3-5-8 Imperium

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Varden
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Re: 3-5-8 Imperium

Post autor: Varden »

Jeśli to na Euro to za dużo halabardników (max 40), a jak nie to za mało inżynierów

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

a co z flagelantami? czemu ich nie masz w rozpie?
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

GSom by sie priest przydał ...

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Siema lohost 8)

A jakbyś skomentował tak duży park machin i brak steam tanka (no pewnie głupie pytanie, ale wszyscy już sie chyba przyzwyczaili do steama jako nieodłącznego elementu Impeium)? Piechotę masz fajną i (tak przez ciekawość) czemu Twoje detki liczą zaledwie 5 kuszników? Nie dopakowałbyś po tych 10 jako detki dla halabardników i (załóżmy) składał jako detki 14 kuszoli?

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Muszę częściej czytać rozpiski imperialne... :oops:

VeXel
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: UK Doncaster

Post autor: VeXel »

Na moje oko trafisz na VC/Woch/demce to masz pozamiatane, jak ktoś już napisał Ksiądz musi być bo za przeproszeniem nie masz pierdyknięcia wcale, a utrzymać te 3 armie od siebie 3 turki raczej mało prawdopodobne.Pomyśl także nad flagusiami w ostatniej bitwie 30 choopa rozkęciło klocek wochowych korników nawet nie zdążyli oddać.A nastawiając się tylko na ostrzał kuszoli możesz się ładnie przejechać.

ODPOWIEDZ