Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
2000 Euro
High Priest of Hashut 340pkt
- 4lvl
- Amulet of Hashut
- sv 1+
- Lore of Shadow
20x Anihilators 290 pkt
- Chaos Armor
- Shield
- Standard Bearer
20x Anihilators 290 pkt
- Chaos Armor
- Shield
- Standard Bearer
Death Rocket 90 pkt
Death Rocket 90 pkt
Earthshaker 100 pkt
Earthshaker 100 pkt
Hellcannon 205 pkt
25x Chaos Dwarf Warrior 270 pkt
- Standard Bearer
- Great Weapon
- Champion
20x Chaos Dwarf Warrior 220 pkt
- Standard Bearer
- Great Weapon
- Champion
High Priest of Hashut 340pkt
- 4lvl
- Amulet of Hashut
- sv 1+
- Lore of Shadow
20x Anihilators 290 pkt
- Chaos Armor
- Shield
- Standard Bearer
20x Anihilators 290 pkt
- Chaos Armor
- Shield
- Standard Bearer
Death Rocket 90 pkt
Death Rocket 90 pkt
Earthshaker 100 pkt
Earthshaker 100 pkt
Hellcannon 205 pkt
25x Chaos Dwarf Warrior 270 pkt
- Standard Bearer
- Great Weapon
- Champion
20x Chaos Dwarf Warrior 220 pkt
- Standard Bearer
- Great Weapon
- Champion
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
1.Euro zazwyczej jest na 2400
2.CHD zazwyczaj nie ma na Euro
3.Brak BSB boli
2.CHD zazwyczaj nie ma na Euro
3.Brak BSB boli
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ja bym wywalił mniejszych warriorów, zwiększył tych co zostali i włożył tam bsb
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Scale Mail of GazrakhArghal pisze:Hm? Istnieje przecież magiczny pancerz, chainmail of ktośtam (poprawcie, jeżeli się mylę) i to właśnie on siedzi na dużym magu.
możeRaamiel pisze:Ale nie należy do grupy Chaos Armour, wiec czy HP może go nosić - caster nie może nosić pancerzy chyba że wynikają z jego ekwipunku. Tzn ja tak to interpetuję, jeśli można brać ten pancerz magiczny to super...
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
dokładnie takRaamiel pisze:"Czy jeśli bohater korzysta z pancerza to może korzystać ze wszystkich magicznych
tak samo jak np magowie woch albo wampiry
Armia 2400
Mag lord + 4 level=300+enchanted 5, preservation 45, feedback 50=400
CHD BSB 130zBSB. 5+ward 30,charmed shield5, potion of speed5, dwurak lub co tam będzie miał=170
Demoniarz - 95, dispel scroll, opal, dragonhlem50. Liczę że będzie też tarca więc razem=147.
Razem=717
Core
2x15 Blunderbussów x16pkt=240 +FCG(30)=270+270=540
21Hobgoblins = 84 +muzol i champion=99
Razem 639
Special:
3Rockety=300 może z hellbound
Możliwe że magma cannon, wydaje się bardzo ciekawe, 24+wzornik.. s5 AP Nieźle mieli piechotę.
Jeden dla testu.
razem 445.
2xKDiMonster - ok 550.Za miast tego można 2Irony/hellcannony+jeszcze jedengo magma.
2351
pozostałe 49 punktów na ssztandar i 10 hobbków do regonu (razem 31).
Mamy więc 4 machinki w tym jedną niszczącą psychicznie piechotę.
Blunndery na spowodowanie strat w turboklockach, potem sklilled retreat
Hobby, może coś złapią średnio silnego na rundę.
Kii monstery do walki.
Nie wiem jake zasady mają Blundery - jeśli testowanie średnie to ok 15 pod wzornikiem/7hitów/5ranien, to mało... więc może się okazać że lepiej zainwestować w dwurakowców. Lub zwykłych z tarczami by przyjmowali na 3+pancerz i 6+pary save a potem Kimonster wcinał się w bok?
