Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Re: Pare noobowskich pytań.
Jajebie. Tak , niestety czytam co piszesz i nie przemawia to na twoją korzyść. Rozumiem twój postulat, ale prezentujesz błędne podejście , i co gorsza ,złą interpretacje zasad. Rhinoxy są MI, mają stomp, punty bierzemy z rarów, nie mozna ich bufowac z magii. Co tu masz niejednolitego z zasadami. 0 problemów, i ,mając informacje ze nie masz osobistych potrzeb polepszania tej jednostki, zaczynam podejrzewać ze wpiep***sz sie w temat trochę bez pointu.
Oczywiście ze nikt nie będzie banował Rhinoxów, była to pewna konkluzja odnośnie ich zasad/uściśleń które sie pojawiały w rozmowie.
Masz wątpliwości, swoje racje, wal do Barba, Liddera, Kudłatego, zwłaszcza ze na euro właśnie może jakiś faq będą musieli przygotować.
kpzdr,KG
Oczywiście ze nikt nie będzie banował Rhinoxów, była to pewna konkluzja odnośnie ich zasad/uściśleń które sie pojawiały w rozmowie.
Masz wątpliwości, swoje racje, wal do Barba, Liddera, Kudłatego, zwłaszcza ze na euro właśnie może jakiś faq będą musieli przygotować.
kpzdr,KG
Mam 2 bohaterów z głupotą w oddziale. Zdaję raz czy 2 razy?
Mag rzuca +1T i obrywa hita z siłą 6. Co jest najpierw?
Czy mogę rzucić z 2 magów na jeden oddział ten sam czar? I czy wtedy przeciwnik będzie musiał zbijać 2 regenki zamiast jednej?
Mag rzuca +1T i obrywa hita z siłą 6. Co jest najpierw?
Czy mogę rzucić z 2 magów na jeden oddział ten sam czar? I czy wtedy przeciwnik będzie musiał zbijać 2 regenki zamiast jednej?
A mógłbyś podać do tego jakieś uzasadnienie? Bo właśnie wróciłem do domu, otworzyłem rulebooka i przeczytałem: "(...)a unit that contains one or more models with the Stupidity special rule must try to overcome its Stupidity at the start of its turn by taking a Leadership test."
Co do drugiego masz rację. Ale jeśli chodzi o trzecie pytanie też nie mogę nic znaleźć poza zapiskiem z uściśleń, że magia ogrów jest traktowana jako czary typu RiP. A w rulebooku nie widzę niczego co zabroniłoby mi rzucić 2 regenek na oddział. Mógłbyś coś zacytować?
Co do drugiego masz rację. Ale jeśli chodzi o trzecie pytanie też nie mogę nic znaleźć poza zapiskiem z uściśleń, że magia ogrów jest traktowana jako czary typu RiP. A w rulebooku nie widzę niczego co zabroniłoby mi rzucić 2 regenek na oddział. Mógłbyś coś zacytować?
Co do głupoty to testuje się chyba raz. Weźmy cold one z hero w środku - nie testują chyba 2 razy głupoty tylko raz.
A nie ma takiego zapisku przy ogrzej magii, że jeden oddział może być pod działaniem tylko jednego czaru? I kolejne rzucenie innego ściąga z niego ten poprzedni? Wtedy regeneracja rzucona drugi raz po prostu zniosłaby poprzednią.
A nie ma takiego zapisku przy ogrzej magii, że jeden oddział może być pod działaniem tylko jednego czaru? I kolejne rzucenie innego ściąga z niego ten poprzedni? Wtedy regeneracja rzucona drugi raz po prostu zniosłaby poprzednią.
A jak się ma do tego uściślenie?
Jak to jest z tymi czarami gut magic?
Czary z gut magic z trwałym efektem są W PEŁNI traktowane jako RiPy.
Bo 2 normalne ripy chyba można sobie rzucić na oddział. No a skoro mamy traktować magię jelit tak samo to też powinno się dać. Jak sądzisz?
Jak to jest z tymi czarami gut magic?
Czary z gut magic z trwałym efektem są W PEŁNI traktowane jako RiPy.
Bo 2 normalne ripy chyba można sobie rzucić na oddział. No a skoro mamy traktować magię jelit tak samo to też powinno się dać. Jak sądzisz?
