Azgaroth pisze:Fell Baty to są te pojedyncze duże nietoperze. Są naprawdę świetne, w miarę tanie no i przede wszystkim mobilne. Bat swarmem nie zawracałbym sobie głowy.Gallanomen pisze:fellbaty - chodzi Ci o te pojedyńcze duże modele Batów czy stado ?
A co na temat Czarnego powozu ?
Co do Black Coach - nie było bitwy w której by u mnie się nie spłacił. Ładnie ogranicza magię przeciwnika (choć naszą niestety też), ma duży T, warda i po naładowaniu to istna maszyna do zabijania. Jak dla mnie warto.
Co do całej reszty, u mnie w rozpisce musi być :
- 1-2 klocki ghuli, o ich przewadze nad szkieletami wspominał nie będę, dla mnie o wiele lepszy jest T4 niż T3 + AS na 5+ i Ward na 6, o skuteczności w walce nie wspominając
- 3 bazy duchów - świetny bloker na klocki z niemagicznymi atakami, fakt, że drogi ale potrafi uratować tyłek,
- GG - bez komentarza
- 5 Wrightów ( raczej bez Banshee, krzyk nie robi takiego szału jak kiedyś a przynajmniej nie będziemy musieli się bać pojedynków ),
- Varghulf - świetne wsparcie, ładna ilość wypłacanych ataków (5+k6 z thunderstompa), T5 i regenka ( którą jednak teraz łatwo zdjąć ),
- Fell Baty o których wspominałem,
- Black coach
Dla mnie na 8 edycji całkowicie niegrywalne w armii wampirów są :
- zombie ( chyba że w mega dużej liczbie jako bloker, ale na to zwykle brak pkt w rozpach ),
- swarm batów,
- corpse cart,
- dire wolves,
- black knights ( chyba że wystawimy ich minimum 10, z barrowsem, hełmem i regenką )
Tyle
Jestem poczatkujacym graczem VC. Wszystko ładnie opisałeś za co dziekuje ale slowa nie napisales o bloodach. Na papierze wyglądają bardzo dobrze, ciekawi mnie co o nich powiesz