Z magii brałbym chyba deatha- bo z takim LD u magów to snajperka niszczy psychicznie. Shadow albo fire też fajnie wygląda.
Mag lord + 4 level=300+enchanted 5, preservation 45, feedback 50=400
CHD BSB 130zBSB. 5+ward 30,charmed shield5, potion of speed5, dwurak lub co tam będzie miał=170
Demoniarz - 95, dispel scroll, opal, dragonhlem50. Liczę że będzie też tarca więc razem=147.
Razem=717
Core
2x15 Blunderbussów x16pkt=240 +FCG(30)=270+270=540
21Hobgoblins = 84 +muzol i champion=99
Razem 639
Special:
3Rockety=300 może z hellbound
Możliwe że magma cannon, wydaje się bardzo ciekawe, 24+wzornik.. s5 AP Nieźle mieli piechotę.
Jeden dla testu.
razem 445.
2xKDiMonster - ok 550.Za miast tego można 2Irony/hellcannony+jeszcze jedengo magma.
2351
pozostałe 49 punktów na ssztandar i 10 hobbków do regonu (razem 31).
Mamy więc 4 machinki w tym jedną niszczącą psychicznie piechotę.
Blunndery na spowodowanie strat w turboklockach, potem sklilled retreat
Hobby, może coś złapią średnio silnego na rundę.
Kii monstery do walki.
Nie wiem jake zasady mają Blundery - jeśli testowanie średnie to ok 15 pod wzornikiem/7hitów/5ranien, to mało... więc może się okazać że lepiej zainwestować w dwurakowców. Lub zwykłych z tarczami by przyjmowali na 3+pancerz i 6+pary save a potem Kimonster wcinał się w bok?
Z magii brałbym chyba deatha- bo z takim LD u magów to snajperka niszczy psychicznie. Shadow albo fire też fajnie wygląda.
Ale z tego co wycieka z ploteczek, to tego shadowa już nie ma.
Fire jest o tyle dobry gdyż zadaje już w podstawowymi pociskami pewne obrażenia, a miecz daje +1 hit dla wszystkiego - również na ostrzał. 3+hit z blundów - ciekawy motyw.
Death ma o tyle zaletę gdyż snajperka może osłabić słabsze potwory a wrogich magów zabić. Imo dobry deal.
Pytanie co dalej
Fire jest o tyle dobry gdyż zadaje już w podstawowymi pociskami pewne obrażenia, a miecz daje +1 hit dla wszystkiego - również na ostrzał. 3+hit z blundów - ciekawy motyw.
Death ma o tyle zaletę gdyż snajperka może osłabić słabsze potwory a wrogich magów zabić. Imo dobry deal.
Pytanie co dalej
Panowie jak sądzicie? Będzie warto brać kraśków corowych? W sensie pakować 600+ w cory Czy moze lepiej za to 3-4 unity Hobgoblinów?
Chcę coś wyśrodkować. Hobgobliny mogą być przydatne by zatrzymać jakiegoś stworka, słabszy kloc piechoty, ładnie umrzeć?:D
O regimencie - 30 karłów myślę. Wydaje mi się całkiem spoko regimentem na wsparcie grubych potworów - co by się nie skończyło też tak, że jak nam jakoś zblokują K'dai jesteśmy w dup...ie. Pomimo swoich wad zastanawiam się (jeśli jeszcze są w armii) dwoma tanimi bolcami. Tak aby strzelać do takich manglerów, orłów, piesków ogrów itp.
Mam wrażenie że kupno za 16 punktów typka który ma fireglave... no fajnie że strzeli, fajnie że klepnie, ale jak w starym porzekadle "do wszystkiego, do niczego" i w dodatku drogo.
