Chaos Dwarf Updated - official news
Moderator: esgaroth
Re: Chaos Dwarf Updated - official news
Gwardia Imo niezła. S 5 bez asl i sejw na 3+ i parry, czyni ich lepszych od Ironbreakerów.
A cena (chyba) taka sama.
Barth - mail doszedł, ale pdf brak wyślij raz jeszcze.
A cena (chyba) taka sama.
Barth - mail doszedł, ale pdf brak wyślij raz jeszcze.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Prawda, ale oni nie mają warda od ognia, siły 5 bez asl i stubborna.termi pisze:ironbrakerzy są po 13 z tarczą tu masz za 13 bez tarczy. i jak chcesz im dąć jakąś sensowną broń to musisz dopłacić 3 punkty podczas gdy większość podobnych jednostek ma GW za 2 punkty
Taki mix hammererów i ironbreakerów.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Dreadquake jest lepszy od helki - duży placek, taka sama siła i wstrząsy.
A co do gwardii - co kto lubi, mi się podoba. Nie chcesz nie graj.
A co do gwardii - co kto lubi, mi się podoba. Nie chcesz nie graj.
Jak by się sprawdziło to stałaby się jeszcze lepsza.Barth pisze:You can move the infernal guard to core as you have a sorcerer prophet.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
w pdfie od Bartha tak jest
jeśli to prawda, to będzie imo najlepsza maszyna w WFB
jeśli to prawda, to będzie imo najlepsza maszyna w WFB
przecierz to teraz będzie za przeproszeniem rozkurwiać światy nie mówiąc o tym że zostaniem ograniczone do 0-1 jeszcze zanim oficjalnie wyjdzie
Edit:
Jak oddział dostanie z deadqeka to czy wtedy jak herosi wyjdą z tego oddziału to czy nadal podlegają oni efektowi? Jak tak to czy zawsze czy np. tylko jak byli pod templejtką. Pytam bo w opisie efektu jest ze działa jak ashstorm a jak jakiś hex jest rzucony na oddział to w momencie jak herosi wychodzą z oddziału to efekt przestaje obowiązywać na nich.
Mogli by jakimś innym kolorem zaznaczyć poprawki ktoś zauważał jakieś?
EDIT
Czy tylko ja jestem takim perwersem ze na 2,4 wystawiam 2 durze ciastka z siłą 5 jedno małe z siłą 5 i 2 płomienie z siłą 5 i potencjalne 132 strzały z anihilatorów?
Unnamed2400 Pts - Chaos Dwarfs Army
1 Sorcerer-Prophet @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Hashut; Blackshard Armour
Enchanted Shield [15.0]
Power Stone [20.0]
1 Sorcerer @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Blackshard Armour
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Sorcerer @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Blackshard Armour
The Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Castellan @ 142.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
1 Dreadquake @ 165.0 Pts
2 Ogre Slave @ [0.0] Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Dreadquake @ 165.0 Pts
2 Ogre Slave @ [0.0] Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
22 Chaos Dwarf Warriors @ 323.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
22 Chaos Dwarf Warriors @ 323.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Magma cannon @ 145.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Magma cannon @ 145.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 35.0 Pts
Light Armour
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 35.0 Pts
Light Armour
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 35.0 Pts
Light Armour
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2393.0
Edit 2
czy jak wstawię trolla do maszyny czy wtedy nie staje się wysokością 2?
EDIT
Czy tylko ja jestem takim perwersem ze na 2,4 wystawiam 2 durze ciastka z siłą 5 jedno małe z siłą 5 i 2 płomienie z siłą 5 i potencjalne 132 strzały z anihilatorów?
Unnamed2400 Pts - Chaos Dwarfs Army
1 Sorcerer-Prophet @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Hashut; Blackshard Armour
Enchanted Shield [15.0]
Power Stone [20.0]
1 Sorcerer @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Blackshard Armour
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Sorcerer @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Blackshard Armour
The Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Castellan @ 142.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
1 Dreadquake @ 165.0 Pts
2 Ogre Slave @ [0.0] Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Dreadquake @ 165.0 Pts
2 Ogre Slave @ [0.0] Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
22 Chaos Dwarf Warriors @ 323.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
22 Chaos Dwarf Warriors @ 323.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Magma cannon @ 145.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Magma cannon @ 145.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 35.0 Pts
Light Armour
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 35.0 Pts
Light Armour
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 35.0 Pts
Light Armour
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2393.0
Edit 2
czy jak wstawię trolla do maszyny czy wtedy nie staje się wysokością 2?
Ma oba efekty.
A mnie właśnie naszło inne przemyślenie ostatnio zastanawialiśmy się na spotkaniu klubowym co jak ranisz coś na 2+ i masz + 1 do zranienia i doszliśmy do wniosku że jest autowond to czy postępując analogicznie jak coś rani na 6 destroyera i ma -1 do ranienia czy to znaczy ze nie morzna go zranić?
A mnie właśnie naszło inne przemyślenie ostatnio zastanawialiśmy się na spotkaniu klubowym co jak ranisz coś na 2+ i masz + 1 do zranienia i doszliśmy do wniosku że jest autowond to czy postępując analogicznie jak coś rani na 6 destroyera i ma -1 do ranienia czy to znaczy ze nie morzna go zranić?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2011, o 08:07 przez termi, łącznie zmieniany 1 raz.