Sędziowski Rynsztok

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Re: Sędziowski Rynsztok

Post autor: Waldi »

Jacek_Azael pisze:A i jeszcze jedno, mam stubborna na 9Ld, przeciwnik ma sztandar -2Ld i mówi mi, że na 7Ld muszę zdać, nie wiem jak to jest teraz, w 7ed. zdawałem na niemodyfikowanym Ld, a teraz?
Steadfast:
“If a defeated unit has more
ranks than its enemy, it takes a Break test without applying the
difference in the combat result scores.”

wg erraty

Czyli steadfast daje tylko to, że nie masz minusów za przegraną walkę, inne modyfikatory działają normalnie.

EDIT: Nie doczytałem, że chodzi o stubborn a nie steadfast. Sorki.
Ostatnio zmieniony 9 maja 2011, o 18:20 przez Waldi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

steadfast to nie to samo co stubborn
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

RB str 76, Stubborn:
Stubborn units are always steadfast(...)
Więc to to samo. Odpowiedź Waldiego jest dobra.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Jacek_Azael pisze:Witam, mam pytanie. Dwóch znanych w środowisku graczy mówi o jednej sytuacji, dwie różne interpretacje, a mianowicie:
Czy noble na orle ma podstawkę 40x40 czy 50x50?
Głowę dałbym sobie uciąć, że 40x40, ale usłyszałem te dwie wersje.
Pzdr.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... prod800840 to jest 50x50

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... prod800846 to jest 40x40

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

Głupie pyt ale nie chce mi się szukać przyznaję bez bicia;)

czy czary z shadowa mozna rzucac do combatu? ( te obnizajace T, S, WS, BS itd.?)

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Tak. Na końcu podręcznika masz tabelkę w której masz przedstawione jaki typ czaru w jakich warunkach możesz cisnąć.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Zielony
Kretozord
Posty: 1714
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Zielony »

Jak to jest w koncu z Biona's Timewarp (6-tka z lighta) i szarzowaniem?????
Załóżmy, ze rzucam to na ghula. Teraz Ghule maja 8 ruchu i szarzuja na byle co. Rzucam na 2d6 i wyszlo 7. Odpowiedzi:
a) ghule maja podwojny mvm value wiec sumujemy wyniki i mnozymy razy 2. Czyli zule szarzuja na 30 cali.
b) nie podwajamy wyniku szarzy i wychodzi nam 15 cali
c) jeszcze jakis pomysl
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

) jeszcze jakis pomysl
22
(4+7)*2
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

wft Jankiel skąd taka interpretacja ( i boje sie ze z LS )

M-Movement
ruch -2xM
marsz - 2x(2xM)
szarża - (2xM)+2d6

przecież 2d6 do szarzy to (chociaż dziwnie brzmi) nie jest movement tylko warunek wynikający z szarżowania.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Też się już przejechałem na tym. Czar po prostu podwaja ruch jaki byś zrobił na stole, więc rzut kośćmi też jest podwojony. Wg mnie to też chore i mocno, bardzo mocno naciągane, ale cóż :)

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Gdyby czar podwajał wartość M to errata do RB nie wprowadzała by zmian w tym zakresie. Tak podwaja ruch jako całość.
Reference Section – The Lore of Light, Birona’s Timewarp Change “[...]Movement[...]” to “[...]Movement Allowance[...]”
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Czyli co, z vanhalsa zapierdala się 16 cali?! o_O
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

vanhels jak pamiętam ma w zapisie "up to 8" "
@LuciusII możesz mniej więcej przywołać dział z erraty gdzie to jest?

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Zielony
Kretozord
Posty: 1714
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Zielony »

Przyznam sie. ze dalej nie rozumiem. To timewarp nie podwaja ruchu tylko zasieg szarzy??
Co to jest Movement Allowance??
Obrazek

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Jest to całkowity ruch jaki wykonujesz a nie tylko twoj movement value.W przypadku szarży podwajasz całkowity ruch na szarzę czyli 2x(M+2D6) a nie tylko twój movement value.
Z marszem masz 2x(Mx2).
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

@LuciusII, dziki wielkie, przeoczyłem to. Nie ma się co z takim zapisem kłócić, niestety.. nie mnie jednak, grubo.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, o 16:45 przez Król Goblinów, łącznie zmieniany 1 raz.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jasne, że nie, bo się jeszcze pokłuć można :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Maturzysta jeden.. 8)

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Wszystko przez FAQ do Skavenów, do 21 XII 2010r. Movement Allowance było traktowane jako statystyka z wartością z przedziału od 0 do 10, a od 22 XII po wyjściu zapisu ww FAQu Movement Allowance jest traktowane jako wartość całkowitego ruchu a nie jak statystyka M która podlega ograniczeniu wartości do max 10.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Zablokowany