22xETERNAL GUARDS
fcg, banner of swiftness
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
takie wrażenie można mieć po przeczytaniu wszystkich rozpisek WE.
kiedyś mi sie wydawało żę nasz śmietnik jest najlepszy ze wszystkich armii, teraz wiem że to dlatego że śmietnik jest esencją naszej armii
kiedyś mi sie wydawało żę nasz śmietnik jest najlepszy ze wszystkich armii, teraz wiem że to dlatego że śmietnik jest esencją naszej armii
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Będę grał turniej parowy 2 x 1500 pkt. w sojuszu z HE. Proszę o rady czy to jakoś się trzyma kupy
High Elves
1 Mage @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
17 Archers @ 231.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
1 Noble @ 180.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Shield; Battle Standard
Armour of Protection [45.0]
Dragonbane Gem [5.0]
12 Lothern Seaguard @ 194.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
23 Phoenix Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Keeper of the Flame @ [12.0] Pts
Heavy Armour
19 White Lions @ 330.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
1 Guardian @ [12.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 71
I moje Wood Elves
1 Spellsinger @ 155.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Pageant of Skrikes [25.0]
16 Glade Guard @ 238.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
5 Wardancers @ 129.0 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14.0] Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
Models in Army: 70
Strategia tak, że łucznicy strzelają, lionsi i pheonixy na klocki + driady w odwodzie i Wardancerzy.
Waye, orzeł + driady z branczką do maszyn Magia zależna od szczęścia na kościach więc coś tam się wymyśli
High Elves
1 Mage @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
17 Archers @ 231.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
1 Noble @ 180.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Shield; Battle Standard
Armour of Protection [45.0]
Dragonbane Gem [5.0]
12 Lothern Seaguard @ 194.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
23 Phoenix Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Keeper of the Flame @ [12.0] Pts
Heavy Armour
19 White Lions @ 330.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
1 Guardian @ [12.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 71
I moje Wood Elves
1 Spellsinger @ 155.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Pageant of Skrikes [25.0]
16 Glade Guard @ 238.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
5 Wardancers @ 129.0 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14.0] Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
Models in Army: 70
Strategia tak, że łucznicy strzelają, lionsi i pheonixy na klocki + driady w odwodzie i Wardancerzy.
Waye, orzeł + driady z branczką do maszyn Magia zależna od szczęścia na kościach więc coś tam się wymyśli
Ostatnio zmieniony 2 cze 2011, o 05:22 przez Heptun, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Edytuj rozpiski – będą czytelniejsze.
HE powinny wziąć banner of sorcery - to niesamowity boost dla magii. Nie wiem czy zamiast małych loternów nie lepiej wziąć większych włóczników, łuków I tak jest już nie mało.
BSB lepszy jest z AS na 2+ i przerzutem – tańszy i twardszy.
Zastanowiłbym się też nad magią high – niski CV a takie płomienie feniksa, czy arrow atraction swoje robi…
Branchwraith to słaby wybór – za drogie, za miękkie, a 1 snajperka to takie mizianie się po jajkach;)
Brakuje hody – od niej trzeba naszą rozpiskę zaczynać
Nie rozumiem potrzeby robienia oddziału z flamingami największym – na pewno pomaga to przeciwnikowi w zdobywaniu punktów, pomaga też kowbojom z wardem na 2+ od płonących ataków.
HE powinny wziąć banner of sorcery - to niesamowity boost dla magii. Nie wiem czy zamiast małych loternów nie lepiej wziąć większych włóczników, łuków I tak jest już nie mało.
BSB lepszy jest z AS na 2+ i przerzutem – tańszy i twardszy.
Zastanowiłbym się też nad magią high – niski CV a takie płomienie feniksa, czy arrow atraction swoje robi…
Branchwraith to słaby wybór – za drogie, za miękkie, a 1 snajperka to takie mizianie się po jajkach;)
Brakuje hody – od niej trzeba naszą rozpiskę zaczynać
Nie rozumiem potrzeby robienia oddziału z flamingami największym – na pewno pomaga to przeciwnikowi w zdobywaniu punktów, pomaga też kowbojom z wardem na 2+ od płonących ataków.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
A co jest nieczytelne ???Laik pisze:Edytuj rozpiski – będą czytelniejsze.
Lepiej więcej łukówLaik pisze: HE powinny wziąć banner of sorcery - to niesamowity boost dla magii. Nie wiem czy zamiast małych loternów nie lepiej wziąć większych włóczników, łuków I tak jest już nie mało.
Tzn. ???Laik pisze: BSB lepszy jest z AS na 2+ i przerzutem – tańszy i twardszy.
W obu przypadkach przyznam ci racjęLaik pisze: Zastanowiłbym się też nad magią high – niski CV a takie płomienie feniksa, czy arrow atraction swoje robi…
Branchwraith to słaby wybór – za drogie, za miękkie, a 1 snajperka to takie mizianie się po jajkach;)
Jest na BSB - no jak bez HODy !!!Laik pisze: Brakuje hody – od niej trzeba naszą rozpiskę zaczynać
To faktycznie przemyślę, ale taki atak na Abomkę, Trolle czy inne paskudztwo z taką siłą może być kluczowy. Nie wydaje ci się ???Laik pisze: Nie rozumiem potrzeby robienia oddziału z flamingami największym – na pewno pomaga to przeciwnikowi w zdobywaniu punktów, pomaga też kowbojom z wardem na 2+ od płonących ataków.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Z hodą racja
Abomka, trolle czy inna hydra tracą regeneracje do końca fazy jeżeli dostaną choć 1 ranę z płonących ataków – 10 łuczników na bliskim wystarczy, dla pewności hoda też może się tam znaleźć. Kolejni łucznicy już nie martwią się regeneracją.
