Tak może. Ma warda na 2+ironhead pisze:Czy snajperki z death'a mogą być bezpośrednio rzucone na grey seera na dzwonku ?
Jeśli tak to jaki ward save mu przysługuje ?
Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, zresztą pchających dzwon też obejmuje.ironhead pisze:To by oznaczało, że Magic Resistance (2) z dzwona obejmuje również grey seera.
Rulebook: strona 72. zasada "Magic Resistance", przedostatnie zdanie.ironhead pisze:Czy mogę prosić o źródło zasady/uściślenia, która to gwarantuje ?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
No właśnie, to zdanie mówi, że jeżeli charakter ma tę zasadę to przenosi się ona na oddział.
Seer sam w sobie nie ma MR, tylko dzwonek, który jest special mountem. Dlatego coś mi tu nie grało.
Jednak doczytałem na innym forum (http://s6.zetaboards.com/The_UnderEmpir ... 1174734/1/) i tam ktoś zapytał GW - faktycznie odpowiedzieli jak mówicie: dzwonek, seer i unit ma 2+ warda.
Jeżeli seer zginie to tylko dzwonek ma warda 2+, oddział już nie (bo nie ma charaktera, który by przenosił warda na oddział).
Jeżeli zginie sam dzwonek, to oczywiście seer i oddział warda od magii już nie ma.
Seer sam w sobie nie ma MR, tylko dzwonek, który jest special mountem. Dlatego coś mi tu nie grało.
Jednak doczytałem na innym forum (http://s6.zetaboards.com/The_UnderEmpir ... 1174734/1/) i tam ktoś zapytał GW - faktycznie odpowiedzieli jak mówicie: dzwonek, seer i unit ma 2+ warda.
Jeżeli seer zginie to tylko dzwonek ma warda 2+, oddział już nie (bo nie ma charaktera, który by przenosił warda na oddział).
Jeżeli zginie sam dzwonek, to oczywiście seer i oddział warda od magii już nie ma.
To źle odpowiedzieli ci z GW, bo przecież dzwonek daje tylko MR oddziałowi, a nie, że przekazuje mu swojego warda na 4+, a przeciw magi za sprawą MR podnosi go do 2+.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jakieś ostatnie poprawki do Euro rulespacka. Lidder pisał, że na ETC ma to obowiązywać, ale u nas są jakieś uściślenia czy coś takiego, więc pozostajemy przy obecnej wersji.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Myth pisze:Jakieś ostatnie poprawki do Euro rulespacka. Lidder pisał, że na ETC ma to obowiązywać, ale u nas są jakieś uściślenia czy coś takiego, więc pozostajemy przy obecnej wersji.
W FAQ\u wyszly tez fajne rzeczy (nieblokowanie o krawedz), na LS o tym dyskutują, czy to tez bedzie dotyczyc impassable'i i innych oddzialow.
Nareszcie ta gra zaczyna byc bardziej intuicyjna niz geometrycznie-debilna
Ciekawe jak by wtedy wyglądała sprawa abomki - rusza się przez jednostki, odsuwa się tak, by móc zaszarżować to, co ją blokowało, czy może coś jeszcze innego?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Morrok pisze:
Nareszcie ta gra zaczyna byc bardziej intuicyjna niz geometrycznie-debilna
Dokładnie, niezmiernie mnie wkurzało, gdy coś blokowało mi namiętnie abominacje, która mogła iść wyłącznie na pałę do przodu :/
to się Pasiak i jego orły zasmucą
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
ja się cieszę, że w tym roku nie musiałem robic dopłaty
tzw. małe szczęścia
tzw. małe szczęścia
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
ok, to strzelanie kółkiem jest jasne. teraz pytanie o ruch. jeśli dobrze zrozumiałem FaQa do szczurasów, doomwheel stracił swoje zasady ruchu z armyybooka, a zyskał zasadę random movement z podręcznika głównego. Czy oznacza to, że nie można już w trakcie ruchu robić wheelów i pivotów jak rydwan, tylko kółko leci po linii prostej?