Starożytne woluminy, zaklęte pierścienie, magiczne laski

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Starożytne woluminy, zaklęte pierścienie, magiczne laski

Post autor: Kosa »

Jakie comba dajecie na magach? Stawiajac na amgie oczywistym jest wzięcie Banner of Sorcery, to raz, a dwa to jak wyposażyć w zabawki magów aby się sprawdzali.

Ja mam kilka schematów:

ARCY:
1).
-seer, ring of fury,2xscroll
tym grałem sporo i było miło, ogólnie przywalić moze no i daje dobra ochrone
2).
-seer, jewel, ring of corin, scroll
tym zaczynam grać teraz, nie byłem do niego przekoanny ale zobaczyłem co potrafi i chyba dłuzej na nim pogram.

kombinacje na małych jest pełno, najlepsze jednak są dwie, przynajmniej w mym odczuciu:
1).
-seer, channaller, silver wand
tanim ksoztem mamy maga, który jest prkatycznie jak 3levelowiec z mozlwioscia wyboru czarów
2).
-seer, dispell scroll
klasyka ;)


Aby dobrze pcoisnać magią trzeba tak stworzyć naszych czarodzieji aby sie uzupełniali, nowe lory dają mozlwiości odpowiedzenia na każda rozpiskę przecwinika dlatego myśle, że narpawde warto grać na magi ale bez przesady.
Co Wy o tym wszystkim myslicie?

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Ze robie drugie podejscie do porno magii na ta edycje. A to drugie kombo na arcymagu jest najpopularniejsze i chyba najlepsze do wiekszosci rozpisek.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie wiem czy jest najpopularniejsze, w sumie dosc rzadko się spotyka, ale rpzyznam Ci racje, że jest chyba najmocniejsze, zalezy również w czym na defensie z 4 bolcami on jest wymarzony jednakze na jakimś mieszańcu wybrałbym chyba z ring of fury. Na razie ring of Corn przechodzi testy i naprawde pozytywnie go odbieram i dłuzej zagosci w mej rozpisce a nie byłem do niego przekonany, aż nie wypróbowałem :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

na arcy to tylko kombo nr 2).. a jak ktos sie boi miscastow to bierze pierwsze i zamienia DS na staff os solidity.

co do comba na mlych to jednego nie wymieniles. IMO dosc dobre czyli Ring of Fury i DS.. jak masz w rozpisce jeszcze 2 magow (czy to malych na male punkty czy to duzego i malego na duze) o jest on idealnym uzupelnieniem.. dwaj pozostali wykorzystuja cala pule pd (maja w koncu 5-8 czarow ktore sam wybierales)..a ten rzuca na dwoch kosciach jakiegos missla i bounda (no chyba ze wylosowales cos lepszgo na nim).. jednak najwazniejszy jest ten bound.. ktory wciaga DD przeciwnka lub kosi jakis oddzial ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

przecież nie będe wymieniał wszystkich bo jest ich naprawde masa.
oba boundy są dobre i ciekawe chociaż RoC mocniejszy ale RoF uniwersalniejszy, pierwszy ładnie wyciaga kosteczki przeciwnikowi, tylko najwiekszy ryzykant bedzie dispelował to na jednej kosci :D
Ogólnie zastanwaim się nad posadzeniem duzego maga na orzełku z wersją:
seer, guardian phoenix, ring of corin\ring of fury

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

nie mowie o wymienianiu wszystkich..ale ta tez mi sie wydaje popularna :)

co do tego orla to moze byc czasem ryzykowne..bo nie ma jak tego maga schowac, a czesto bedzie potrzebowal LoS..
lepiej juz z RoC (nie wymaga LoS)...

potestuj i sie dowiemy jakie sa wyniki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Kosa pisze:
ARCY:
1).
-seer, ring of fury,2xscroll
tym grałem sporo i było miło, ogólnie przywalić moze no i daje dobra ochrone
Lepiej dac Silver Wanda. O 20 pktow mniej wychodzi a i tak masz 5 z 6 czarow. male ryzyko ze nie trafisz tego czego chcesz

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

szczerze to wole mu dać jewela, ogólnie rozmyślałem i nad silver wandem:
-silver wand, ring of fury, 3xdispell scroll
a reszta magów już typowo na czarowanie nastawiona bez scrolli z seerami, też dobre
ciekawe mozę być wystawianie mniejszych magów z seerem i power stonem, jeśli mamy takiego arcymaga jak wyzej. można wtedy w jendej turze magi pocisnąć aż miło :D

Awatar użytkownika
Grzelak
Wodzirej
Posty: 727
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Grzelak »

aż miło to prawda, ale jak wyskoczy taki miskaścik który powoduje koniec tury magi :/ albo jeszcze gorzej 2 czyli mag przestaje być magiem to aż milo dla przeciwnika

