Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
Co to są te magiczne itemy, że tak ten smok będzie świniaki składał? Nie znam się do końca na HE.
Mieczyk, ze lord rani zawsze na 2+, jeśli przeciwnik ma 2 i więcej woundów. Poza tym pakiet ochronny. Lord wbija 3 rany, SD 1, świniak się sypie 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nie zalezy od niczego. Po prostu, jak masz KB albo HKB na 6+. to po rzuceniu czaru masz na 5+
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Heh, spoko 
Jest napisane jasno, tyle że trzeba znać angielski
Jak rzucasz go np. na szkielety, to masz normalnego KB. Nie możesz dostać z tego czaru HKB.

Jest napisane jasno, tyle że trzeba znać angielski

Jak rzucasz go np. na szkielety, to masz normalnego KB. Nie możesz dostać z tego czaru HKB.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tak sobie myślałem i wymyśliłem coś takiego. Nie wiem na ile to jest grywalne, ale wydaje się byc całkiem niezłe.
LHP (4LVL. scroll TK, Light)-260
LHP(4LVL, nehekhara)-210
LP(dispell scroll, light)-95
LP(light)-70
LP(light)-70
10Łuków-60
10Łuków-60
4 charioty-220
4charioty-220
4 charioty-220
4carriony-112
30Tg, fcg-365
Katapulta
Katapulta
Hierotytan
Kaszkiet
I zostaje jeszcze około 60 pkt, można dać jakieś itemki Herosom, lub dodatkową 10 szkieli, lub podzielic i dać dwie 3 carrionów, no w sumie cokolwiek. W tej rozpie na ture człowiek może rzucić tak standardowo 3 pociski z lighta, banishment plus kaszkiet i daje rade. Oczywiscie LHP z domeną trupków można wymienić na np, oddział 3 stalkerów, więcej szkieli (chociaż w sumie nie ma po co) lub TK z wardem, no cokolwiek tak naprawdę. Rozpiska nie jest przetestowana, ale może dawać radę. Uważam że można wygrać gre spamowaniem obrażeń z siłą 4 plus kaszkiet i 2 klopy. Tak naprawdę zamierzeniem rozpiski jest stać w miejscu i tylko zamiatać śmieci i mniejsze oddziały rydwanami (których liczbę można zmniejszyć do 2 oddziałów, ale 3 wydają mi się miec największy potencjał) Jedna rzecz, która raczej nigdy nie ulegnie zmianie to Rare, chyba ktoś już kiedys publikował coś podobnego nie wiem w sumie. Nieważne. Aha uważam że TP jest zbędny ponieważ TG jak mają iść do CC to głównie zboostowani, w tym przypadku 10ws z lighta. Nie zauważyłem, aby była potrzeba Posiadania TK lub TP w armii więc ich nie zamieściłem. Czekam na wszelkie uwagi.
LHP (4LVL. scroll TK, Light)-260
LHP(4LVL, nehekhara)-210
LP(dispell scroll, light)-95
LP(light)-70
LP(light)-70
10Łuków-60
10Łuków-60
4 charioty-220
4charioty-220
4 charioty-220
4carriony-112
30Tg, fcg-365
Katapulta
Katapulta
Hierotytan
Kaszkiet
I zostaje jeszcze około 60 pkt, można dać jakieś itemki Herosom, lub dodatkową 10 szkieli, lub podzielic i dać dwie 3 carrionów, no w sumie cokolwiek. W tej rozpie na ture człowiek może rzucić tak standardowo 3 pociski z lighta, banishment plus kaszkiet i daje rade. Oczywiscie LHP z domeną trupków można wymienić na np, oddział 3 stalkerów, więcej szkieli (chociaż w sumie nie ma po co) lub TK z wardem, no cokolwiek tak naprawdę. Rozpiska nie jest przetestowana, ale może dawać radę. Uważam że można wygrać gre spamowaniem obrażeń z siłą 4 plus kaszkiet i 2 klopy. Tak naprawdę zamierzeniem rozpiski jest stać w miejscu i tylko zamiatać śmieci i mniejsze oddziały rydwanami (których liczbę można zmniejszyć do 2 oddziałów, ale 3 wydają mi się miec największy potencjał) Jedna rzecz, która raczej nigdy nie ulegnie zmianie to Rare, chyba ktoś już kiedys publikował coś podobnego nie wiem w sumie. Nieważne. Aha uważam że TP jest zbędny ponieważ TG jak mają iść do CC to głównie zboostowani, w tym przypadku 10ws z lighta. Nie zauważyłem, aby była potrzeba Posiadania TK lub TP w armii więc ich nie zamieściłem. Czekam na wszelkie uwagi.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Nie serio, jeżeli widziałeś gdzieś Taką rozpiskę to naprawdę proszę pokaż mi gdzie. Rozumiem, że niektóre układy mogą być podobne, ale ja właśnie takiej rozpy w tym dziale nie widziałem jeszcze. Samego działu Rozpiski nie sprawdzam co prawda, więc może tam ktoś coś takiego zamieścił.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Dokladnie cos takiego rozkminił już Malal, tak, jest to grywalne, nawet dośc mocne, ale nudne jak diabliTak sobie myślałem i wymyśliłem coś takiego. Nie wiem na ile to jest grywalne, ale wydaje się byc całkiem niezłe.

