Mogę wam powiedzieć, że się idealnie nadaje do bitew morskich
Może niedługo kogoś nakłonię do normalnej bitwy to spróbuje coś skrobnąć.
Trochę mi w nim brakuje Infernal Golemów z Indy ale tak poza tym to ten jest fajniejszy.
Zwłaszcza blundy bo w 8 tamtym lekko brakuje zasięgu.
imo blundy są właśnie dużo słabsze, bo straciły na sile i salwa nie może już walnąć po całym oddziale
a standardowymi anihhilusami oddawałem 1-2 salwy+s&s i to co na mnie szarżowało uciekało w popłochu...
Problem jest taki że teraz tych salw trochę mniej wychodzi. Z podejściem masz 15" Kawalerią można spokojnie spoza tego szarżować a i piechota z salwę mniej zbierze.
No i ci od TH mają chaos armory i tarcze mogą brać
ma kilka niedociągnięć:
-oddziałom można wykupywać magiczne bannery nawet bez sztandarowego [pilonowć]
-można wybrać więcej niż 1 BSB [pilnowac]
-BSB nie może nosić magicznych bannerów
-mozna wybrać więcej niż 1 Generała [pilnować, generał ma mieć MAX LD w armii]
-wybranie generała nie usuwa błędu rozpy [brak generała]
-Herosom należy zaznaczyć Chaos Armour [jeśli nie wybieramy magicznego]
-na razie brak mountów taurus, great taurus
[przez to lord mag ma przypisany palanquin na stałe]
super, że Ci się chciało wielkie dzięki.
Mam tylko pytanie natury technicznej: czy jak zainstaluję ten pliczek na ten co mam (a mam wersję Debeliala z forum z działu ogolnego), to dojdzie mi jeszcze jedna opcja armii przy krasnalach chaosu, obok tych z ravening hordes i indy booka? I będą funkcjonowac razem?
Czy ten plik je zastąpi?
Chciałbym miec możliwosc wyboru wszystkich trzech opcji
aktualnie zacząłem testy booka Tommiego i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba. Przede wszystkim jest dosyć dobrze zbalansowany, a jednocześnie ma kilka mocnych rozwiązań. Jest imo łatwiejszy w przeprowadzaniu poszczególnych kroków strategii, bo jest duużo pewniejszy. [wykupywanie Demonsmithów i przerzutów scatera na Enginach jest nieziemskie].
W sumie jest to armia imo bardzo podobna do zwykłych dwarfów, Immortale to tacy hamerrersi trochę drozsi, z lepszym save, gorszą siłą i lepszym parry. Customomwane maszyny przypominają mi trochę system run. Ale zamiast kowadła są fasty, niewolnicy i magia
I imo fajny dobór lorów, bo na małych caddych metal/fire na regenki/czołgi/cięzkie kawy, a na dużym sorcererze deatch ze słońcem albo shadow z pitka i brzytwą. Co do jednostek, to blunderbussy z dalszym niz w Indy zasięgu cieszą, ale niestety mają za niskiego BSa, więc naprawdę dobrze trafiają dopiero z bardzo bliska, a S4 Ap szału nie robi w porównaniu z salwami Indy GT. Za to bardzo imo na plus działa na rzecz Blunderbussów banner dający magiczne ataki. Takie wrathy, albo duchy nagle przestają być niebezpieczne i nie zaprzątają głowy i kostek magii. A jako core bardzo chętnie. Warriorsi tacy sami jak w Indy, o Immortalach i Enginach już wspominałem.
Teraz czas na nastepne testy
Ogólnie na razie jestem bardzo miło zaskoczony bookiem
relacje jakieś większe może wrzucę po świętach
a wracajac do tematu przeglądu jednostek:
-BO ssą po całej linni [są w Specjalach a imo są słabsze od warriorów]
-hoby na wilkach niezastąpione jak każda lekka kawa
-hobgoblińskie bolce ssą, jak każde w sumie zresztą
-hobgoblińskie katapy rzadzą na całej linii 6 strzałów na turę za 270 pkt urywa dupę
-stormcallerzy jak juz mówiłem słabi, ale jako cory moga być.
poza tym Enginy złożone z Warpfire, Doomfire i przerzutami hita i missfire są ZŁE
Nie wiem czy czegoś nie zmieniali bo nie mam chwilowo jak pobrać nowej wersji ale ostatnio stormcallerzy mieli zasadę, że nie mają żadnych minusów do trafiania. Nie zauważyłeś tego czy im zabrali ?