rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Zamien speary na łuki,bija się tak samo a dodatkowo mogą postrzelać.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
gdzie znajde kompletne zasadu euro? pod tym linkiem jest wszystko?http://www.redscorpion.pl/imprezy-turni ... attle.html
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
w rozpisce ze smokiem, troche zawiodłem się wbrew poczatkowym założeniem na lorach u magów... 3 czary, które zazwyczaj niebardzo przeszkadzają przeciwnikowi i z łatwością zostają dispelowane lub poprostu wpuszczane bez większego wpływu na rozgrywke. Leczenie smoka fajne, ale jeszcze trzeba byc w tych 12 calach... pendant przydał mi sie aż raz i niewiele zrobił, teoretycznie jest fajny i moze wygrać bitwe, praktycznie jest za mało uniwersalny.
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Trickster's Pendant [30.0]
a więc zmiana...
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Sigil [40.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Annulian Crystal [40.0]
light - zerówka to d6 s4, dodatkowo boli umarlaki i demony, mozliwosc podniesienia siły do 6 jest też fajne na bardziej opancerzone cele typu knighci wochu lub bretońce. drugi lvl maga zeby byla jeszcze szansa wylosować jakis ciekawy czar (1,2,5,6).
fire - duzy zasięg dużych pocisków, boli każdą armie. dodatkowo karci regenki na spółe z bannerem na łucznikach.
rozłożenie itemów takie a nie inne, ponieważ teoretycznie fire ma większy zasięg, wiec ma mozliwosc trzymania sie w wiekszej odlglosci od wroga, a Annulian jest dla mnie wazniejszy i przydatny na całą bitwe, sigil po zuzyciu juz nie robi różnicy, nawet jak mag zginie.
i jak?
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Trickster's Pendant [30.0]
a więc zmiana...
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Sigil [40.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Annulian Crystal [40.0]
light - zerówka to d6 s4, dodatkowo boli umarlaki i demony, mozliwosc podniesienia siły do 6 jest też fajne na bardziej opancerzone cele typu knighci wochu lub bretońce. drugi lvl maga zeby byla jeszcze szansa wylosować jakis ciekawy czar (1,2,5,6).
fire - duzy zasięg dużych pocisków, boli każdą armie. dodatkowo karci regenki na spółe z bannerem na łucznikach.
rozłożenie itemów takie a nie inne, ponieważ teoretycznie fire ma większy zasięg, wiec ma mozliwosc trzymania sie w wiekszej odlglosci od wroga, a Annulian jest dla mnie wazniejszy i przydatny na całą bitwe, sigil po zuzyciu juz nie robi różnicy, nawet jak mag zginie.
i jak?
pozwole sobie wrocic do kwestii zasad euro - zdaje mi sie ze procentowy udzial specjalow przekracza dopuszczalne 25% - wynika to z waszych rozpisek - wiec czy na bazie tych zasad sa inne proporcje? z gory dzieki za odpowiedz
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Proporcje są takie same na każdych zasadach Pewnie masz małego polskiego booka gdzie jest błąd.
Mhm te "nowe" proporcje by wiele wyjaśniały:P
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Semi, na monstery to nie działa. Na charioty działa dodatkowo.
Bawiłem się DP, wspomagali smoka.
z VC - zrobili swoje (eteryki) - zarobili na siebie po czym zostali przepędzeni przez gwardię
z EMP - smok spadł od armaty - dp dojechali i wbili się w GS z flaming atakiem ^_^, a że było ich z 30 to do końca gry stali.
Są mocno sytuacyjni. Brakuje mi jeszcze jednej piątki ale punktów też brak.
Rozpiska którą grałem (i pewnie zmodyfikuje jeszcze miliard razy)
Lords and heroes
Prince, Star dragon, Great W, Dragon Armor, Dawn Stone, Tamakador's Gauntlets
Noble BSB, pancerny koń, dragon armor, shield, World Dragon
Magik lvl 2 seerstaff - high
Magik lvl 1 ring of corin - metal
Core.
30 spear elfów st,mus
30 spear elfów st, mus
12 archers, mus
Myślę na przerobieniem spear elfów i łuczników na dwa mniejsze oddziały lothernów, muszę wydrzeć jeszcze punkty na Banner of Sorcery dla SMów
Special
7 DP, FCG, płonąca szmata, amulet of light
6x SM
6x SM - muszę im wcisnąć banner of sorcery, żeby cokolwiek poczarować
Rare.
3x Great Eagle.
Małe podsumowanie.
30 tki spear elfów walczą doskonale. Tarcza w HTH się przydaje.
