Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
W tej edycji inżynier jest wprost na wagę złota
W wiekszości bitew przeciwnik wciąż go przeklina bo rakieta ma pierdolnąć 10 cali w prawo a on sobie zamieni na cel i klocek ląduje na łonie Mora
W wiekszości bitew przeciwnik wciąż go przeklina bo rakieta ma pierdolnąć 10 cali w prawo a on sobie zamieni na cel i klocek ląduje na łonie Mora
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Zamierzam grać parówkę z bretonią i coś takiego wymyśliłem dla siebie
Unnamed1500 Pts - Empire Army
1 Grey Guardian @ 355.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow; Pegasus
Rod of Power [30.0]
Doomfire Ring [30.0]
Armour of Tarnus [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 145.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
4 Flagellant Warbands @ 60.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
9 Huntsmen @ 105.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman @ [5.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1500.0
Duży mag lata z dala od zagrożeń/chowa się wśród rycerzy brety w razie zmasowanego łucznictwa i robi za 90% magii i antymagii, mały mag chowa się wśród chłopów bretońskich i ma nadzieję dopalać flagusi lub niszczyć eteryki pociskami, flagusie jako bojowa piechota, mały oddział flagusi trzyma wroga i szykuje go na szarże lanc, huntsmeni robią cokolwiek
Co myślicie?
Unnamed1500 Pts - Empire Army
1 Grey Guardian @ 355.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow; Pegasus
Rod of Power [30.0]
Doomfire Ring [30.0]
Armour of Tarnus [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 145.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
4 Flagellant Warbands @ 60.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
9 Huntsmen @ 105.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman @ [5.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1500.0
Duży mag lata z dala od zagrożeń/chowa się wśród rycerzy brety w razie zmasowanego łucznictwa i robi za 90% magii i antymagii, mały mag chowa się wśród chłopów bretońskich i ma nadzieję dopalać flagusi lub niszczyć eteryki pociskami, flagusie jako bojowa piechota, mały oddział flagusi trzyma wroga i szykuje go na szarże lanc, huntsmeni robią cokolwiek
Co myślicie?
niezłe, ja wywaliłbym na dużym doomfire ring i dał van horstmana (koń z bardingiem i tarnus) do tego biting blade (a co niech ma magic ataki), zamaist helstorma i co poniektórych rzeczy wcisnąłbym na beszczelnego 2 mortary (może drugi zamiast huntsmanów), poza tym nie wiem czy wiesz ale musisz mieć BSB, ten bretoński nie będzie dawał Tobie przerzutów panik na maszynach (byle jaki byle tańszy, ewentualnie puszka/kowboj na koniu); to jedyne czego nie zauważyłem w tej rozpie
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
bsb musiałby wejść kosztem maga małego i nie mam zbytnio gdzie go wsadzić chyba że do nieszczęsnych chłopów-łuczników
huntsmeni zaczeli mi sie podobać bo odwracają uwagę i mogą nieostrożną maszynkę zablokować/zniszczyć
o lordzie jeszcze myślę- twoja koncepcja jest niezła tylko pegaz jest ciut bardziej mobilny chociaż fakt że mogę latać dzięki magii więc może i warto go uziemić to będzie miał LOS chociaż od knigtów
huntsmeni zaczeli mi sie podobać bo odwracają uwagę i mogą nieostrożną maszynkę zablokować/zniszczyć
o lordzie jeszcze myślę- twoja koncepcja jest niezła tylko pegaz jest ciut bardziej mobilny chociaż fakt że mogę latać dzięki magii więc może i warto go uziemić to będzie miał LOS chociaż od knigtów
grałem na pegazie (mag na skrzydlaku), tak naprawdę w tej edycji nie masz gdzie go schować, jak ktoś będzie chciał to i miasmę zapuści i Pitką go potraktuje lub indirecty są kuszące, a tak właśnie masz Losa, jak dasz jeszcze magic resistance 1-2 to będzie miał niezłego warda od magii (miscastów)
Ta sprawa była już w dziale pytań o zasady, MR nie daje warda na obrażenia z miscastów niestety.jak dasz jeszcze magic resistance 1-2 to będzie miał niezłego warda od magii (miscastów)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Zobaczę jak to punktowo wyjdzie ale może pegaza utnę bo ważne żeby mag żył - bretka nie bierze żadnej magii więc czarowanie spoczywa na moim lordzie (mały mag uzależniony od speli które wylosuje a kapłan to tylko kapłan)
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Jak myślicie czy klocek składający się z 40-45 włóczni z FCG w których siedzi generał 1+sv z przerzutem kapłan 2+sv z iron cruse icon kapitan z sv 4+ i ward 4+ BSB z baner of grifion i wizardem lordem z lusterkiem ma jakieś szanse coś zwojować? przy tylu modelach i ustawieniu po 5 w szeregu z przodu mamy comand group i gienek + kapłan a BSB i reszta z tyłu na start mamy 8 pkt (6 za szeregi , sztandar i BSB) bijemy słabo ale coś za coś no i możnaby detkę większą na flankę wroga puścić to kolejne punkty
Tylko czy to w rzeczywistości to wygląda tak jak na papierze?
