Empire VIIIed
Moderator: #helion#
Re: Empire VIIIed
jedno i drugie jedno ze stubbornem może postać plus bsb w poblizu/środku, chłopcy-rydzykowcy zostaną do końca i pomogą związać wroga w walce, aż coś mocnego doleci zabić
a jak wesprzesz WS10 I10 z radiolki to i pokroić potrafią, Grejty wymagają mniejszego wsparcia magicznego, obniżenie T lub S co najwyżej, czasem WS
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
jak jeszcze flagusiom dać brzytwę do 10I i 10 Ws + przerzuty z poświęcenia to nawet mogą combat przeżyć
ja bym zaryzykował stwierdzenie, że wychodzą z drugiej strony dowolnego klocka za wyjątkiem czołzenów i gwardii z regeną, ci mają szansę ustać te 30-40 ataków z przerzutami wszystkiego
Ostatnio zmieniony 10 maja 2011, o 15:40 przez #helion#, łącznie zmieniany 1 raz.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
muszę kiedyś pomyśleć o tym
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
2 z lighta jest ok jeśli wróg nie ma ASF (czytaj nie bij HE) wtedy lepiej już 6 traktować to chociaż uderzą zanim umrą a jak dorzucisz brzytwę + poświęcanie to i przez dethstar masz szansę przelecieć
Dzięki za odpowiedzi. Właśnie w niedzielę będę grał pierwszego tura imperium i nie wiedziałem, co wybrać. Ostatecznie jednak skłaniam się do GS, będą lepiej współpracować z halabardami i hatem priesta. Nie mogę marnować buffów na flagusi, kiedy mam 2 kloce do ,,zbrzytwowania". Do tego bardziej odporni na strzelanie, także padło na nich.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Flagusiom na dobrą metę wystarczą bufy z altara- brzytwa to wtedy i tak kopanie leżącego
zamiast brzytwy, lepiej T obniżyć, przynajmniej jest to RiP a przeciwnik musi użyć przynajmniej tych 3-4 kości w swojej turze, więc wychodzisz na + a flaile mielą klocki z T3 i niżej GS-y na dobrą sprawę potrzebują przeciwnikowi obniżyć S, lub dać też WS10 I10 i Miasma do tego po to aby oponent mimo że pierwszy walił na 5-kach, dobrze kombuje się też 6 z lighta + Miasma na wyższym poziomie wtedy horda GS-ów robi z 4 liter jesień średniowiecza:twisted:
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
tylko z tymi planami jest jeden problem
w turze przed ważnym kombatem rzucasz na wiatry dwie pały a przeciwnikowi wychodzi jeden chaneling i po magii a wtedy w większości przypadków to on robi z nas miazgę (GSy mają za mało ataków bo wielu ginie mimo płytówek i tylko stubborn zostaje a flagusie jak trafią na coś z I 4+ przestają istnieć zanim mają okazję sie wykazać chociaż przy wrogu o I 3- i WS 4- może być zabawnie mimo braku bufów )
w turze przed ważnym kombatem rzucasz na wiatry dwie pały a przeciwnikowi wychodzi jeden chaneling i po magii a wtedy w większości przypadków to on robi z nas miazgę (GSy mają za mało ataków bo wielu ginie mimo płytówek i tylko stubborn zostaje a flagusie jak trafią na coś z I 4+ przestają istnieć zanim mają okazję sie wykazać chociaż przy wrogu o I 3- i WS 4- może być zabawnie mimo braku bufów )
Krasie mordują aż miło, to samo orkasy, ostatnio DE Gwardię przekroiłem, miasma na wyższym poziomie poszła jako ostatnia a weszło jeszcze Bironas (miałem na małym magu jeszcze ), oprócz tego rzucałem jeszcze chyba obniżkę na S i to mi kontrował oponent, bo mimo że chłopaczki mają hate (gwardia) to nie powalczą z hordą Flagusów tylko z S3 (gwardzistów było jakoś 7-9 a Flagsów 8 po święceniach)
a tak BTW halabardy ssą....wolę swordy, mniej trzeba czarować przy nich
a tak BTW halabardy ssą....wolę swordy, mniej trzeba czarować przy nich
Flagusie mielą najlepiej w imperium. Pograjcie a nie marudzicie. Jedyny ich minus (ale i wszystkich oddziałów) to taki, że trzeba im jakiegoś buffa zapodać by działali w pierwszej turze gdy mają jeszcze flaile. Najlepsza 2ka z lighta, a jak się jej nie uda to cokolwiek innego.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ich I niestety jest największym minusem
Karli pisze:Najlepsza 2ka z lighta, a jak się jej nie uda to cokolwiek innego.
i od tego jest właśnie Shadow, najpierw obniżarka T, potem miasma, ewentualnie S i wózek, zawsze coś wejdzie, grunt wyciągnąć odpowiednio wcześniej scrollakrystian1wielki pisze:ich I niestety jest największym minusem
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
i rzucić ładnie na wiatry magii