Brakuje champów na łucznikach.
Pozdrawiam
Słyszałem, że Malal wyjechal na Turniej nowymi TK i byl chyba drugi, ale wszyscy mówili, że pojechał na Necro knightach.
Nie chcialem robić kopii. Jak tak to przepraszam Malal, ale rzeczywiscie wydaje się to być po prostu mocne jak na TK.
Nie chcialem robić kopii. Jak tak to przepraszam Malal, ale rzeczywiscie wydaje się to być po prostu mocne jak na TK.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
A ja uważam, że jest cienkie. Jak już stawiasz na taki totalny defens, to już lepiej mieć jak Kalesoner oddział tych trupków, gdzie się na chwilę ugrzęźnie. W fazie magii każdy gracz będzie Ci wpuszczał małe pociski, bo tak naprawdę d6 z s4 psińco znaczy, koncentrujesz się na zdispellowaniu banishmentu. Zakładając, że dodasz championów do łuczników, to masz dwie tyczki (w sumie mało) no i przychodzi czas jednak się ponapieprzać. Przeciwnik na pewno ogarnie sytuację przy Twoim niskim Mv i zabezpieczy się przed tym, by nie dostać jednocześnie na twarz zboostowanej gwardii i 2 oddziałów wózków, które nota bene są niesamowicie łatwe do wymanewrowania przy braku darmowych reformów, 8 Mva i takiej szerokości oddziału. W innych rozpiskach na def przeciwnik jak dojdzie to utyka i jest ok. 10:10. W Twoim wypadku po prostu Cię wytłucze. I uważam, że spamowanie hitów z S4 raczej nie wygra gry.
A ja uważam, że po pierwsze mam 3 oddziły wózków, a po drugie według mnie jeżeli poskłada się przeciwnikowi wszystkie male oddziały takimi właśnie pociskami, impactami, katapultami, a duże rzeczy dojedzie z kaszkietu plus banishmentu to większość tego co dojdzie jest bardzo osłabiona. Dodatkowo wbrew pozorom 3 oddziły wózków przy dobrej kminie naprawdę mają siłe przebicia.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Ale większość armii ma też strzelanie, a każdy gracz ma mózg i dispell dice'y- rzucaj sobie co chcesz, ale na pewno cholernie będą utrudniać Ci rzucenie banishmentu i Casketu, jeśli będą dla niego odpowiednie cele (jakiś pegazista czy Bóg wie co).
Jeden oddział prawdopodobnie zostanie przetrzebiony ze zwykłego, nawet lekkiego strzelania, Dwarfy, Imperium, WE, HE, DE, Doch (flamery) rzetelnie Ci poszatkują rydwany. Śmieci możesz sobie sprzątać rydwanami, tylko większość armii użyje tych śmieci właśnie po to, byś wystawił te wózki na szarżę, jeden głupi ruch i po zawodach. Wbijesz się w coś normalnego, utkniesz na steadfaście. Grasz wolną armią, pod względem manewrów jesteś głęboko w dupie, uwierz.
Jeden oddział prawdopodobnie zostanie przetrzebiony ze zwykłego, nawet lekkiego strzelania, Dwarfy, Imperium, WE, HE, DE, Doch (flamery) rzetelnie Ci poszatkują rydwany. Śmieci możesz sobie sprzątać rydwanami, tylko większość armii użyje tych śmieci właśnie po to, byś wystawił te wózki na szarżę, jeden głupi ruch i po zawodach. Wbijesz się w coś normalnego, utkniesz na steadfaście. Grasz wolną armią, pod względem manewrów jesteś głęboko w dupie, uwierz.
Dobra rozpa. Wiele rzeczy będzie się bało podejść pod 8 rydwanów a te z kolei można wskrzeszać... Dałbym tylko jeden oddział co najmniej 20 łuków bo tych liczy trzeba w końcu gdzieś trzymać.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Rozumiem o co ci chodzi. Wydaje mi się jednak, iż nie patrzysz na wszytskie elementy układanki. Poza tymi wózkami, które potrafią zrobić cokolwiek są jeszcze magia i katapulty, a na koniec gwardia. Oczywiście, że wszystko w tym wypadku opiera się na magii, ale u lizaków to działa, a magie mają gorszą.
Karli:
Też nad tym myślałem, nie wiem jednak czy nie lepiej jest ich po prostu porozrzucać do 3 różnych oddziałów, a rydwanów jest w sumie 12
A na ten 3 oddział łuków są punkty zapasowe 
Karli:
Też nad tym myślałem, nie wiem jednak czy nie lepiej jest ich po prostu porozrzucać do 3 różnych oddziałów, a rydwanów jest w sumie 12


Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?