Tylko czy to w rzeczywistości to wygląda tak jak na papierze?
40-45 włóczni z jakims magicznym sztandarem (od generała) plus ksiądz do klocka i masz niezły unit. Ustawiasz w horde i na wroga.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
IMO jakaś koncepcja to jest jeśli chcesz wojować statikiem. Ale jeśli już to od włóczni dużo lepsi będą swordsmeni, bo włócznie i tak za dużo nie ubiją a będą ginąć jak muchy. Do tego można dorzucić jeszcze warbanner
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
właśnie boję się magii i swordzi może i byliby lepsi choć dwuelers nadal kosi wszystko
Po prostu zastanawiam się czy da sie złożyć klocek który przepchnie wszystko/prawie wszystko (w tym przypadku nie siłą uderzenia a wynikiem walki)
Muszę kiedyś to cudo na kimś wypróbować chociaż na turnieje raczej się nie nadaje chyba
Po prostu zastanawiam się czy da sie złożyć klocek który przepchnie wszystko/prawie wszystko (w tym przypadku nie siłą uderzenia a wynikiem walki)
Muszę kiedyś to cudo na kimś wypróbować chociaż na turnieje raczej się nie nadaje chyba
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
A ja widziałem pare razy
Siła uderzenia i wynik walki to chyba to samo.
Ogólnie to musisz pokombinować.
Albo Flagusie na pełnej K@#$% . Czyli horda+ poświęcanie+ boost z magii.
Albo GS w hordzie z banner of etarnal flame, priestem i boostami z magii.
Albo Halabardy z zestawem jak wyżej (Imo ciekawsza opcja niż GS bo core i taniej).
Swordzi wychodzą mniej więcej podobnie jak speary bo mniej ataków ale większa żywotność.
Policz sobie ile punktów i co kosztuje. Potestuj i będziesz miał odpowiedź co gniecie wrogowi jajca.
Osobiście uważam że w imperium nie znajdziesz takiego oddziału. Ale za to możesz postawić 3-4 oddziały które już zaczną giąć system.
Ogólnie to musisz pokombinować.
Albo Flagusie na pełnej K@#$% . Czyli horda+ poświęcanie+ boost z magii.
Albo GS w hordzie z banner of etarnal flame, priestem i boostami z magii.
Albo Halabardy z zestawem jak wyżej (Imo ciekawsza opcja niż GS bo core i taniej).
Swordzi wychodzą mniej więcej podobnie jak speary bo mniej ataków ale większa żywotność.
Policz sobie ile punktów i co kosztuje. Potestuj i będziesz miał odpowiedź co gniecie wrogowi jajca.
Osobiście uważam że w imperium nie znajdziesz takiego oddziału. Ale za to możesz postawić 3-4 oddziały które już zaczną giąć system.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
100% racji, deathstara, samograja, jednostki niszczącej system nigdy nie będziemy mieli, mieliśmy jedynie Teutogenów i to nie oficjalnie (w kodeksie) a mogło być tak pięknie
A, dziękuję, dziękuję.Karli pisze:Bardzo ładnie napisane
Jako że wracam na Imperialne ziemie i coraz bardziej się WFB interesuję po ponad rocznej przerwie to staram się jakoś na chłodno oceniać, rozkminiać ale bez nudnego kopiowania schematu.
W ogóle dziwi mnie takie podejście graczy. Zamiast skilla trenować to szukają najmocniejszego builda.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Wiesz zawsze warto poszukać oddziału który może powalczyć z deathstarem lub innym ustrojstwem co nie znaczy że zaniedbuje się skila bo bez skila ciężko coś w Imperium osiągnąć