Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Nowa Edycja

Post autor: Dębek »

Kołata pisze:Armour of destiny 50 pts. Jak sie miesci dragonbane gem?
Wywaliłem. Myślałem, że ta zbroja kosztuje 45 pkt. :(
Obrazek
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Moim zdaniem brakuje bsb, przy tak niskim MV swift reformy są naprawe potrzebne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Kalesoner pisze:Moim zdaniem brakuje bsb, przy tak niskim MV swift reformy są naprawe potrzebne.
Tak jak w przypadku dodatkowego licza - nie ma punktów :wink:
Oddziałow nie ruszam - są w ilosciach optymalnych.
Obrazek
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

@Dębek, spoko rozpa, jak tak się pokula kostkami, to faktycznie sporo mielą te rydwany w szarży. Oczywiście przy hydrze liczysz, że wózki jadą w formacji po 3 w szeregu dla S5 impactów? No i zastanawiam się czy ta hydra tak po prostu spłynie nim zdąży ugryźć, bo jednak przeciw impactom będzie miała regenkę, a dopiero ataki princa ją zanegują.

Parę pytań: tytan dla liczki to zwykły olbrzym, no nie? Daje jakąś ochronę herosowi? Czy strzał z działa oznacza po prostu dla maga wyrwanie z butów?

Światło ze skrzynki działa na jednostki ITP?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Myth pisze:@Dębek, spoko rozpa, jak tak się pokula kostkami, to faktycznie sporo mielą te rydwany w szarży. Oczywiście przy hydrze liczysz, że wózki jadą w formacji po 3 w szeregu dla S5 impactów? No i zastanawiam się czy ta hydra tak po prostu spłynie nim zdąży ugryźć, bo jednak przeciw impactom będzie miała regenkę, a dopiero ataki princa ją zanegują.

Parę pytań: tytan dla liczki to zwykły olbrzym, no nie? Daje jakąś ochronę herosowi? Czy strzał z działa oznacza po prostu dla maga wyrwanie z butów?

Światło ze skrzynki działa na jednostki ITP?
Mogą jechać 4x4, albo 5x3 - bez różnicy. W obu przypadkach masz przecież szereg.
Obrazek
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Myth pisze: Parę pytań: tytan dla liczki to zwykły olbrzym, no nie? Daje jakąś ochronę herosowi? Czy strzał z działa oznacza po prostu dla maga wyrwanie z butów?

Światło ze skrzynki działa na jednostki ITP?
1 olbrzym 6T 5W, można go leczyć i dobrze wystawić. nie rozumiem o co Ci chodzi ze strzałem z działa w maga a propos tytana, więc na to nie odpowiem
2 działa na itp
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

@Kalesoner, chodziło o warda czy regenkę dla licza. Wiadomo, wystawieniem dużo da się załatwić, ale nie wszystko, a celny strzał z działa trafia automatycznie i maga, i giganta.

@Dębek, jasne, po prostu chciałem wiedzieć czy liczysz S4 czy 5 ;-)

W każdym razie dzięki za odpowiedzi.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Nie ma to jak się dwóch miśków nie potrafi dogadać. Pomogę wam.
@Kalesoner - jemu chodzi o to, że hierotytan, to coś w rodzaju mounta, na którym siedzi licz
@Myth - hierotytan nie jest mountem dla licza
@Myth - mówiąc "dobrze wystawić" kaleson miał na myśli, że to opłacalna jednostka

:roll:
Obrazek
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

:lol2: Dzięki Dębek, coś mi się musiało pomylić, bo serio myślałem, że tytan jest mountem :-D
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

No nie mówcie, ze nie rozkminialiście dużych rydwanów z muminem
Próbowałem, nawet zagrałem tak na lokalu. Wnioski:

1) spróbuj manewrowac takim potworem
2) wszelkie pierdółki, odginacze bolą strasznie
3) jak oddział złapie szarże go co zbierac
4) duża szansa że oddzial zabije się sam przez dangeous terrain test.
5) jak juz tak kminisz to w oddziale musi jeździć muminking i musi miec maskę, będzie przynajmniej cień szansy że oddział coś złamie.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Fluffy pisze:
No nie mówcie, ze nie rozkminialiście dużych rydwanów z muminem
Próbowałem, nawet zagrałem tak na lokalu. Wnioski:

1) spróbuj manewrowac takim potworem
2) wszelkie pierdółki, odginacze bolą strasznie
3) jak oddział złapie szarże go co zbierac
4) duża szansa że oddzial zabije się sam przez dangeous terrain test.
5) jak juz tak kminisz to w oddziale musi jeździć muminking i musi miec maskę, będzie przynajmniej cień szansy że oddział coś złamie.