12 łuków to za mało.
Nie wiem czy dwa klocki po 25 gołych lothernów nie zadziała lepiej.
Magia - kuleje bez bannera - nie można liczyć na szczęście, Banner of Sorcery to mus
SM - sprawdzeni, świetni, można zamienić na WL jeżeli po przeciwnej stronie jest "Gruby" zwierz
Słynni DP. Niestety Edycja jest wyjątkowo nastawiona na piechotę. Założeniem moim było zrobienie oddziału nie do ruszenia.
Odporność na magi, odporność na flaming (ward 2+, po staremu bylo lepiej).
Muszą szarżować, bo poźniej plew - z kawalerią nie powalczą.
W starciu ze smokiem - składają się.
Grałem głównie z VC i mieli za zadanie zapolować na eteryka. I tu pojawiał się zasadniczy problem. Eteryka rozpracowują, ale w kolejnej turze dostają gwardię, ghule, konnych zboczeńców i składają się - sad but true. Z drugiej strony wbija się smok, który niszczy system. Crown of Command nie ma - na star treku jest to zbędny przedmiot. Smok, który przegrywa CR to dupa nie smok.
z VC - zrobili swoje (eteryki) - zarobili na siebie po czym zostali przepędzeni przez gwardię
z EMP - smok spadł od armaty - dp dojechali i wbili się w GS z flaming atakiem ^_^, a że było ich z 30 to do końca gry stali.
Są mocno sytuacyjni. Brakuje mi jeszcze jednej piątki ale punktów też brak.
Rozpiska którą grałem (i pewnie zmodyfikuje jeszcze miliard razy)
Lords and heroes
Prince, Star dragon, Great W, Dragon Armor, Dawn Stone, Tamakador's Gauntlets
Noble BSB, pancerny koń, dragon armor, shield, World Dragon
Magik lvl 2 seerstaff - high
Magik lvl 1 ring of corin - metal
Core.
30 spear elfów st,mus
30 spear elfów st, mus
12 archers, mus
Myślę na przerobieniem spear elfów i łuczników na dwa mniejsze oddziały lothernów, muszę wydrzeć jeszcze punkty na Banner of Sorcery dla SMów
Special
7 DP, FCG, płonąca szmata, amulet of light
6x SM
6x SM - muszę im wcisnąć banner of sorcery, żeby cokolwiek poczarować
Rare.
3x Great Eagle.
Małe podsumowanie.
30 tki spear elfów walczą doskonale. Tarcza w HTH się przydaje.
12 łuków to za mało.
Nie wiem czy dwa klocki po 25 gołych lothernów nie zadziała lepiej.
Magia - kuleje bez bannera - nie można liczyć na szczęście, Banner of Sorcery to mus
SM - sprawdzeni, świetni, można zamienić na WL jeżeli po przeciwnej stronie jest "Gruby" zwierz
Słynni DP. Niestety Edycja jest wyjątkowo nastawiona na piechotę. Założeniem moim było zrobienie oddziału nie do ruszenia.
Odporność na magi, odporność na flaming (ward 2+, po staremu bylo lepiej).
Muszą szarżować, bo poźniej plew - z kawalerią nie powalczą.
W starciu ze smokiem - składają się.
Grałem głównie z VC i mieli za zadanie zapolować na eteryka. I tu pojawiał się zasadniczy problem. Eteryka rozpracowują, ale w kolejnej turze dostają gwardię, ghule, konnych zboczeńców i składają się - sad but true. Z drugiej strony wbija się smok, który niszczy system. Crown of Command nie ma - na star treku jest to zbędny przedmiot. Smok, który przegrywa CR to dupa nie smok.
A jakie lory Andrzej??
Bo ostatnio w Zabrzu miałem duzego High i małego life i fajny jest ten high ale kurcze brakowało mi tego jeszcze 2 + do casta przy tafie no i musiałem go jeszcze wylosowac wiec srednio
Bo ostatnio w Zabrzu miałem duzego High i małego life i fajny jest ten high ale kurcze brakowało mi tego jeszcze 2 + do casta przy tafie no i musiałem go jeszcze wylosowac wiec srednio
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Masz rację generale. Przeoczenie moje bolesne ! cennych 5 punktów, dzięki.Eleiman pisze:Można wiedzieć czemu taki układ a nie Helm of fortune + Guardian Phoenix?ainuin pisze:Prince, Star dragon, Great W, Dragon Armor, Dawn Stone, Tamakador's Gauntlets
Tak ogólnie to lepiej na 2800 2 czy 3 magów?