Zostało mi 10 punktów i za 5 wziąłem gleaming pendanta, może jest jakiś lepszy sposób wykorzystania tych 10 punktów. Rozpiska chyba dosyć nietypowa więc wytłumaczę założenia. Biorę tylko jednego maga bo zwyczajnie nie ma kości żeby cokolwiek zrobić z małego - na turę potrzebuję minimum 5 kości na dwellersy i reszte na tron, regenkę, tafness, wskrzeszanie - zależy co wylosuję. Moje 3 klocki w zależności od przeciwnika idą na pałe albo stoją w miejscu na końcu stołu... orły próbują rozwalić maszyny, bolce mają strzelać do np pozbawionej regenki abomki/hydry i ewentualnie do co niebezpieczniejszych rzeczy...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
super rozpa,
sam bym tak grał, ale niestety mój mag nie ma książki przez co nie mogę go tak złożyć![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
sam bym tak grał, ale niestety mój mag nie ma książki przez co nie mogę go tak złożyć
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Nie ma figurki z książką jak myślę
Ja też na to zwracam uwagę tym bardziej ,że wzorów HE figurek jest naprawdę dużo. Wierzę również ,że przynosi to szczęście ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Rozpiska fajna ,nietypowa i klimatyczna. Jeśli tylko ją "ograsz" i przyzwyczaisz się to może być groźna. Oczywiście na pewno sam wiesz ,że można złożyć mocniejszą armie HE.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Rozpiska fajna ,nietypowa i klimatyczna. Jeśli tylko ją "ograsz" i przyzwyczaisz się to może być groźna. Oczywiście na pewno sam wiesz ,że można złożyć mocniejszą armie HE.
za to masz:Korhil pisze:można? wydaje mi się że to jest dosyć mocne... gdzie tu klimatnie ma lothrenów ani chariotów....
- 2 RBT
- średni klocek spearelfów bez boostów
- mały klocek PG bez boostów
- zbędne magiczne bannery na elicie
- zerową antymagię
- no i arcy, który może nie wylosować dwellersów
pozdarwiam
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
CO?! CO?! jeju, ja może nie jestem wybitny graczem, właściwie to jak na razie gram słabo, ale kurde to co gadasz to totalne głupoty.... no tak +1 do mova za 15 punktów to gówno w końcu to tylko 2 cale na ture i jeden cal w szarzy, w starciu z gunline wgl nie pomaga... 2 bolce są beznadziejne bo napewno nie rozwala osłabionej z łuków abomki, hydry. Hmmm zerowa antymagia no tak nie wiem czy wiesz ale to euro i boh sprawia ze nie moge miec antymagii ale wierz mi że wystarczy rzucać co turę dwellersów, tak mogę ich nie wylosować ale ryzyko jest na tyle małe że jakoś je znoszę i bez nich da sie coś zrobić ostatnio mag wywalił się w kosmos z 15 white lionami w pierwszej turze w grze z dwarfami i dało się grać. Boosty na sperelfy? jakie? brzytwa? już wolę wywalić przeciwnikowi pół oddziału z dwellersów... 23 PG to wierz mi nie mało, a magiczne ataki to nie jest nic...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
nie wiem z kim Ty grasz i jak grasz, ale przyrównuje to co widzę do rozpisek innych armii np. na 3-4 hordach piechoty napędzanej magią, wtedy słabo to wygląda.
Hydry i abomki to średni stopień zagrożenia.
a że to jest EURO i że książka zjada wszystko to wiem, tylko czemu ją bierzesz?
Hydry i abomki to średni stopień zagrożenia.
a że to jest EURO i że książka zjada wszystko to wiem, tylko czemu ją bierzesz?
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
biorę ją ponieważ jest to najlepszy przedmiot w grze. i tyle. kurde co innego pozwoli mi co ture zmniejszać te właśnie klocki hordowe o połowę ich ilości? no co? co mi pozwoli to zrobić na pewno, niech mi wali swoją magie na twarz, o ile zda lookouty i będzie miał zasięg to spoko niech bije, ale ja mam zawsze lepszą magię, bo moja wychodzi zawsze a przeciwnika nie koniecznie... wszystkie punkty wydane na scrolle itp idą do piachu i tyle... abomka i hydra to priorytety, większosc klocków w starciu jeden na jeden rozkręcam ja WL i ewentualnie mniejsze zagrożenia PG i ostatecznie spearami ale wygląda to tak że WL idą na najcięższych przeciwników Pg na lekko osłabionych a Speary na niedobitki
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
1. w jaki sposób rozwalasz 2 klocki po 28 bloodletersów?
