Skaveny 2400
1 Grey Seer @ 500
General; Magic Level 4
Dragonbane Gem [5]
Skalm [30]
Earthing Rod [25]
Screaming Bell @ [200] Pt
1 Chieftain @ 120 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner [50]
1 Warlock Engineer @ 150 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20]
Doom Rocket [30]
1 Warlock Engineer @ 115 Pts
Magic Level 1
Feedback Scroll [50]
29 Stormvermin @ 330 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields;FCG
Banner of the Eternal Flame [10]
Ratling Gun
38 Clanrats @ [195.5] Pts
Shields;FCG
2x30 Skavenslaves @ 60 Pts
2x5 Gutter Runners @ 90 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
6 Warplock Jezzail Teams @ 120 Pts
9 Warplock Jezzail Teams @ 180 Pts
5 Poisoned Wind Globadiers @ 50 Pts
1 Hellpit Abomination @ 250 Pts
Warpstone Spikes
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90 Pts
Models in Army: 167
Total Army Cost: 2400.5
Oczywiście dzwon idzie do clanów. Ratling i PWG mają ochraniać działo/dzwonek(kopacze/latacze/i inne bestie). Stormy też raczej nie do ataku co najwyżej z abominacją. Zastanawiam się jeszcze nad innym możliwym złożeniem elektryków może zwykły dispell ale to jeszcze do rozważenia, może zamiast PWG 3 elektryk z dispelem i pipies i na przykład do sztormów. Nie wiem czy zostawić kondenser właściwie to bym zrobił inaczej że może gołego szczura-rakiete i 2 mag 2 lvl z feedbackiem.
Skavy Euro
Skomentuje twoją rozpiskę w jeden sposób: Wrubel ma więcej modeli w swoim imperium (a oprócz tego ma jeszcze szkołę artyleryjską) jezzaile są absurdalne na tą edycję - są plewne^2. Wszystkie klocki zwiększył bym do czerdziestu minimum. Masz za dużo magów - nie starczy ci kości powera. IMO weapon teemy są niewystawiane na tą edycje (no może WFT do zadań specjalnych.
Wywal stormverminów, za nich możesz mieć dwa klocki clanratów. Są niewiele słabsi, ale tutaj liczy się masa Magów góra dwóch, warp energy condensera daj na GS, Jezzaile nie dają rady, przy obecniej liczebności oddziałów co najwyżej pogłaszczą przeciwnika.
Zastanów się nad plague priestem z 2 lvl, nie dość, że magol, to w walce potrafi cosik zdziałać Wywal roda, i tak masz warda na 4+ na dzwonku, zamiast tego dwa warpstone tokeny
Małe ale do BSB, skoro nie ma GW albo halabardy, daj mu tarcze, to może mu uratować ogon
Feedback scroll może i potrafi coś zdziałać, ale IMO to zmarnowane 50 pkt, szczury mają dużo własnych fajnych zabawek, choćby skavenbrew (losowy, ale potrafi być wredny)
Slavom daj tarcze, zawsze to opcja na sava, pomyśl nad katapultą, jak masz szczęście, potrafi niszczyć oponenta jak mało co
Zastanów się nad plague priestem z 2 lvl, nie dość, że magol, to w walce potrafi cosik zdziałać Wywal roda, i tak masz warda na 4+ na dzwonku, zamiast tego dwa warpstone tokeny
Małe ale do BSB, skoro nie ma GW albo halabardy, daj mu tarcze, to może mu uratować ogon
Feedback scroll może i potrafi coś zdziałać, ale IMO to zmarnowane 50 pkt, szczury mają dużo własnych fajnych zabawek, choćby skavenbrew (losowy, ale potrafi być wredny)
Slavom daj tarcze, zawsze to opcja na sava, pomyśl nad katapultą, jak masz szczęście, potrafi niszczyć oponenta jak mało co
Let the River of Blood flow...
Niektóre rzeczy które piszesz to kompletne bzdury, a z niektórymi się nie zgadzam. Tak więc po kolei:Forest pisze:Wywal stormverminów, za nich możesz mieć dwa klocki clanratów. Są niewiele słabsi, ale tutaj liczy się masa Magów góra dwóch, warp energy condensera daj na GS, Jezzaile nie dają rady, przy obecniej liczebności oddziałów co najwyżej pogłaszczą przeciwnika.
Zastanów się nad plague priestem z 2 lvl, nie dość, że magol, to w walce potrafi cosik zdziałać Wywal roda, i tak masz warda na 4+ na dzwonku, zamiast tego dwa warpstone tokeny
Małe ale do BSB, skoro nie ma GW albo halabardy, daj mu tarcze, to może mu uratować ogon
Feedback scroll może i potrafi coś zdziałać, ale IMO to zmarnowane 50 pkt, szczury mają dużo własnych fajnych zabawek, choćby skavenbrew (losowy, ale potrafi być wredny)
Slavom daj tarcze, zawsze to opcja na sava, pomyśl nad katapultą, jak masz szczęście, potrafi niszczyć oponenta jak mało co
"Wywal stormverminów, za nich możesz mieć dwa klocki clanratów"
Tu się nie zgadzam - stormverminów nie można traktować jako klocka główno napierającego, ale w celach supportowych z np. flamingami się sprawdza wyśmienicie. Na pewno lepszy jest od 40 clanratów które chmm... no cóż fajnie giną
"Magów góra dwóch (tu miałeś na myśli inżyniera) [...] Zastanów się nad plague priestem z 2 lvl"
Przeczysz sam sobie, a poza tym plauge priest jest no cóż... miękkim czarodziejem za grube punkty który pcha się do kombatu i słabo czaruje.
