Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
po prostu wracamy na stare taktyczne śmieci, gdzie trzeba się napocić nad wygraną a i rzuty przydałyby się dobre, co do schematu, to niestety nie ma go w imperium, każdy ma jakąś własną opcję na grę i lepiej czuje się z "własnym buildem" niż z kopią czyjąś; inna kwestia że bez skilla nie da rady ugrać lepszego wyniku kopią
I bardzo dobrze, że nie ma jednego builda i każdy gra czymś swoim
PS. Helion, chyba jednak spróbuję sword z ASFem. Dzisiaj na EGU grałem na WoC, wszarżowałem altarem w warriorów z dwoma charakterami i championem i przerzuty trafień w kolejnych rundach bardzo by się przydały, natomiast dragon bow się nie spłacał :/
PS. Helion, chyba jednak spróbuję sword z ASFem. Dzisiaj na EGU grałem na WoC, wszarżowałem altarem w warriorów z dwoma charakterami i championem i przerzuty trafień w kolejnych rundach bardzo by się przydały, natomiast dragon bow się nie spłacał :/
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
wiem że jest dobry, ja go wsadziłem, bo zaczął mnie irytować ze swoimi dwoma nędznymi atakami, a wcale tak wiele jednostek z I 5 nie ma, a dopiero od tego poziomu likwidują Tobie re-rolle, no i oczywiście zawsze jest lustereczko
Dragon bow to kicha, nawet nie ma multiplikacji, to z czym do ludzi
@Karli: próbowałem małego maga z Fire, ale jednak drugi light albo drugi shadow będzie chyba lepszy, jak uważasz??
Dragon bow to kicha, nawet nie ma multiplikacji, to z czym do ludzi
@Karli: próbowałem małego maga z Fire, ale jednak drugi light albo drugi shadow będzie chyba lepszy, jak uważasz??
Ja teraz na EGU grałem na dwóch (jeden mały drugi duży) light. Żadnej walki nie przegrałem i 2 miejsce mimo iż znów zaspałem na 1 bitwe w niedzielę ;p Boli tylko brak pitki i brzytwy ale za to można dobrze punktować przeciwnika już od pierwszej tury zasypując go gradem missli i banishmentów Mały fire to nie dla mnie.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
zamierzałem grać na dużym shadole i małym lighcie ale po ostatniej bitwie raczej chyba zrobię odwrotnie bo flagusie na 6 z lighta wypłacają prawie 50 ataków z ASF a dodatkowo mogą biegać jak kawaleria albo i lepiej - szkoda nie wykorzystać takiej opcji to lepsze od brzytwy
Ja teraz mam altara i czołg ;]
Wydaje mi się, że doszedłem do mojej ostatecznej rozpy na 2400 Euro (to ostatnie jest ważne, inaczej dałbym jakieś zwoje rozproszenia). Jest w sumie strasznie podobna do tego, z czym zacząłem tą edycję. Kilka wyborów jest podyktowanych tym, jakie figurki mam albo bardzo lubię :
Lektor na koniku w kawalerii, 1+ przerzucanego pancerza, 5+ ward, stubborn
Mag poz 4, przechowywanie kości, Light
BSB, 4+ ward, 3+ pancerz (z olewaniem pierwszego trafienia na 2+)
Pegazista, 1+ pancerza, 2+ ward na płonące, przebicie pancerza, Zwierciadełko
Mag poz 2, Shadow
Mag poz 1, Fire
Inżynier
9 rycerzy, PGD, +1 Ld
30 szermierzy, PGD
25 włóczników, PGD
26 gwardzistów, PGD
2 armaty
2 moździerze
1 rakietnica
Maciek
Lektor na koniku w kawalerii, 1+ przerzucanego pancerza, 5+ ward, stubborn
Mag poz 4, przechowywanie kości, Light
BSB, 4+ ward, 3+ pancerz (z olewaniem pierwszego trafienia na 2+)
Pegazista, 1+ pancerza, 2+ ward na płonące, przebicie pancerza, Zwierciadełko
Mag poz 2, Shadow
Mag poz 1, Fire
Inżynier
9 rycerzy, PGD, +1 Ld
30 szermierzy, PGD
25 włóczników, PGD
26 gwardzistów, PGD
2 armaty
2 moździerze
1 rakietnica
Maciek
To taki leszcz, co jak się pojawi koło stołu to zaraz duże punkty o minimum 5 spadają . Nie brał bym go ale jakoś się przyzwyczaiłem.Karli pisze:Co to za jednostka "Maciek"? Musi jakiś rare..
Wracając jeszcze do tematu, łamię się czy brać tych włóczników czy jakichś 18 kuszników. W jednym i drugim mogę trzymać maga ale kusznicy strasznie łatwo w walce schodzą a ich strzelanie masakry nie robi. Z drugiej strony 25 włóczników w pewnych sytuacjach po prostu się nie przydaje...
Maciek
Osobiście wole kuszoli ,postrzelają może coś uda im się trafić do trzymania maga w sam raz do cc raczej fakt słabo ale lepiej 25 włóczni wypadać niestety nie będzie padną od pierwszego lepszego wjazdu czymkolwiek, do Inżyniera gołąbek + snajperka pięknie można postraszyć magów i samotnych biegaczy.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Kusznicy są najlepsi - czasem nawet coś zrobią nawet jak jakiegoś fanatyka ustrzelą to już coś
Nie widzę sensu dawać Inżynierowi i gołębia i snajperki z racji że i tak rzadko ma okazję w coś strzelić jak przy maszynach stoi
Nie widzę sensu dawać Inżynierowi i gołębia i snajperki z racji że i tak rzadko ma okazję w coś strzelić jak przy maszynach stoi
Ano temu, że albo strzela albo używa przerzutu wobec jakiejś maszyny, a jeśli stoi przynajmniej przy co najmniej dwóch mortarach to jego przerzut jest potrzebny niemal w każdej turze.