Czasami może być problem ze znalezieniem miejsca do strzału(kiedy jest za dużo łuków) – lotherni też mają tylko 24 cale zasięgu, zazwyczaj będą się też ruszali więc i tak nie wiele zrobią.
Co do czytelności :
to
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
= to
2x10 GG, muzyk, czempion
- jeżeli masz 2 identyczne oddziały to nie musisz ich powtarzać
Albo to
23 Phoenix Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Keeper of the Flame @ [12.0] Pts
Heavy Armour
= to
24 Phoenix Guard @ 400.0 Pts
FCG, Banner of Eternal Flame
Rzeczy oczywiste takie jak posiadanie łuków przez GG, czy ciężkich zbroi przez Phoenixów się usuwa.
Koszt czempiona też jest mało istotny
Gremlin w swoim czasie napisał bardzo ładny post na ten temat – imo powinno się go przekleić.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=17&t=20607
HE BSB – Dawnstone i Dragon Armour of Caledor z dwurakiem dają 168 pkt(zamiast 180) i pomijając KB znacznie większą przeżywalność.
Abomka, trolle czy inna hydra tracą regeneracje do końca fazy jeżeli dostaną choć 1 ranę z płonących ataków – 10 łuczników na bliskim wystarczy, dla pewności hoda też może się tam znaleźć. Kolejni łucznicy już nie martwią się regeneracją.
Czasami może być problem ze znalezieniem miejsca do strzału(kiedy jest za dużo łuków) – lotherni też mają tylko 24 cale zasięgu, zazwyczaj będą się też ruszali więc i tak nie wiele zrobią.
Co do czytelności :
to
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
= to
2x10 GG, muzyk, czempion
- jeżeli masz 2 identyczne oddziały to nie musisz ich powtarzać
Albo to
23 Phoenix Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Keeper of the Flame @ [12.0] Pts
Heavy Armour
= to
24 Phoenix Guard @ 400.0 Pts
FCG, Banner of Eternal Flame
Rzeczy oczywiste takie jak posiadanie łuków przez GG, czy ciężkich zbroi przez Phoenixów się usuwa.
Koszt czempiona też jest mało istotny
Gremlin w swoim czasie napisał bardzo ładny post na ten temat – imo powinno się go przekleić.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=17&t=20607
HE BSB – Dawnstone i Dragon Armour of Caledor z dwurakiem dają 168 pkt(zamiast 180) i pomijając KB znacznie większą przeżywalność.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Załatwione.Laik pisze: Gremlin w swoim czasie napisał bardzo ładny post na ten temat – imo powinno się go przekleić.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=17&t=20607
.
Wiem, że realia się zmieniły trochę, ale co do HE to jak napisał Laik, BoS jest mega bostem to raz, dwa, nasza branczka to serio kiepski wybór.. Zamiast tego wejdzie Ci prawie cały nowy oddział. A Branch to nic innego jak Champion driad z 1 atakiem więcej i 1 woudem więcej.. To smutne, ale mało przydatne. Ew. jak już koniecznie chcesz to daj Clusterki. Lepsza pewna kość do dispela.
Ode mnie - jesli nie ma zakazu lordow, to WE arcy z wandem must have. Boski item. LSG w tak malej liczbie sa slabi, lepiej znow luki, bo jak widze - nie ma limitow ojro. Duza driada bez sensu, WL ok, PG jak ma i lubi, HE BsB wolalbym caledor + dawnstone standardowo. W HE tez zmiescilbym arcy, zwlaszcza z shardem, na malym crystal - +5 dispela, shard, +1dd, rerolle dispella i antymagia naprawde powinna odeprzec wszystko bez scrolli. Wayow nie lubie, WD jak masz obok speciale HE sa po prostu smieszni, dopchalbym luki zamiast tego.
Niestety jest zakaz lordów i mam teraz pytanie odnośnie generała - czy tutaj jak Noble ma wyższe LD to musi być gienkiem i w takim razie muszę zrezygnować na nim z BSB ???
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Ta sama strona mówi że generałem musi być model o najwyższym Ld w armii (całej a nie z wykluczeniem modelu BSB).Vallarr pisze:Strona 107. Generala wskazujesz przed rozstawieniem. Nie moze byc nim bsb, wiec wybierasz posrod najwyzszej dostepnej LD wsrod reszty herosow. Owszem, nigdzie nie ma napisane wprost, ze general moze miec nizsze LD od bsb, ale tez nie jest to zabronione nigdzie.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Ale spelniajacy warunki - inaczej doszloby do takich absurdow, ze twierdzilbys, ze generalem armii szczurow z seerem musi byc abomka, bo ma wyzszy LD. Abomka byc genkiem nie moze, bo nie jest herosem, bsb byc genkiem nie moze, bo ma taka zasade.
Dla przykladu - armia skavow ze specem Deathmaster Snikch (ld8), ktory nie moze byc generalem ma w szeregach jednoczesnie seera (ld7). Twierdzilbys, ze by wystawic tego speca musisz miec verminlorda (ld8), bo warlord i seer odpadaja? Bez jaj.
Zasada szczegolowa modelu bsb "nie moze byc generalem" ma pierwszenstwo przed generalna zasada wyboru generala z najwyzszym LD.
Imho
Dla przykladu - armia skavow ze specem Deathmaster Snikch (ld8), ktory nie moze byc generalem ma w szeregach jednoczesnie seera (ld7). Twierdzilbys, ze by wystawic tego speca musisz miec verminlorda (ld8), bo warlord i seer odpadaja? Bez jaj.
Zasada szczegolowa modelu bsb "nie moze byc generalem" ma pierwszenstwo przed generalna zasada wyboru generala z najwyzszym LD.
Imho