Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: #helion# »

po prostu wracamy na stare taktyczne śmieci, gdzie trzeba się napocić nad wygraną a i rzuty przydałyby się dobre, co do schematu, to niestety nie ma go w imperium, każdy ma jakąś własną opcję na grę i lepiej czuje się z "własnym buildem" niż z kopią czyjąś; inna kwestia że bez skilla nie da rady ugrać lepszego wyniku kopią
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

I bardzo dobrze, że nie ma jednego builda i każdy gra czymś swoim :)

PS. Helion, chyba jednak spróbuję sword z ASFem. Dzisiaj na EGU grałem na WoC, wszarżowałem altarem w warriorów z dwoma charakterami i championem i przerzuty trafień w kolejnych rundach bardzo by się przydały, natomiast dragon bow się nie spłacał :/
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

wiem że jest dobry, ja go wsadziłem, bo zaczął mnie irytować ze swoimi dwoma nędznymi atakami, a wcale tak wiele jednostek z I 5 nie ma, a dopiero od tego poziomu likwidują Tobie re-rolle, no i oczywiście zawsze jest lustereczko :mrgreen:

Dragon bow to kicha, nawet nie ma multiplikacji, to z czym do ludzi :roll:

@Karli: próbowałem małego maga z Fire, ale jednak drugi light albo drugi shadow będzie chyba lepszy, jak uważasz??
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja teraz na EGU grałem na dwóch (jeden mały drugi duży) light. Żadnej walki nie przegrałem i 2 miejsce mimo iż znów zaspałem na 1 bitwe w niedzielę ;p Boli tylko brak pitki i brzytwy ale za to można dobrze punktować przeciwnika już od pierwszej tury zasypując go gradem missli i banishmentów :D Mały fire to nie dla mnie.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

hehe, widzę w tym potencjał niezły :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

zamierzałem grać na dużym shadole i małym lighcie ale po ostatniej bitwie raczej chyba zrobię odwrotnie bo flagusie na 6 z lighta wypłacają prawie 50 ataków z ASF a dodatkowo mogą biegać jak kawaleria albo i lepiej :D - szkoda nie wykorzystać takiej opcji to lepsze od brzytwy

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Ja teraz mam altara i czołg ;]

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Wydaje mi się, że doszedłem do mojej ostatecznej rozpy na 2400 Euro (to ostatnie jest ważne, inaczej dałbym jakieś zwoje rozproszenia). Jest w sumie strasznie podobna do tego, z czym zacząłem tą edycję. Kilka wyborów jest podyktowanych tym, jakie figurki mam albo bardzo lubię :D :

Lektor na koniku w kawalerii, 1+ przerzucanego pancerza, 5+ ward, stubborn
Mag poz 4, przechowywanie kości, Light

BSB, 4+ ward, 3+ pancerz (z olewaniem pierwszego trafienia na 2+)
Pegazista, 1+ pancerza, 2+ ward na płonące, przebicie pancerza, Zwierciadełko
Mag poz 2, Shadow
Mag poz 1, Fire
Inżynier

9 rycerzy, PGD, +1 Ld
30 szermierzy, PGD
25 włóczników, PGD

26 gwardzistów, PGD
2 armaty
2 moździerze

1 rakietnica


Maciek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Co to za jednostka "Maciek"? Musi jakiś rare..
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2434
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Special character jakiś.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Karli pisze:Co to za jednostka "Maciek"? Musi jakiś rare..
To taki leszcz, co jak się pojawi koło stołu to zaraz duże punkty o minimum 5 spadają :lol2: . Nie brał bym go ale jakoś się przyzwyczaiłem.

Wracając jeszcze do tematu, łamię się czy brać tych włóczników czy jakichś 18 kuszników. W jednym i drugim mogę trzymać maga ale kusznicy strasznie łatwo w walce schodzą a ich strzelanie masakry nie robi. Z drugiej strony 25 włóczników w pewnych sytuacjach po prostu się nie przydaje...