Halabardnicy/włócznicy/free companies/swordsmeni są lepsi do trzymania magów gdyż mogą się poruszać oraz obronić tego maga przed wieloma śmieciami. Kusze tego nie potrafią (tzn. potrafią się ruszać, ale skoro ich ruszasz to nie strzelają, a skoro nie strzelają to po co brać kusze ;p).
Halabardnicy/włócznicy/free companies/swordsmeni są lepsi do trzymania magów gdyż mogą się poruszać oraz obronić tego maga przed wieloma śmieciami. Kusze tego nie potrafią (tzn. potrafią się ruszać, ale skoro ich ruszasz to nie strzelają, a skoro nie strzelają to po co brać kusze ;p).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
No to wstawię moją rozpiskę na PFX 1500 bez lordów.
Empire
Grey Guardian
Magic Level 2
Rod of Power
General
Captain
Battle Standard Bearer
Armour of Meteoric Iron
Sword of Battle
Battle Wizard of the Jade Order
Magic Level 1
Master Engineer
Knightly Orders x4
Musican
Standard: Banner of Eternal Flame
Preceptor
Warhorse x5
Halabardiers x15
Musician, Standard
Sergeant
Huntsmen x10
Hangunners x9
Marksman - Hohland Long Rifle
Greatswords x30
Musican
Standard
Count's Champion
Flagelland Warbands x4
Prophet of Doom
Great Cannon
Crew x3
Great Cannon
Crew x3
Helstorm Rocket Battery
Crew x3
Total Army Cost: 1500pts
Models in army: 77
_______________________________
Czarodzieja z shadolem do GS-ów, razem z bsb, a czarodzieja z Life'a do halabard.
Empire
Grey Guardian
Magic Level 2
Rod of Power
General
Captain
Battle Standard Bearer
Armour of Meteoric Iron
Sword of Battle
Battle Wizard of the Jade Order
Magic Level 1
Master Engineer
Knightly Orders x4
Musican
Standard: Banner of Eternal Flame
Preceptor
Warhorse x5
Halabardiers x15
Musician, Standard
Sergeant
Huntsmen x10
Hangunners x9
Marksman - Hohland Long Rifle
Greatswords x30
Musican
Standard
Count's Champion
Flagelland Warbands x4
Prophet of Doom
Great Cannon
Crew x3
Great Cannon
Crew x3
Helstorm Rocket Battery
Crew x3
Total Army Cost: 1500pts
Models in army: 77
_______________________________
Czarodzieja z shadolem do GS-ów, razem z bsb, a czarodzieja z Life'a do halabard.
Rozpa na 3500, mam do rozegrania bitewkę z kampanii, żadnych ograniczeń a za przeciwnika mam WoCh na 3000, jakieś opinie??
1 Arch Lector of Sigmar 326 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Dragonbane Gem [5]
Enchanted Shield [15]
Sword of Sigismund [45]
Van Horstman's Speculum [30]
1 War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 250 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Crown of Command [35]
Dragonhelm [10]
Holy Relic [45]
Biting Blade [5]
1 Wizard Lord of the Light Order 285 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
Talisman of Preservation [45]
1 Battle Wizard of the Light Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Grey Guardian 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25]
1 Captain 125 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25]
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Captain 152 Pts
Shield; Pegasus
Dawn Armour [35]
Sword of Battle [15]
1 Master Engineer 65 Pts
1 Master Engineer 65 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) 310 Pts
Prophet of Doom
39 Swordsmen 299 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
39 Swordsmen 274 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
39 Greatswords 445 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
12 Free Company 64 Pts
Musician
12 Free Company 64 Pts
Musician
2 Great Cannon 2x 100 Pts
3 Mortar 3x 75 Pts
1 Helstorm Rocket Battery 115 Pts
Models in Army: 209
Total Army Cost: 3499
1 Arch Lector of Sigmar 326 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Dragonbane Gem [5]
Enchanted Shield [15]
Sword of Sigismund [45]
Van Horstman's Speculum [30]
1 War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 250 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Crown of Command [35]
Dragonhelm [10]
Holy Relic [45]
Biting Blade [5]
1 Wizard Lord of the Light Order 285 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
Talisman of Preservation [45]
1 Battle Wizard of the Light Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Grey Guardian 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25]
1 Captain 125 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25]
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Captain 152 Pts
Shield; Pegasus
Dawn Armour [35]
Sword of Battle [15]
1 Master Engineer 65 Pts
1 Master Engineer 65 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) 310 Pts
Prophet of Doom
39 Swordsmen 299 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
39 Swordsmen 274 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
39 Greatswords 445 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
12 Free Company 64 Pts
Musician
12 Free Company 64 Pts
Musician
2 Great Cannon 2x 100 Pts
3 Mortar 3x 75 Pts
1 Helstorm Rocket Battery 115 Pts
Models in Army: 209
Total Army Cost: 3499
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
trzecia armata i druga rakieta moim zdaniem byłaby mile widziana
Ja bym dał 3 rakietnice, 6 moździerzy i 3 albo 6 armat To raptem jakieś 1200pkt. I zamiast magii światła dałbym na dużym life a na małym metal. Na chosenów testy siły dopóki nie mają 5 z ołtarza, a metal się zawsze przyda.