O ile się nie mylę to powyższe zdanie wypadło w erracie. Teraz można mieć na oddziale więcej niż jeden czar.Waldi pisze: "Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że jedna jednostka nie może pozostawać pod wpływem więcej niż jednego czaru pozostającego w grze"
Racja. Cały akapit z tym zapisem jest ignorowany.Kamil.Sz pisze:O ile się nie mylę to powyższe zdanie wypadło w erracie. Teraz można mieć na oddziale więcej niż jeden czar.Waldi pisze: "Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że jedna jednostka nie może pozostawać pod wpływem więcej niż jednego czaru pozostającego w grze"
Jestem prawie pewien że jakaś mądra głowa to zdementowała. Szkoda bo sam tak grałem .Waldi pisze:Racja. Cały akapit z tym zapisem jest ignorowany.Kamil.Sz pisze:O ile się nie mylę to powyższe zdanie wypadło w erracie. Teraz można mieć na oddziale więcej niż jeden czar.Waldi pisze: "Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że jedna jednostka nie może pozostawać pod wpływem więcej niż jednego czaru pozostającego w grze"
Co do głupoty to dobrze wiedzieć
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Wybaczcie że podbiję, ale potrzebuję odpowiedzi i chcę byście zauważyli .
Jak wygląda sprawa z tymi czarami? Można mieć kilka na oddziale? Bo w końcu nie znalazłem tego info, a nie wiem kogo się zapytać.
Jak wygląda sprawa z tymi czarami? Można mieć kilka na oddziale? Bo w końcu nie znalazłem tego info, a nie wiem kogo się zapytać.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Takie pytania zadałem Lidderowi:
"Czy magowie mogą rzucać czary wymagające widzenia celu jeśli stają w drugim szeregu? (oczywiście zakładamy mają taką samą wysokość jak oddział i cel)
Sytuacja jest taka. Mamy oddział w formacji 5 modeli na szerokość. Z przodu stoją 2 bohaterowie i FCG, a w drugim szeregu jest jeszcze 2 bohaterów. Jednostka dochodzi do walki. Czy można zrobić Make Way w taki sposób że z przodu będzie 4 bohaterów i np. champion, a sztandar i muzyk będą w drugim szeregu? I czy jeśli tak to czy sztandar będzie nadal działał?"
i dostałem odpowiedź:
"tak, z drugiego szeregu mag ma widoczność jak model przed nim na potrzeby czarowania.
tak, możesz zrobić Make Way! nie tracisz żadnych bonusów (champion może rzucać challange, muzyk i sztandarowy dają bonusy do CR)"
"Czy magowie mogą rzucać czary wymagające widzenia celu jeśli stają w drugim szeregu? (oczywiście zakładamy mają taką samą wysokość jak oddział i cel)
Sytuacja jest taka. Mamy oddział w formacji 5 modeli na szerokość. Z przodu stoją 2 bohaterowie i FCG, a w drugim szeregu jest jeszcze 2 bohaterów. Jednostka dochodzi do walki. Czy można zrobić Make Way w taki sposób że z przodu będzie 4 bohaterów i np. champion, a sztandar i muzyk będą w drugim szeregu? I czy jeśli tak to czy sztandar będzie nadal działał?"
i dostałem odpowiedź:
"tak, z drugiego szeregu mag ma widoczność jak model przed nim na potrzeby czarowania.
tak, możesz zrobić Make Way! nie tracisz żadnych bonusów (champion może rzucać challange, muzyk i sztandarowy dają bonusy do CR)"
No to aj wiedziałem od pół roku gdy jeszcze grając krasiami wymyśliłem koncepcję iron kinga, ktora polegała na tym, iż lord krasnoludzki na full wypasie i na tarczy ustawiony w hammerersach blokował możliwośc uderzeania w regiment, a sztandar i muzyk w drugim szeregu dawali możliwość wytrzymania na stubbornie.
Dzięki takiemu rozwiązaniu dawało się banić czasem rankę, nic samemu nie dostać i nawet zremisować zatrzymując kloc GG czy inny deathstar
Dzięki takiemu rozwiązaniu dawało się banić czasem rankę, nic samemu nie dostać i nawet zremisować zatrzymując kloc GG czy inny deathstar
Takie pytanie, czy runemaw może przekierowywać czary z deatha (snajperki)? IMO nie, ale być może się mylę .
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.