Maciek

VeXel
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: UK Doncaster

Post autor: VeXel »

Osobiście wole kuszoli ,postrzelają może coś uda im się trafić :D do trzymania maga w sam raz do cc raczej fakt słabo ale lepiej 25 włóczni wypadać niestety nie będzie padną od pierwszego lepszego wjazdu czymkolwiek, do Inżyniera gołąbek + snajperka pięknie można postraszyć magów i samotnych biegaczy.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Kusznicy są najlepsi - czasem nawet coś zrobią nawet jak jakiegoś fanatyka ustrzelą to już coś
Nie widzę sensu dawać Inżynierowi i gołębia i snajperki z racji że i tak rzadko ma okazję w coś strzelić jak przy maszynach stoi

VeXel
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: UK Doncaster

Post autor: VeXel »

Jak na farcie nie trafi missa na parku maszynek to czemu ma nie pacnąć jakiegoś maga lub pogonić gołąbka

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ano temu, że albo strzela albo używa przerzutu wobec jakiejś maszyny, a jeśli stoi przynajmniej przy co najmniej dwóch mortarach to jego przerzut jest potrzebny niemal w każdej turze.

Halabardnicy/włócznicy/free companies/swordsmeni są lepsi do trzymania magów gdyż mogą się poruszać oraz obronić tego maga przed wieloma śmieciami. Kusze tego nie potrafią (tzn. potrafią się ruszać, ale skoro ich ruszasz to nie strzelają, a skoro nie strzelają to po co brać kusze ;p).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
McDamiozo
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Włocławek - Klub FENIX

Post autor: McDamiozo »

No to wstawię moją rozpiskę na PFX 1500 bez lordów.

Empire

Grey Guardian
Magic Level 2
Rod of Power
General

Captain
Battle Standard Bearer
Armour of Meteoric Iron
Sword of Battle

Battle Wizard of the Jade Order
Magic Level 1

Master Engineer

Knightly Orders x4
Musican
Standard: Banner of Eternal Flame
Preceptor
Warhorse x5

Halabardiers x15
Musician, Standard
Sergeant

Huntsmen x10

Hangunners x9
Marksman - Hohland Long Rifle

Greatswords x30
Musican
Standard
Count's Champion

Flagelland Warbands x4
Prophet of Doom

Great Cannon
Crew x3

Great Cannon
Crew x3

Helstorm Rocket Battery
Crew x3

Total Army Cost: 1500pts
Models in army: 77
_______________________________
Czarodzieja z shadolem do GS-ów, razem z bsb, a czarodzieja z Life'a do halabard.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Rozpa na 3500, mam do rozegrania bitewkę z kampanii, żadnych ograniczeń a za przeciwnika mam WoCh na 3000, jakieś opinie??

1 Arch Lector of Sigmar 326 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Dragonbane Gem [5]
Enchanted Shield [15]
Sword of Sigismund [45]
Van Horstman's Speculum [30]
1 War Altar

1 Arch Lector of Sigmar 250 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Crown of Command [35]
Dragonhelm [10]
Holy Relic [45]
Biting Blade [5]

1 Wizard Lord of the Light Order 285 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
Talisman of Preservation [45]

1 Battle Wizard of the Light Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45]

1 Grey Guardian 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25]

1 Captain 125 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25]
Armour of Meteoric Iron [25]

1 Captain 152 Pts
Shield; Pegasus
Dawn Armour [35]
Sword of Battle [15]

1 Master Engineer 65 Pts
1 Master Engineer 65 Pts

30 Flagellant Warbands (Core) 310 Pts
Prophet of Doom

39 Swordsmen 299 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts

39 Swordsmen 274 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts

39 Greatswords 445 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts

12 Free Company 64 Pts
Musician
12 Free Company 64 Pts
Musician

2 Great Cannon 2x 100 Pts
3 Mortar 3x 75 Pts
1 Helstorm Rocket Battery 115 Pts

Models in Army: 209
Total Army Cost: 3499
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Jeśli grasz przeciw chaosowi to obciąłbym dużo punktów z bohaterów, którzy nie mają szans z piechotą chaosu, natomiast dodałbym więcej maszyn żeby "hordy" Chaosu nie doszły do walki.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

trzecia armata i druga rakieta moim zdaniem byłaby mile widziana

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Ja bym dał 3 rakietnice, 6 moździerzy i 3 albo 6 armat :) To raptem jakieś 1200pkt. I zamiast magii światła dałbym na dużym life a na małym metal. Na chosenów testy siły dopóki nie mają 5 z ołtarza, a metal się zawsze przyda.

ODPOWIEDZ