Nowa Edycja
Moderator: Shino
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Jeżeli jednostka z EBtS nie pojawi się w ogóle na stole w trakcie całej bitwy liczy się ją jako zniszczoną. (zasada "ambushers", główny rulebook str. 79)likaon pisze:Hmm.. a to taki bajer
Co do twojego pomysłu
Gdyby złożyć rozpę z samymi małymi liczami
Zakopać tę z najgorszymi czarami jako hierofantę
Przeciwnik niby nie może nic zrobić dla liczki ale..
-co się dzieje z jednostką Ebts gdy ginie BSB
-co się dzieje z liczką jeżeli ta nigdy się nie pojawi na stole
Jeśli ginie BSB z Banner of Hidden Death to jednostka zakopana w sztandarze też ginie.
Wobec tego pomysł ów jest dość słaby. Warto pamiętać, żę banner of the hidden death ma jeszcze jedną właściwość, o któej wszyscy chyba zapomnieli. Pozwala przerzucać artyleryjkę i scatterkę na każdy marker wykopywaczki w promieniu 12" od BSB.
Dzisiaj dopiero w Booku to przeczytalem. Ciekawe sprawa moze cos zdzialac no napewno jest lepszy niz w ostatniej edycji. Bralbym go gdybym mogl sie nim posilic za jedyne 50pts i wrzucic do jednostki.Naviedzony pisze: Warto pamiętać, żę banner of the hidden death ma jeszcze jedną właściwość, o któej wszyscy chyba zapomnieli. Pozwala przerzucać artyleryjkę i scatterkę na każdy marker wykopywaczki w promieniu 12" od BSB.
Taa... jasne nie ma to jak wybrać sztandar za jakies 80 pkt. chyba ( z pamięci) aby dokupic do niego heralda, po to aby wystawić oddział do 150 pkt na stół z wykopania, ale nie zapomniałem o GENIALNYM patencie, jak wyjedziecie nim na środek stołu to lepiej wam się inne rzeczy wykopią, super jest... Kupcie mi prosze !!! 

Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Dla mnie BoHD jest mega nie porozumieniem.Za 90 punktów daje oddziałowi EBtS który jeszcze musi się wykopać w 12 cali od BsB i jeszcze debilne ograniczenie do 150 punktów.
W nagrodę mamy przerzut skaterki (tak żeby jeszcze był droższy o te 25 pkt). Krótko mówiąc żart.
A teraz do rzeczy.
Mam pytanko.
Jeżeli gram w sojuszu to czy mogę castować małe wersje czarów (oprócz popychaczki) na sojusznika?
Tylko zdania odnoszące się do " all units bla bla bla" wspominają że muszą być undedowe.
Co o tym sądzicie?
W nagrodę mamy przerzut skaterki (tak żeby jeszcze był droższy o te 25 pkt). Krótko mówiąc żart.
A teraz do rzeczy.
Mam pytanko.
Jeżeli gram w sojuszu to czy mogę castować małe wersje czarów (oprócz popychaczki) na sojusznika?
Tylko zdania odnoszące się do " all units bla bla bla" wspominają że muszą być undedowe.
Co o tym sądzicie?

nie jestgerald_tarrant pisze:a nie jest, tak jak np. z minerami?Kalesoner pisze:możesz sobie ustawić 6 stalkerów jeden z drugim, tak ze tylko ostatni rogiem dotyka markera i to jest legalne
imo to trochę podobna sytuacja...
hmm nie jest to strzał z machiny oblężniczej, czar obszarowy też nie, więc look out chyba nie ma. Ale pewnie jest bo byłoby to zbyt piękne 

"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Jeszcze teraz tak, ale myślę, że zostanie to bardzo szybko uściślone.Golonka pisze:Zobacz w podręczniku, ale jeżeli nie ma jakiejś adnotacji to możesz je rzucać na zasadzie zwykłych Buffów.
W podręczniku do TK jest napisane, że po ustaleniu gdzie znajduje się znacznik, jednostka musi zostać wystawiona w legalnej formacji i tak zeby dotykała znacznika, żadnego środka oddziału tam nie ma i o to jest pytanie, a nie o wychodzenie z domków czy z krawędzi czy o podwojony ruch, z resztą ten ruch to 14" dla większości jednostek z tą zasadą.runepriest pisze:wychodzenie z domków bądź z krawędzi jest w faqu i wyraźnie mówią że nie możesz przekroczyć podwójnego movementu
Jest też napisane, że wykopki TK mają zasadę Ambushers. Skoro tak to pojawiają się na tej samej zasadzie co reinforcements. Zamiast krawędzi stołu mają marker i w momencie wykopania mogą go dotykać w dowolny sposób. Na tym różnice się kończą.Kalesoner pisze:W podręczniku do TK jest napisane, że po ustaleniu gdzie znajduje się znacznik, jednostka musi zostać wystawiona w legalnej formacji i tak zeby dotykała znacznika, żadnego środka oddziału tam nie ma i o to jest pytanie, a nie o wychodzenie z domków czy z krawędzi czy o podwojony ruch, z resztą ten ruch to 14" dla większości jednostek z tą zasadą.runepriest pisze:wychodzenie z domków bądź z krawędzi jest w faqu i wyraźnie mówią że nie możesz przekroczyć podwójnego movementu
Reasumując nie można, tak jak w przypadku innych tego typu jednostek, przekroczyć swojego podwójnego ruchu.
IMO z krechą 6 stalkerów chyba jednak trochę Kalesoner przesadziłeś, bo taki unit ma chyba 24 cale długości, więc już w momencie wyjścia pierwszy stalker jest 10 cali dalej niż może się ruszyć.