2. jak sobie radzą Twoje oddziały, gdy co turę dostają na twarz czar, który też je połowi?
3. co robisz jak na wiatry magii rzucisz za mało (masz ok. 16% szansy, że będziesz miał 4 lub mniej kości)?
To tylko część zagrożeń jakie widzę dla tej rozpiski.
2. jak sobie radzą Twoje oddziały, gdy co turę dostają na twarz czar, który też je połowi?
3. co robisz jak na wiatry magii rzucisz za mało (masz ok. 16% szansy, że będziesz miał 4 lub mniej kości)?
To tylko część zagrożeń jakie widzę dla tej rozpiski.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
a czy jest rozpiska która wyeliminuje wszystkie te zagrożenia i nie doda nowych? jeśli nie byłoby ryzyka to chyba każdy by grał tak samo i zawsze wygrywał co do blodlettersów to jednych można próbować wymanewrować orłami, szarżować na nich i
PG i Spearami a drugi WL z bsb powinni móc wywalić do tego wciąż można w nich rzucać dwellersów lub zamiast nich w sumie nawet lepiej regenke i bonus do tafnesa.... no i oczywiście strzelać z bolców - zawsze tych 3-4 mniej.... osobiście to jeszcze nie dostałem nigdy dwellersów na twarz - przewystawiam większość armii więc wiem gdzie będzie mag przeciwnika - spokojnie mogę wystawić się tak że ja mogę rzucać dwellersów w ważne oddziały a przeciwnik w moje niezbyt... do tego z dwellersów korzysta jedynie bretonia, he i imperium, ewentualnie WE ale ich mało widuje na stołach... więc nie jest to tak wielkie ryzyko a mówię przeciwnik ma dużo mniejszą szanse że mu wjedzie czar więc zamiast się zabezpieczać scrollami lepiej samemu mieć pewność że mój czar wejdzie i pozabija... jak mam 4 kości to trudno rzucam tron, regenke, tafa, pocisk, wskrzeszanie lub pocisk - tylko jeden czar jest prawie niewykorzystywalny dla mnie reszta pomaga nie ma może szału jak z dwellersami ale zawsze jest co rzucić
PG i Spearami a drugi WL z bsb powinni móc wywalić do tego wciąż można w nich rzucać dwellersów lub zamiast nich w sumie nawet lepiej regenke i bonus do tafnesa.... no i oczywiście strzelać z bolców - zawsze tych 3-4 mniej.... osobiście to jeszcze nie dostałem nigdy dwellersów na twarz - przewystawiam większość armii więc wiem gdzie będzie mag przeciwnika - spokojnie mogę wystawić się tak że ja mogę rzucać dwellersów w ważne oddziały a przeciwnik w moje niezbyt... do tego z dwellersów korzysta jedynie bretonia, he i imperium, ewentualnie WE ale ich mało widuje na stołach... więc nie jest to tak wielkie ryzyko a mówię przeciwnik ma dużo mniejszą szanse że mu wjedzie czar więc zamiast się zabezpieczać scrollami lepiej samemu mieć pewność że mój czar wejdzie i pozabija... jak mam 4 kości to trudno rzucam tron, regenke, tafa, pocisk, wskrzeszanie lub pocisk - tylko jeden czar jest prawie niewykorzystywalny dla mnie reszta pomaga nie ma może szału jak z dwellersami ale zawsze jest co rzucić
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Rozmyślenia Assaselo co do armii HE w 8 edycji.
Złote myśli Assaselo!