"warp energy condensera daj na GS"
Po co ? Błyskawice powinien rzucać inżynier (masz 100% pewności wylosowania czaru), a grey seer cisnąć plagę z 5 kostek.
"choćby skavenbrew (losowy, ale potrafi być wredny)"
skavenbrew się nie spłaca na monki nie mac co dawać, a na stormverminach się nie opłaca ze względu że wybitnie się nie biją a 40 w hordzie kosztuje krocie
"Slavom daj tarcze, zawsze to opcja na sava, pomyśl nad katapultą, jak masz szczęście, potrafi niszczyć oponenta jak mało co "
To zdanie pogrążyło cie jako doświadczonego gracza... mathammer się kłania
Dobra po kolei. Po pierwsze i Forest i Goglem maja troche racji, ale nie wykazali wszyskiego.
1. Seer moze byc ale ja bym mu dal DS zamiast roda i wywalic jednego malego maga albo przynajamniej lvl.
2. Bsb nie moze niesc sztormowy. W erze lore of death i innego rodzaju snajperek (imperium czy magia O&G) jest goly i martwy w pierwszej turze. Lepiej dac mu baner tanszy i ktory sie przyda w zaleznosci od ustawienia na stole taki jak banner of eternal flames.
3. Condenser mi sie nie splaca ale to kwestia gustu.
4. Stormy dopakowac jeszcze kilku. Wywalic ratling'a ktory sie nie sprawdza i dac storm baner ktory bedzie bezpieczny przed snajperkami.
5. slavy dopakowac max do 40 i dac muzykow i championow (ratuja dupe np. chalange do lorda HE na smoku)
6. Guttersow dopakowac po 6-7
7. Clanraty do 40
8. Jezzaile wywalic juz poprzednicy wyjasnili czemu lepiej za te punkty wstawic monkow z plauge banerem, conserow.
Edit. Sorry za bledy w pisowni nie chce mi sie sprawdzac
1. Seer moze byc ale ja bym mu dal DS zamiast roda i wywalic jednego malego maga albo przynajamniej lvl.
2. Bsb nie moze niesc sztormowy. W erze lore of death i innego rodzaju snajperek (imperium czy magia O&G) jest goly i martwy w pierwszej turze. Lepiej dac mu baner tanszy i ktory sie przyda w zaleznosci od ustawienia na stole taki jak banner of eternal flames.
3. Condenser mi sie nie splaca ale to kwestia gustu.
4. Stormy dopakowac jeszcze kilku. Wywalic ratling'a ktory sie nie sprawdza i dac storm baner ktory bedzie bezpieczny przed snajperkami.
5. slavy dopakowac max do 40 i dac muzykow i championow (ratuja dupe np. chalange do lorda HE na smoku)
6. Guttersow dopakowac po 6-7
7. Clanraty do 40
8. Jezzaile wywalic juz poprzednicy wyjasnili czemu lepiej za te punkty wstawic monkow z plauge banerem, conserow.
Edit. Sorry za bledy w pisowni nie chce mi sie sprawdzac
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
Podobnie fajnie jak stormvermini, którzy de facto kosztują dwa razy więcej Clanraty z shieldami są do przetrzymania przeciwnika, dopóki nie dostanie szarży z boku, stormvermini w wtym wypadku po prostu wychodzą za drogoGoglem pisze:Niektóre rzeczy które piszesz to kompletne bzdury, a z niektórymi się nie zgadzam. Tak więc po kolei:
"Wywal stormverminów, za nich możesz mieć dwa klocki clanratów"
Tu się nie zgadzam - stormverminów nie można traktować jako klocka główno napierającego, ale w celach supportowych z np. flamingami się sprawdza wyśmienicie. Na pewno lepszy jest od 40 clanratów które chmm... no cóż fajnie giną
Ale ma furmankę, czego nie weźmie WE. Inżynierom dobrze dać jakieś zabaweczki typu Doomrocket, bądź podobne. Priest mięciutki? Ciekawe... Jak na mój gust, typek jest mocny, a że droższy od WE z lvl 2? Cóż, c'est la vieGoglem pisze:"Magów góra dwóch (tu miałeś na myśli inżyniera) [...] Zastanów się nad plague priestem z 2 lvl"
Przeczysz sam sobie, a poza tym plauge priest jest no cóż... miękkim czarodziejem za grube punkty który pcha się do kombatu i słabo czaruje.
Najpierw trzeba tę Plagę wylosować Ja osobiście zawsze na czary dla GS'a rzucam z ruiny i dodaję "13", z plagi czary bierze priest.Goglem pisze:"warp energy condensera daj na GS"
Po co ? Błyskawice powinien rzucać inżynier (masz 100% pewności wylosowania czaru), a grey seer cisnąć plagę z 5 kostek.
Idlatego cały czas mówiłem o clanratachGoglem pisze:"choćby skavenbrew (losowy, ale potrafi być wredny)"
skavenbrew się nie spłaca na monki nie mac co dawać, a na stormverminach się nie opłaca ze względu że wybitnie się nie biją a 40 w hordzie kosztuje krocie
Cóż, statystycznie rzecz biorąc, statystyka sprawdza się w 2-3 przypadkach na 10...Goglem pisze:"Slavom daj tarcze, zawsze to opcja na sava, pomyśl nad katapultą, jak masz szczęście, potrafi niszczyć oponenta jak mało co "
To zdanie pogrążyło cie jako doświadczonego gracza... mathammer się kłania
Mathhammera nie stosuję, gdyż potrafi srodze zawieść oczekiwania... A klopa naprawdę potrafi niszczyć, na co mogę podać przykłady, ale kluczowym słowem jest tu SZCZĘŚCIE, jak napisałem wcześniej
Let the River of Blood flow...