Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
hmm tak czytam co piszecie, widzę te rozpiski i tak sobie myślę, że kurde, co rozpiska to inna To uwielbiam w WE i "naszym" stylu, każdy gra inaczej. Prawidłowo!
Ciekawa rozpa Laik. Nigdy nie grałem na 3 drzewach, może w końcu się przekonam i Ci "ukradnę" pomysł
Ciekawa rozpa Laik. Nigdy nie grałem na 3 drzewach, może w końcu się przekonam i Ci "ukradnę" pomysł
A chcesz zabijać czy nie ginąć?
Bo wszystkiego mieć nie można:)
Sygnaturka czy inne boosty z beasta pozwolą ubić wroga, life to wskrzeszanie i buffy do T co pozwoli przetrzymać wroga.
Wszystko więc zależy od taktyki – jeżeli chcesz żeby 8 driad dało radę zablokować jakiś uber kloc to life jest lepszy, jeżeli chcesz żeby te driady poszły na twardą wymianę to bierzesz beast
Bo wszystkiego mieć nie można:)
Sygnaturka czy inne boosty z beasta pozwolą ubić wroga, life to wskrzeszanie i buffy do T co pozwoli przetrzymać wroga.
Wszystko więc zależy od taktyki – jeżeli chcesz żeby 8 driad dało radę zablokować jakiś uber kloc to life jest lepszy, jeżeli chcesz żeby te driady poszły na twardą wymianę to bierzesz beast
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
A co z innymi spellami z Beasta ?Laik pisze:(...) to bierzesz beast
Jesteś w stanie krótko streścić jak stosujesz pozostałe ? (które są warte uwagi a które raczej nie/sytuacyjne
Jakieś konkretne wskazówki ... co nieco można się domyślić, ale wiadomo... "Najlepiej podglądać i uczyć się od najlepszych"
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Czar który każe zdawać dangerous testy jest świetny, włóczni też się przydaje, jak coś stanie bokiem, pociskiem trzepie się po skinkach i innych śmieciach.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Stopka super - to fakt.Andrzej pisze:Czar który każe zdawać dangerous testy jest świetny, włóczni też się przydaje, jak coś stanie bokiem, pociskiem trzepie się po skinkach i innych śmieciach.
Włócznie mi dispelluja najczęściej więc domyślam się, że może być fajna.
Co to są "skinkach" ?
A co z transformacją ?
Opłacalne ? Ewentualnie przeciw komu opłacalne ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Skinki to podstawowy oddział lizardmenów
Sygnaturka - +1/+1 – świetny czar, głównie do walki, ewentualnie zwiększenia odporności przed ostrzałem, siły przed spodziewaną szarżą.
Pocisk – 2D6 S2 – siła mała, to fakt ale duży zasięg i niski casting value – idealna do redukowania łuczników, fastów i innych śmieci
+3 do T dla bohaterów – średni czar – rzadko go używam choć miło jest mieć 6T na magu itp…
Włócznia – świetny czar – pozwala nam zranić/ubić duże cele a także ładnie filetować szeregi( aż przytocze pytanie Andrzeja – po co ci ta włócznia – odp. Zawsze może się zdarzyć że coś będzie stało bokiem…:D
Curse of Anhair – najlepszy czar z domeny – rany przy każdym ruchu dość skutecznie zniechęcają przeciwnika do ruchu, ewentualnie redukują. Fajnie działa z jednostkami frenzy – wpadasz w coś z frenzy orłem od boku/tyłu (tak żeby orzeł nie zginął a przeciwnik gonił w korzystnym dla nas kierunku) – przeciwnik musi gonić więc oddala się od nas, przy okazji tracąc 1/3 oddziału. Jeżeli będzie w swojej turze chciał pójść w naszą stronę to znowu straci 1/3 – innymi słowy można wyeliminować jakiś ładny klocuszek z gry;)
+3 do A i S – świetny czar robi rzeźników z naszych bohaterów – najlepiej działa z lordem tancerzy, małymi noblami z wardem, może też uratować życie naszemu magowi
Transformacja – słaby czar, głównie dlatego że jest ripem, zdarzyło mi się użyć tylko dla zabawy.
Sygnaturka - +1/+1 – świetny czar, głównie do walki, ewentualnie zwiększenia odporności przed ostrzałem, siły przed spodziewaną szarżą.
Pocisk – 2D6 S2 – siła mała, to fakt ale duży zasięg i niski casting value – idealna do redukowania łuczników, fastów i innych śmieci
+3 do T dla bohaterów – średni czar – rzadko go używam choć miło jest mieć 6T na magu itp…
Włócznia – świetny czar – pozwala nam zranić/ubić duże cele a także ładnie filetować szeregi( aż przytocze pytanie Andrzeja – po co ci ta włócznia – odp. Zawsze może się zdarzyć że coś będzie stało bokiem…:D
Curse of Anhair – najlepszy czar z domeny – rany przy każdym ruchu dość skutecznie zniechęcają przeciwnika do ruchu, ewentualnie redukują. Fajnie działa z jednostkami frenzy – wpadasz w coś z frenzy orłem od boku/tyłu (tak żeby orzeł nie zginął a przeciwnik gonił w korzystnym dla nas kierunku) – przeciwnik musi gonić więc oddala się od nas, przy okazji tracąc 1/3 oddziału. Jeżeli będzie w swojej turze chciał pójść w naszą stronę to znowu straci 1/3 – innymi słowy można wyeliminować jakiś ładny klocuszek z gry;)
+3 do A i S – świetny czar robi rzeźników z naszych bohaterów – najlepiej działa z lordem tancerzy, małymi noblami z wardem, może też uratować życie naszemu magowi
Transformacja – słaby czar, głównie dlatego że jest ripem, zdarzyło mi się użyć tylko dla zabawy.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
@Laik gratulacje 2 miejsca w Bilaticonie No i teraz widzę prowadzisz w Lidze Leśniaki górą !!!
Dałbyś może tą rozpiskę na forum - nie żeby kopiować lecz sprawdzić to w praniu (na WR i tak nie umiem grać ) I tak 2600 to taki nietypowy format.
Widać Tobie 3 drzewa służą Jeszcze raz graty za turniej
Dałbyś może tą rozpiskę na forum - nie żeby kopiować lecz sprawdzić to w praniu (na WR i tak nie umiem grać ) I tak 2600 to taki nietypowy format.
Widać Tobie 3 drzewa służą Jeszcze raz graty za turniej
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Kurcze nie wiem skąd Wy takie wyniki osiągacie
Ja wystarczy, że pogram z kumplem (DoCH) i mi się odechciewa jak się walka kończy 0-20
Kurcze musiałbym chyba faktycznie gdzieś pojechać i popatrzeć jak grają Leśne.... na 2 turniejach na których byłem to tylko raz Leśne były.
...no i te magiczne ataki :/ zgroza, ale ciągle mnie tym leją niemiłosiernie i nie mam pomysłu jak zatrzymać coś takiego :/
Ja wystarczy, że pogram z kumplem (DoCH) i mi się odechciewa jak się walka kończy 0-20
Kurcze musiałbym chyba faktycznie gdzieś pojechać i popatrzeć jak grają Leśne.... na 2 turniejach na których byłem to tylko raz Leśne były.
...no i te magiczne ataki :/ zgroza, ale ciągle mnie tym leją niemiłosiernie i nie mam pomysłu jak zatrzymać coś takiego :/
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.