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

trudno, ryzyko w magii jest wkalkulowane ale żle nie jest gdyż mając 3 magów czyli: arcy w 2 wersji z pierwszego postu i 2 z seerem i dajmy na to PS doliczmy do tego np. 3 ksotki na BoS to mamy tak: 5kostek do ogólnego rozdysponowania, 5 kostek dla arcymaga i po dwie kostki dla ii levelwoców, któzy używają tylko ich i cisną z pwoer stonów czyli na 4 do tego mamy jeszcze 5 ksotek do dowolnego rozdysponowania, żle nie jest. Kiedys też zrodził mi się pomysł jak wyciągać wrogowi dispell scrolle, dajemy arcymaga z staff of solidity i silver wandem oraz 3 power stonami, mozna nawet na upartego dorzucić channallera ;) , oczywiscie mag z obstawą pomnieszych czarodziejów, chociażby jednego i BoS. I o co chodzi, napieprzamy z 5-6 kostek każdy czar duzym magiem, aż do kiedy wypadnie miscast i staff of solidity go zaneguje, wtedy już należy zacząć ostrożne czarowanie :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ja nie widze sensu rzucania czaru na 6 kostkach..na pieciu nawet nigdy nie rzucam..
nie ma wiekszej roznicy z czar wyjdzie nam na 14 czy 24..przeciwnik w tym momencie albo ma i tak za malo kostek dispella (boundy i wczesniejsze czary to wyciagaja) albo z urzyje DS... nasze powodzenie na IF wcale tak strasznie nie rosnie.. juz miscast jest bardziej prawdopodobny ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie czytałes dokładnie mojego posta, własnie chodzi o to aby przeciwnikowi bardzo szybko wyrwać te DS, więc należy rzucać czary z dużą siłą, aby nie starczyło mu dispell diców, dwie tury takiego rzucania i raczej po scrollach
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Grzelak
Wodzirej
Posty: 727
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Grzelak »

Niektórym graczom to wystarczy by, już zrobic swoje nawat przy braku Ds.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

gracz HE, który bedzie na róni poziomem z naprawde szybkim ofensem powinien wytrzymać, poradzić sobie, oczywisćie sa wyjątki ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

a ja nadal nie rozumiem roznicy miedzy wyciaganiem DS za pomoca 4 kostek a 6 kostek ... dla mnie to strata dwoch PD.. wrog i tak zurzyje DS..bo watpie by ktos grajac przeciw HE mial 4-5DD w momencie gdy bede chcial ten czar rzucic :)
[wczesniej mu te DD zejda.. boundy czy tez inne czary sa :) ]
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

no i są jeszcze inne dispel dica przeciwnika, na 6 to rzeczywiscie za dużo ale na 5? Tylko p oto aby szybko wyparowały DS to się opłaca bez większego ryzyka miscastu, póki jest staff.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

mozliwe.. ale ja nigdy nie gralem ze staffem.. i zawsze bralem dla mnie wersje optymajna czyli 4 kostki na czar :)

przeciwnik majac nawet 7 DD powinien zdispelowac najpierw nasze boundy (licze na to ok 3 kostek) ..zostaja mu juz tylko 4.. wystarczy pomeczyc go jakims innym 2d6s4 ..i juz prawie nie ma kostek..a nam zostalo jeszcze 10-12 ;).. tylko trzeba dobrze cele wybierac bo czasem przeciwnik wpusci to 2d6s4 jak rzucimy to na jakiegos pakera ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nom, ja też nigdy nie grałem ze staffem ale tutaj bardziej rozchodzi się o te power stony bo są aż 3 :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Mućka
Chuck Norris
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów [KGB "RZEZNICY Z KRESÓW"]

Post autor: Mućka »

Zazwyczaj ludzie maja 4-5 DD, wiec odpalasz te 2 boundy, koles ma 1 lub 2 kostki ktorych nie uzyje, i jedziemy mu po DS'ach. Jak ktos ma 2-3 to w jedna ture mozna mu je stracic, a potem juz tylko wolne pole to popisu.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Mućka pisze:Zazwyczaj ludzie maja 4-5 DD, wiec odpalasz te 2 boundy, koles ma 1 lub 2 kostki ktorych nie uzyje
zazwyczaj to 5+, w czym nie wszytko musi dispelować, jakieś mało wazne wpuści a te spore, które przeważaja o losach bitwy zaneguje, rówież nie wsyzstko nam wejdzie co jest dość mało prawdopodobne jak umiejętnie sie posługuje amgią, ewentualnie ewidentny pech :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