Hellblunderbussy. Imo fajny kmin gdy mamy 20 typków odpowiednio ustawionych do wrogiego regimentu. ładni się pali ... nawet ustawiając się w 10 szeregowych, dałoby radę wypalić w ghule jakieś 30 hitów , pytanie czy z s3-4?:D 7 mniej...
No dobra, żenująca ilość, jeden dobry hit z deathsrikera i ginie ich więcej. Zaangażowanie punktowe ogromne.
Tak wiec chyba dwurakowcy, jeden gruby oddział, do tego może taki sam drugi, albo nastawiony na przyjęcie na maskę (co by nie malować 80 hobgoblinów)
Chcę coś wyśrodkować. Hobgobliny mogą być przydatne by zatrzymać jakiegoś stworka, słabszy kloc piechoty, ładnie umrzeć?:D
O regimencie - 30 karłów myślę. Wydaje mi się całkiem spoko regimentem na wsparcie grubych potworów - co by się nie skończyło też tak, że jak nam jakoś zblokują K'dai jesteśmy w dup...ie. Pomimo swoich wad zastanawiam się (jeśli jeszcze są w armii) dwoma tanimi bolcami. Tak aby strzelać do takich manglerów, orłów, piesków ogrów itp.
Mam wrażenie że kupno za 16 punktów typka który ma fireglave... no fajnie że strzeli, fajnie że klepnie, ale jak w starym porzekadle "do wszystkiego, do niczego" i w dodatku drogo.
Hellblunderbussy. Imo fajny kmin gdy mamy 20 typków odpowiednio ustawionych do wrogiego regimentu. ładni się pali ... nawet ustawiając się w 10 szeregowych, dałoby radę wypalić w ghule jakieś 30 hitów , pytanie czy z s3-4?:D 7 mniej...
No dobra, żenująca ilość, jeden dobry hit z deathsrikera i ginie ich więcej. Zaangażowanie punktowe ogromne.
Tak wiec chyba dwurakowcy, jeden gruby oddział, do tego może taki sam drugi, albo nastawiony na przyjęcie na maskę (co by nie malować 80 hobgoblinów)
Uważam że nie ma jednoznacznej odpowiedzi, jedynie co cieszy to duży wybór obecnie....
Moim zdaniem:
1 klocek IG (konfiguracja w zależności od typu armii jaką będzie grał)
1-2 klocków 40 Hobów z tarczami....
Pamiętaj że ceny IG w wersji strzeleckiej jest srogie a jak będziesz grał na zasady Euro (450 za oddział) nie będzie lekko.... i pewnie zostaną bazowi IG bądź z GW ...
Moim zdaniem:
1 klocek IG (konfiguracja w zależności od typu armii jaką będzie grał)
1-2 klocków 40 Hobów z tarczami....
Pamiętaj że ceny IG w wersji strzeleckiej jest srogie a jak będziesz grał na zasady Euro (450 za oddział) nie będzie lekko.... i pewnie zostaną bazowi IG bądź z GW ...
Pamietajcie, ze bohater krasnoludów chaosu nigdy nie zniży sie do dołaczenia do hordy niewolników
Czytaj nie można ich dołączać do hobów. Gdzie wtedy dać hihg priesta albo BSB?
Bo daemonsmith może być przynajmniej przy maszynach, ma wtedy look out sir! jeśli jest w 3 calach.
Wychodzi na to, ze chcąc wystawiać powyższych panów klocek infernali to mus. Ja bym sie skłaniał ku bunkrowi z tarczami, ew. zależnie od ceny klocek ironswornów.
Czytaj nie można ich dołączać do hobów. Gdzie wtedy dać hihg priesta albo BSB?
Bo daemonsmith może być przynajmniej przy maszynach, ma wtedy look out sir! jeśli jest w 3 calach.
Wychodzi na to, ze chcąc wystawiać powyższych panów klocek infernali to mus. Ja bym sie skłaniał ku bunkrowi z tarczami, ew. zależnie od ceny klocek ironswornów.