Pozdrawiam
1 i 2 - punkt można napisać pod adresem dowolnej hordy
3 - dzięki za info :wink:
4 - gram defensywnie, więc ja decyduję gdzie się będę bronił więc nie mam zamiaru rzucać takich testów
5 średnio wychodzi 17-18 impactów z siłą 5 - masz chyba słabą wyobraźnię. King jest zdecydowanie zbędny, podobnie jak maska.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Teoretycznie deathstar :wink: . Ale wszystko co multiplikuje rany ma na tym używanie :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Infernal Puppet pisze:Teoretycznie deathstar :wink: . Ale wszystko co multiplikuje rany ma na tym używanie :P .
Co masz na myśli konkretnego?
Armaty - zgoda, bolą, ale to tylko kraśki, empire i szczurki
Bolce - nikt nie wystawia
Klopy - d6 tylko w centrum, mało podstawek obejmuje template
Coś jeszcze?
Obrazek
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Słonko, pitka, wysoki armor save, lekkie strzelanie w liczbie wystarczjącej do zdjęcia Ci 1 modelu, czyli bonusu do siły, wszystkie popychaczki, wszystkie czary zmiejszajace ruch, lub sprawiajace że teren jest trudny, z drugimi TK na przykład miałbyś przesrane totalnie. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Kalesoner pisze:Słonko, pitka, wysoki armor save, lekkie strzelanie w liczbie wystarczjącej do zdjęcia Ci 1 modelu, czyli bonusu do siły, wszystkie popychaczki, wszystkie czary zmiejszajace ruch, lub sprawiajace że teren jest trudny, z drugimi TK na przykład miałbyś przesrane totalnie. :D
Pytanie było o rzeczy multiplujące woundy. Sorry ale smieszą mnie teksty typu nie wystawiaj tego czy tamtego bo słonko bo pitka. To co, orki wcale nie powinny wystawiać armii?
Kalesoner słaba ta twoja argumentacja.
Popychaczka+gwardia VCtów to jak rozumiem problem tylko rydwanów?
Czar sprawiający, ze teren jest trudny z beasta wymaga stania na terenie - rydwany z zasady raczej na nim nie stają.
Obrazek
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Dębek pisze:
Kalesoner pisze:Słonko, pitka, wysoki armor save, lekkie strzelanie w liczbie wystarczjącej do zdjęcia Ci 1 modelu, czyli bonusu do siły, wszystkie popychaczki, wszystkie czary zmiejszajace ruch, lub sprawiajace że teren jest trudny, z drugimi TK na przykład miałbyś przesrane totalnie. :D
Pytanie było o rzeczy multiplujące woundy. Sorry ale smieszą mnie teksty typu nie wystawiaj tego czy tamtego bo słonko bo pitka. To co, orki wcale nie powinny wystawiać armii?
Kalesoner słaba ta twoja argumentacja.
Popychaczka+gwardia VCtów to jak rozumiem problem tylko rydwanów?
Czar sprawiający, ze teren jest trudny z beasta wymaga stania na terenie - rydwany z zasady raczej na nim nie stają.
Moja argumentacja jest wprost proporcjonalna, do Twojej odporności na argumenty. :wink:
Nie mówię, żeby nie grać, mówię że ja wolę grać na czymś innym. Szarża rydwanów może nie wejść, dodatkowy ruch żeby je cofnąć i zastawić carionami też moze nie wejść, wolę stabilny magiczny defens. Masz zdolność łatwego omijania argumentów, która też mnie śmieszy. :D Przyznaj się, ze Twoje mega kombo sprawdza się tylko i wyłącznie w turze w której szarżujesz, jeśli nie dojdziesz, albo ktoś ustoi taką szarżę, to jesteś 4 duże punkty w plecy, chyba że ktoś słabo kombinuje i nie asekuruje swoich oddziałów. Jakoś nie odnosisz się też do faktu, że bardzo łatwo stracić ten jeden model i dodatkowy szereg, który był bardzo potrzebny do zdejmowania stedfasta. Dwa modele z formacji 4na4 też nie jest jakoś strasznie trudno zdjąć, a przy d6 mniej impactach już nie jest aż tak fajnie. Wysoki armour save też jest problem dla tego unitu, trudne tereny, których coraz wiecej robi się na stołach też bardzo bolą ten oddział.
Obrazek

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Zgodzę się z Kalesonerem. Lubię walczące TK, ale nie władowałbym tylu punktów w oddział tak zależny od szarży i po prostu zajmujący tyle miejsca na stole... Jak ktoś to sobie wpuści na twarz to faktycznie miażdży, ale ogarnięty gracz nie powinien sobie na to pozwolić. No i nie chciałbym mieć tylu punktów w jednym unicie... Może działać, ale jak na mnie raczej średnie takie, zawodne.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

od siebie dodam że czar z beasta sprawia że open terrain też jest difficult terrain. W końcu to też typ terenu.

Domin wpadniesz na akademik na jakieś testy nowych tk?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Domino pisze:Zgodzę się z Kalesonerem. Lubię walczące TK, ale nie władowałbym tylu punktów w oddział tak zależny od szarży i po prostu zajmujący tyle miejsca na stole... Jak ktoś to sobie wpuści na twarz to faktycznie miażdży, ale ogarnięty gracz nie powinien sobie na to pozwolić. No i nie chciałbym mieć tylu punktów w jednym unicie... Może działać, ale jak na mnie raczej średnie takie, zawodne.
Ja nie lubię i nie widzę sensu by tak grać. Dla mnie tylko defens+kontra da radę. Rozpa Kalesonera czyli defens+odginanie smieciami raczej mocno remisowa. Ja mam zamiar robic tym maski. :twisted:
Wpakowalem tam raptem 600 pointów, ciekawe ile punktów ma Kalesonik w klocku z 5 liczami :wink: :P
Tyle z mojej strony. Jak juz pisałem chłopakom z JH, jak do końca roku nie dostanę kodeksu do brety to pod choinke kupię sobie armie TK, wygram 1-2 mastery i sprzedam to w cholerę. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ale TK się nie da inaczej grać jak defens + kontra :D. Jak jest kontra, to dla mnie są to walczące TK ;). Co do założenia, mam raczej podobne jak gram, dlatego też muszę mieć czym tłuc, ale chyba nie stawiam na rydwany, wolę dwa mniejsze oddziały. A nadmiar liczek dla mnie też jest... nadmiarem :D

ODPOWIEDZ