Pchlarze z łogrem EURO 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Pchlarze z łogrem EURO 2400

Post autor: Siwek »

1 Grey Seer @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
Skalm [30.0]
Earthing Rod [25.0]

1 Warlord @ 253.0 Pts
Shield; Bonebreaker
Sword of Might [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dawn Stone [25.0]

1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Chieftain @ 87.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Iron Curse Icon [5.0]

1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

35 Stormvermin @ 392.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]

1 Fangleader @ [10.0] Pts

1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

39 Skavenslaves @ 86.0 Pts
Slave Musician

1 Pawleader @ [4.0] Pts

35 Skavenslaves @ 78.0 Pts
Slave Musician

1 Pawleader @ [4.0] Pts

35 Skavenslaves @ 78.0 Pts
Slave Musician

1 Pawleader @ [4.0] Pts

5 Giant Rats @ 23.0 Pts

1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour

5 Giant Rats @ 23.0 Pts

1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Poisoned Wind Globadiers @ 115.0 Pts
Poison Wind Globe; Heavy Armour; Poisoned Wind Mortar

1 Poisoned Wind Mortar Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

1 Crew @ [0.0] Pts

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts

3 Warp Crew @ [0.0] Pts

1 Plague Claw Catapult @ 100.0 Pts

3 Plague Monk Crew @ [0.0] Pts
Frenzy

Takie coś sobie wymóżdżyłem.
-maszynki wiadomo, strzelają aż wybuchną;
-prorok bez dzwonka siedzi w slavach tudzież teleportuje się tam gdzie akurat jest wygodnie;
-brass orbiarz siedzi z prorokiem i czeka na teleport;
-warlord na szczuroogrze biega luzem bijąc słabych unikając silnych, taki pegazista tyle że bez skrzydełek za to dużo brzydszy;
-guttersi wyłażą zza krawędzi albo w zwiadzie i procami niszczą maszynki;
-abot cichutko skrada się do wroga udając że jest niegroźny;
-doomwheel zasuwa do przodu niczym orszak weselny i udaje że jest groźny, czasem robi za wsparcie dla szturmoszczurów, taki większy doomflayer;
-niewolnicy i giant raty spełniają istotną rolę w operacji "kryć się za czarnuchami";
-stormy czekają aż przeciwnik osłabnie po czym bohatersko wchodzą do walki;
-bsb dziwacznie złożony tak żeby nadal był tani a jednak minimalnie bardziej przeżywalny niż goły; zwykle siedzi w stormach; nie wiem czy słusznie pozbywam się flamingów; do tej pory się nie przydały;
-rakiety nie ma; w tej edycji trafiłem nią raz;

Gram taką kombinacją dłuższy czas i zwykle jestem do przodu. Łomot się zdarza ale raczej z braku skilla niż słabości rozpiski. Przy tej masie i możliwości ucieczki najdroższymi rzeczami te parę punktów tak czy siak ugram. Jakieś porady, pomysły czy piwo mile widziane.
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Tak na szybko - armor of destiny nie działa z warlordem. Armor daje heavy armor (a nie jak może pokazywać AB ulepszenie save o 2), a warlord już ma heavy armor. Lepiej brać amulet, da to samo, a 5 punktów mniej ;).

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Amulet ma Grey Seer #-o
Queek.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Oops, my bad :D

ODPOWIEDZ