- konieczny w armii duży oddział spearelfów z boostami(ew. FCG),
- elity HE tylko z boostami (ew. FCG),
- herosi HE tylko z boostami,
- orły też tylko z boostami,
- minimum 2 scrolle + przedmiot chanelling na 5+ MUS żeby zapewnić dobra antymagie i lore to tylko High żeby mieć ją jeszcze lepszą (przecież może wylosować przeciwnik obniżanie statystyk do 0)
- seer na lordzie żeby miał odpowiednie czary
- brak magicznych sztandarów, nawet BSB
- Hydrami i abomkami nie masz się co przejmować, ważniejsze są 4 oddziały slave napędzane magią
- a w jaki sposób radzisz sobie z tym na co nie masz wpływu?
- jak sobie radzisz z kulaniem kości dispela przeciwko czarowi, który połowi twoje oddziały?
- co robisz jak rzucisz mniej niż statystycznie?
- co robisz jak rzucisz więcej niż statystycznie?
Złote myśli Assaselo!
- konieczny w armii duży oddział spearelfów z boostami(ew. FCG),
- elity HE tylko z boostami (ew. FCG),
- herosi HE tylko z boostami,
- orły też tylko z boostami,
- minimum 2 scrolle + przedmiot chanelling na 5+ MUS żeby zapewnić dobra antymagie i lore to tylko High żeby mieć ją jeszcze lepszą (przecież może wylosować przeciwnik obniżanie statystyk do 0)
- seer na lordzie żeby miał odpowiednie czary
- brak magicznych sztandarów, nawet BSB
- Hydrami i abomkami nie masz się co przejmować, ważniejsze są 4 oddziały slave napędzane magią
- a w jaki sposób radzisz sobie z tym na co nie masz wpływu?
- jak sobie radzisz z kulaniem kości dispela przeciwko czarowi, który połowi twoje oddziały?
- co robisz jak rzucisz mniej niż statystycznie?
- co robisz jak rzucisz więcej niż statystycznie?
Odpowiedź na Twoje pytaniatedzio pisze:Rozmyślenia Assaselo co do armii HE w 8 edycji.
- a w jaki sposób radzisz sobie z tym na co nie masz wpływu?
- jak sobie radzisz z kulaniem kości dispela przeciwko czarowi, który połowi twoje oddziały?
- co robisz jak rzucisz mniej niż statystycznie?
- co robisz jak rzucisz więcej niż statystycznie?
- Nie gram na arcyksiążce - boostshadowemalbogameover
- Polowi jeden oddzial, mam jeszcze smoka pare innych klocow i oddzial na SmoczejSzmacie
- Nie gram na arcyksiążce - boostshadowemalbogameover
- Nie gram na arcyksiążce - boostshadowemalbogameover
- spearelfy są dobre nawet bez boostów.- konieczny w armii duży oddział spearelfów z boostami(ew. FCG),
- elity HE tylko z boostami (ew. FCG),
- herosi HE tylko z boostami,
- orły też tylko z boostami,
- minimum 2 scrolle + przedmiot chanelling na 5+ MUS żeby zapewnić dobra antymagie i lore to tylko High żeby mieć ją jeszcze lepszą (przecież może wylosować przeciwnik obniżanie statystyk do 0)
- seer na lordzie żeby miał odpowiednie czary
- brak magicznych sztandarów, nawet BSB
- Hydrami i abomkami nie masz się co przejmować, ważniejsze są 4 oddziały slave napędzane magią
- same w sobie są boostem
- przecie nie na golasa
- nie mam ciętej riposty ^_^ wybacz
- nie gram na arcyksiążce - boostshadowemalbogameover, a High Magic to świetny lore nawet dla małego maga
- każdy orze jak może
- BotWD na BSB się przydaje, różowa szmata z flamingiem też
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Przecież każdy już wie jak rozpracować hydry i abomki, a z hordą trzeba się napracować (2 tury flamesów)
Chłopak się po prostu rozkręcił ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
@Tedzio
Zmyśliłeś![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Korhil@
Nie słuchaj tych wszystkich "mistrzów Hoethu" i graj tym co wymysliłes - to twoja armia i twoje pomysły.Im więcej grasz tym będziesz miał wiecej przemyśleń na temat taktyki i wystawień.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
@Tedzio
Zmyśliłeś
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Korhil@
Nie słuchaj tych wszystkich "mistrzów Hoethu" i graj tym co wymysliłes - to twoja armia i twoje pomysły.Im więcej grasz tym będziesz miał wiecej przemyśleń na temat taktyki i wystawień.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"