3-5-8 Imperium
Re: 3-5-8 Imperium
Jeśli to na Euro to za dużo halabardników (max 40), a jak nie to za mało inżynierów
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
GSom by sie priest przydał ...
Siema lohost
A jakbyś skomentował tak duży park machin i brak steam tanka (no pewnie głupie pytanie, ale wszyscy już sie chyba przyzwyczaili do steama jako nieodłącznego elementu Impeium)? Piechotę masz fajną i (tak przez ciekawość) czemu Twoje detki liczą zaledwie 5 kuszników? Nie dopakowałbyś po tych 10 jako detki dla halabardników i (załóżmy) składał jako detki 14 kuszoli?
A jakbyś skomentował tak duży park machin i brak steam tanka (no pewnie głupie pytanie, ale wszyscy już sie chyba przyzwyczaili do steama jako nieodłącznego elementu Impeium)? Piechotę masz fajną i (tak przez ciekawość) czemu Twoje detki liczą zaledwie 5 kuszników? Nie dopakowałbyś po tych 10 jako detki dla halabardników i (załóżmy) składał jako detki 14 kuszoli?
Na moje oko trafisz na VC/Woch/demce to masz pozamiatane, jak ktoś już napisał Ksiądz musi być bo za przeproszeniem nie masz pierdyknięcia wcale, a utrzymać te 3 armie od siebie 3 turki raczej mało prawdopodobne.Pomyśl także nad flagusiami w ostatniej bitwie 30 choopa rozkęciło klocek wochowych korników nawet nie zdążyli oddać.A nastawiając się tylko na ostrzał kuszoli możesz się ładnie przejechać.